Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Freek zei: Radolf wizard of the West zei: Hehehe, ja dat is natuurlijk ALTIJD relaxed!!! Maar salvia diviniorum rulez... Klik om te vergroten... dat zijn?.. paddo's? Klik om te vergroten... Nee, wel fokking duur. Gebruiken met een waterpijp, werkt geweldig...."
"Een wodka-redbull drinkt lekker weg....."
"Wie heeft er weleens geexperimenteerd met cactussen? En hoe werkt het gebruik ervan eigenlijk?"
"Ajax kan je beter uitroken..."
"Tis ook de bedoeling dat je wat boter in de thee gooit, voor het oplossen van de THC. Voor de rest is weedthee niet echt boeiend hoor."
"Gebruik het als je examen hebt"
"De grens moet naar 14 jaar,"
"Freek zei: ruubje zei: De grens moet naar 14 jaar, Klik om te vergroten... want? Klik om te vergroten... Omdat ik zelf 14 ben. Nee haha. Omdat ik vind dat als je 14 bent je al oud en wijs genoeg bent om te drinken. Bovendien drinkt bijna iedereen toch al op die leeftijd en begin je de cocktails te ontdekken op schoolfeesten en de eerste keren uitgaan."
"bloempje zei: Daar ben ik het dus echt niet mee eens dat de grens naar beneden zou moeten. Alleen omdat je zelf jonger bent dan 16 wil je dat die grens naar beneden moet. Nu is het 16, tuurlijk kan je aan drank komen als je dat wilt, maar om meteen die grens te gaan verlagen! Het is op zich wel goed dat ouders bijvoorbeeld samen met je gaan drinken, THUIS, in een bekende omgeving! En niet met al je vriendjes ergens in het geniep en stoer gaan doen hoe veel jij al wel niet op hebt, dat werkt alleen maar averechts! Klik om te vergroten... Ik ben het met je eens wat betreft het drinken met je ouders. Als je daarmee begint word je eerder vrijgelaten te drinken en weet je dus beter hoe je met drank moet omgaan. Als je toestemming hebt, zal je je minder snel bezatten. Denk maar eens aan de schoolfeesten van vroeger. Alle kinderen die thuis niet mochten drinken bezatten zich volop, terwijl ikzelf gewoon een leuke avond had met drank."
"Je moet ook niet snoepen, daar gaat je gebit van kapot. Vet eten is doodsoorzaak nummer 1...."