Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"door het smore ga j toch meer kakken ? ik in ider geval toch en dardoor ben ik door t smore toch afgevallen hoewel ik met momenten echt veel eet,"
"toet J'ke porro"
"ik zal t wat voller maken"
"13 weed 14 pille 15, coke, kristal md, ghb,speed 16 paddo's k vind zelf da k er te vroeg aan begone ben maar lsd tripkes hou ik om naar uit t kijken en over te denken tot in 35 en ofzo"
"ze kunne de natuur ni tege houde me groeien, of t nu mag of niet paddo's zulle er altijd zijn they are a gived from nature (;"
"je 's avonds na je slaapwel jointje ligt na te denke en plots vergeet over wat je aan het denken was, echt in een paar seconde tijd."
"binnen een paar jaar kan je wss nergens meer in nederland weed kopen. de sluiting van deze cofeeshops is nog maar het begin.. waarom doen ze zo moelijk ovr een plant die al eeuwen voor de beschaving was ? de natuur heeft die plant gemaakt. wie zijn wij om dat verboden te maken ? een fucking PLANT alchol kan je op 16 (volgends de wet dan) eender waar kopen, in een frietuur in de nachtwinkel in de supermarkt .. terwijl alchol volgens mij een veel zwaardere drug is dan weed. ik snap het fucking probleem niet en zou dat zoo graag eens tegen de wereld (of gewoon belgie en nederland ) zeggen maar dat kan niet. weed heeft mij een chiller persoon gemaakt, het boeit mij niet meer wat mensen van me denken, smorende mensen zijn over het algemeen (zeker niet allemaal) toch iets vredelievender enzo dan mensen die bv heel drinken ? maar daar heeft de overheid geen probleem mee.. ik snap het niet echt niet."
"pawelonius zei: Ik heb zelf ook problemen om het te begrijpen, maar volgens mij draait het allemaal uiteindelijk om geld. Het zijn economische redenen die het huidige drugsbeleid hebben gemaakt. En het paddoverbod komt bijvoorbeeld door de druk die werd uitgeoefend op nederland door andere landen, met name Frankrijk denk ik. Klik om te vergroten... maar de overheid verdient massa's door de verkoop van tabak en alchol.. dus zou er voor hun toch enkel meer geld binnen komen ? paddo's.. nog zo iets gecreëerd door de natuur verboden door de overheid.."
"Joint-Evangelist zei: ik zou het alleen maar dom vinden, we kennen de vrijheid, we hebben hem al geproefd, we hebben er voor gevochten!! en dan zouden ze het af pakken... nee tuurlijk niet als ze dat willen doen moeten ze eerst maar eens de criminaliteit totaal neutraliseren, anders verdwijnd het wietgebruik gewoon ondergronds en komt er zo weer criminaliteit naar boven(dealers, etc(je kent het wel)) Klik om te vergroten... idd en ik snap niet dat ze ondertusse nog niet beseffen dat wat je verbied alleen maar meer gewilt is (vooral voor de jeugt dan) een legale hande is toch beter dan een illigale ? maar zo slim zijn ze blijkbaar niet"
"ik was met mijn vriendin dze zomer op wonderland (goa festival) mijn verhaal gaat ver dag 2, in de middag had ik een pilletje genome waar ik eigelijk alleen maar moe van werd, genoten van de muziek en de sfeer in een hang mat. lekker romantisch doen kusjes geven en zo. s' avonds iets gegeten en daarna paddo's. mijn eerste keer, en daar zaten we dan in de auto op de schroomies te bijten. eerst voelde ik niet zoveel maar na een tijdje verscheen er een glimach op mijn gezicht die de hele avond zou blijve. echt zo'n lach die zo goed voelde en ik denk dat iedereen die al eens paddo's heeft gepakt weet waar over ik het heb. :P echt aan t trippe was ik niet maar alles was verward en door elkaar geschud, mijn vriendin keek naar een jongen en achter hem liep iemand met een hoedje en ze dacht ff dat da hoedje zijn haar was. en ik zag iemand iets weg gooien en ineens bleek het iemand anders te zijn, moelijk om op te schrijven :P heel vaag maar wel leuk ik was mij ook meer bewust van alles rond mij, ik had alles gezien, volgde iedereen tegelijk, alles was leuk om naar te kijken. de deco,de mensen, bomen,... en met momenten voelden mijn benen heel zwaar. als ik ff ging zitten leek t alsof ik aande grond was geplakt. 's nachts nam ik een slokje ghb, maar ik nam een beetje teveel wand na een tijd begon ik in slaap te vallen. het begon heel leuk, ik zat echt in een roes en alles ging heel vloeiend en simpel, ik was helemaal gelukkig en wou dansen maar mijn lichaam viel weg. voor ik t wist hing ik half op de grond ik heb nog een uur langsde kant liggen slapen terwijl ik echt nie door had dat ik was gaan liggen. heel raar ik werd wakker en had niet door dat ik had geslapen ik tege mijn vriendin ; kheb presies een stuk van de nacht gemist, zij ; je hebt ook een uur geslapen :P toen ik wakker werd nog ff gedanst en nog een lijntje speed genomen (ik had t daarvoor al eens gzegt maar echt NOOIT MEER ik haat da spul ) amper iets van gevoelt buite een beetje opgefuckt. nog steeds wa slaperig van de ghb. paar uur later maar eens gaan slapen. zalig geslapen alles vegezelt met lekkere jointjes natuurlijk. leuke ervaring zelfs het in slaap vallen was leuk"