Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
158 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je genoeg "toetsenbord" pollem hebt om een pure van te draaien
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flessen inleveren voor wiet,
Buiten staan de hele winter omdat je geen 18 bent.
100 euro in 3 dagen opmaken aan wiet en eten/drinken.

:rolleyes:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#3
nightmare zei:
als je 10 minuten probeert je lenzen uit te doen wat niet lukt omdat je ze een paar uur van te voren al uit gedaan had.

dat overkwam me laatst, ik had droge ogen en dat was niet fijn dus deed ik me lenzen uit. en dat dacht ik toen dus 2 uur later nog een keer :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Haha ik had het nog mooier ik zag wazig dus dacht dat ik men lenzen uithad dus deed ik men lenzen uit. met gevolg dat het beeld niet echt helderder werd ,maarja ik dacht ach stonedheid zal wel overgaan. Vervolgens 's avonds tijdens het lenzen uitdoen erachter komen dat je 2 paar over elkaar in hebt :tongueout:.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

lysergine25 zei:
07.00 am aan de oliepijp hangt ..... tot 23.59 pm ....

Op pad gaat maar 4 x terug moet omdat je geheugen totaal verdooft is.
Echt ALLES voorruit schuift naar morgen.
Een bleke smoel krijgt.
Liever droge spaghettie eet zodat je een tientje wiet kan kopen ...
Klik om te vergroten...

Oh dan hoef ik me voorlopig nog geen zorgen e maken :grin:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je kat je boos aankijkt en opeens de stem van paul de leeuw krijgt en zegt tegen je:

Gek mens ben ik toch he?
:stoned:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#6
trouwens laatst reed ik op de fiets met een blow en ik was op een gegeven moment super stoned en had muziek in me oren ... waardoor ik afegezonderd was van de buitenwereld en in de vreemdste gedachtes terechtkwam. ik had me blow in me rechterhand en ik had een aansteker in me hand maar daar stond ik niet echt bij stil en die blow was uitgegaan en toen ik thuiskwam stapte ik van me fiets af en wil ik me joint in me mond doen heb ik hem gewoon verloren zonder er bij stil te staan! echt zonde :cry:
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan blow je niet te veel dan ben je gewoon slim :grin:
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
als je al je lege (bewaarde) wietzakjes (een stuk of 100) nog een keer boven een vloeitje probeert leeg te maken als je geen geld heb om wiet te halen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
lege wietzakjes kan je uitkoken in water, voor thc-thee (moet je er ongeveer 250 hebben)
Klik om te vergroten...
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je de namen van de honden van de drugskoerier kent. :grin:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
of je maandsalaris in 4 dagen opblowd en de 5e dag helemaal gek word

hoeveel verdien je dan per maand :openmouth:


maar goed wanneer je 400 gram kweekt per +2maanden en nog altrijd te kort komt AAAARGGHHH


greetzzz gtje
S
StonedDwarfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je thuiskomt, de deur sluit naar de living gaat terug opstaat en naar de deur loopt om te kijken of hij wel gesloten is. Heb dit eens 6x op een avond moeten doen. Ben de 7de keer gewoon blijven zitten met het gedacht van: Wat maakt het uit als er iemand binnekomt? Misschien heb ik dan wel iemand om met me mee te blowen ^^ (Terwijl de deur gelsoten was :stoned:)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je onder de douche tijdens 1 douchessie 3x je haren wast omdat je nietmeer kunt herinneren of je het al hebt gedaan, maar dan tijdens het shampoo inmasseren herinner je je de beweging.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je continue het gevoel hebt, alsof je net keihard je hoofd hebt gestoten..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
En wat is de volgende stap? Een oude zeikerds filter? Zijn jullie nooit 14 geweest?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
De dealer je opbelt om te zeggen dat je nog geen telefonische bestelling hebt gemaakt
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je constante evenwichtstoornissen krijgt.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als de smeris even binnen komt kijken, vanwege een vermoedelijke platage.... stelletje :angry:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je vraagt om 0.1 gram wiet om een pret shaggie te draaien :xtc:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je houdt de sigarettenrook constant in omdat je hoopt dat je ervan stoned wordt. :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."