Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
161 weergaven
18-5-2026
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#1
drunkenmonkey zei:
PepTalk zei:
sandeman zei:
als opstaan zo'n hels karwei is geworden dat je smorgens een lijntje zet om je bed uit te geraken
Klik om te vergroten...

Dat een lijntje leggen s'ochtends zo een hels karwei is, dat je hem s'avonds alvast klaar legt voor de volgende ochtend :grin:
Klik om te vergroten...
Maar dan beslist dat je zin hebt in dat lijntje die al klaarligt :grin:
Klik om te vergroten...

En je dan maar weer naar de dealer gaat omdat je nu niet kan slapen!
j
jennifurtvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je al je oude zakjes voor de tiende keer uitschraapt
M
MartinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je constant vreetkicks hebt, iets wat 3 seconden geleden verteld/gezien is bent vergeten, niet normaal een tv programma kan volgen omdat je gewoon halverwege de draad kwijt bent, suf naar bed gaat, nog suffer eruit komt, je relatie eraan gaat en je nog meer wilt gaan blowen om je ietsje beter te willen voelen...
s
ssnorlaxLid
01-01-2024, 00:00
#4
amy zei:
Een keer was een halve joint perongeluk door een gat bij de vensterbank op zolder gevallen. Mijn vader denkt dat hij kan klussen dus onze zolder muren zijn wat houten panelen aanelkaar geschroefd. Een vriendin van mij ging toen met een schaar alle schroefjes los peuteren om achter de muur te komen voor die halve joint. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

hahaha caya, je hebt dit op 26 november geschreven en gister echt veeel later dus hebben we serieus die joint achter de muur vandaag getoverd. eerst al die shit losdraaien enzo hehe.
dat was echt een serieus junkie-moment peaaaace :stoned:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik dit topic zo bekijk is éen ding zeker.... Ik blow teveel :wave:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martin zei:
Als je constant vreetkicks hebt, iets wat 3 seconden geleden verteld/gezien is bent vergeten, niet normaal een tv programma kan volgen omdat je gewoon halverwege de draad kwijt bent, suf naar bed gaat, nog suffer eruit komt, je relatie eraan gaat en je nog meer wilt gaan blowen om je ietsje beter te willen voelen...
Klik om te vergroten...

Als je veel blowt heb/krijg je niet zo snel vreetkicks meer hoor, tenminste na mijn ervaring en van vrienden en op dit forum ook..

Verder klopt het helemaal :grin:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#7
je opstaat met een joint en naar bed gaat met een joint (en daar tussen in natuurlijk), dat ze bij de shop meteen had goede voor je neus neerlegt en alleen maar het geld neer hoef te leggen. dat ik na hun schatting om de zoveel tijd alls mijn vloei en tips op zijn daarbij ook nog eens gratis vloei en tips krijg (zonder er na te vragen :grin:)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
afraidtech zei:
je opstaat met een joint en naar bed gaat met een joint (en daar tussen in natuurlijk), dat ze bij de shop meteen had goede voor je neus neerlegt en alleen maar het geld neer hoef te leggen. dat ik na hun schatting om de zoveel tijd alls mijn vloei en tips op zijn daarbij ook nog eens gratis vloei en tips krijg (zonder er na te vragen :grin:)
Klik om te vergroten...

Haha , iets komt me bekend voor.
Ik ga regelmatig hier naar de nachtwinkel omdat ik die vent goed ken.
Elke keer ik daar ben , krijg ik gratis lange blaadjes , tipjes , of een bricé.
De vorige keer tijdens de gentse feesten krijg ik zelf gratis flessen wijn. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
PDD_NOS zei:
Als je 3 uur achter elkaar blijft teamkillen bij een multipayer game[vb.bad company] Om zo je teammates te kunnen horen schelden in zoveel mogelijk verschillende talen
Klik om te vergroten...

Nee, dan game je teveel.
B
BiosphreakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je wiet op is en brandnetels gaat roken en hopen dat je stoned word :(
kreeg alleen maar hoofdpijn dus :cry:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Biosphreaker zei:
als je wiet op is en brandnetels gaat roken en hopen dat je stoned word :(
kreeg alleen maar hoofdpijn dus :cry:
Klik om te vergroten...

Brandnetels in godsnaam?!
Lijkt me iets voor een 14 jarige persoon die denkt dat je van heel veel plantjes scheef kan worden.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Biosphreaker zei:
als je wiet op is en brandnetels gaat roken en hopen dat je stoned word :(
kreeg alleen maar hoofdpijn dus :cry:
Klik om te vergroten...
Dude, hoe dacht je dat brandnetels hetzelfde effect teweeg brengen als wiet? :confused:
Enjoy. :kots:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Biosphreaker zei:
als je wiet op is en brandnetels gaat roken en hopen dat je stoned word :(
kreeg alleen maar hoofdpijn dus :cry:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je continu dingen vergeet, zoals je fiets in de schuur zetten en 2 uur later je afvragen of je dat nou wel echt hebt gedaan. Als je een verhaal aan het vertellen bent en je in t midden van je zin vergeten was wat je nou eignlijk zou gaan vertellen....

als je een joint aan t roken bent en je alweer aan t' plannen bent wanneer je de volgende gaat draaien. Als je niks meer geeft om de wereld om je heen, school, vriendin, baan.....

als je altijd in een roes leeft door de wiet en niet meer uit die roes komt simpelweg omdat je daarvoor alweer een nieuwe hebt gedraaid.... :stoned:

als je een kut hippie bent !!! dan smoke je ook veelste veel....
B
BiosphreakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja alleen die bloemetjes, natuurlijk niet veel erin gedaan het was meer tabak.
heb er achteraf nog een echte joint voor gehad :mrgreen:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
GabberSnoePie zei:
als je een kut hippie bent !!! dan smoke je ook veelste veel....
Klik om te vergroten...

Wat een vooroordeel dat alle hippies veel te veel smoken, net als dat alle gabbers kaal zijn en speed en MDMA gebruiken..wat sommige hier misschien teveel gedaan hebben :rolleyes:

Verder had je in je post wel gelijk!

Je blowt ook teveel als je in dit topic maar steeds weer nieuwe dingen kunt posten, die je ontdekt hebt aan je eigen blowgedrag.
B
BiosphreakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Arthur King zei:
Biosphreaker zei:
als je wiet op is en brandnetels gaat roken en hopen dat je stoned word :(
kreeg alleen maar hoofdpijn dus :cry:
Klik om te vergroten...
Dude, hoe dacht je dat brandnetels hetzelfde effect teweeg brengen als wiet? :confused:
Enjoy. :kots:
Klik om te vergroten...

dat was een hele lange tijd geleden, en ik heb niet gezegd dat ik dacht dat het hetzelfde effect zou hebben.
was trouwens voor een weddenschap :confused:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Biosphreaker zei:
Arthur King zei:
Biosphreaker zei:
als je wiet op is en brandnetels gaat roken en hopen dat je stoned word :(
kreeg alleen maar hoofdpijn dus :cry:
Klik om te vergroten...
Dude, hoe dacht je dat brandnetels hetzelfde effect teweeg brengen als wiet? :confused:
Enjoy. :kots:
Klik om te vergroten...

dat was een hele lange tijd geleden, en ik heb niet gezegd dat ik dacht dat het hetzelfde effect zou hebben.
was trouwens voor een weddenschap :confused:
Klik om te vergroten...

Hoop dat je dan een hoop geld kreeg.. Wie heeft die kunnen draaien dan? Of nam je alleen die 'bloemetjes' van de brandnetel?
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
-je tv zit te kijken, en na de eerste reclame in een reclameblok al niet meer weet wat je nou zat te kijken.

-je hier een reactie wilt plaatsen, maar niet meer weet wat je nou wilde typen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
RockMe. zei:
-je tv zit te kijken, en na de eerste reclame in een reclameblok al niet meer weet wat je nou zat te kijken.

-je hier een reactie wilt plaatsen, maar niet meer weet wat je nou wilde typen.
Klik om te vergroten...

Dat eerste ken ik wel.
Dan volg je een programma en onthou je maar enkele woorden maar het verhaal ontgaat je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2021222324...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."