#1
Je weet dat je te veel blowt als je;
Ein-de-lijk eens een doos bij de AH gaat halen om iets in te versturen wat al heel lang had moeten gebeuren, maar het steeds vergat of geen zin in had. Onderweg naar huis ff langs een vriend, een joint roken, en vervolgens de doos weer vergeten en gewoon zonder doos thuis aankomen.
Ein-de-lijk eens een doos bij de AH gaat halen om iets in te versturen wat al heel lang had moeten gebeuren, maar het steeds vergat of geen zin in had. Onderweg naar huis ff langs een vriend, een joint roken, en vervolgens de doos weer vergeten en gewoon zonder doos thuis aankomen.
