Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
125 weergaven
18-5-2026
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je weet dat je te veel blowt als je;

Ein-de-lijk eens een doos bij de AH gaat halen om iets in te versturen wat al heel lang had moeten gebeuren, maar het steeds vergat of geen zin in had. Onderweg naar huis ff langs een vriend, een joint roken, en vervolgens de doos weer vergeten en gewoon zonder doos thuis aankomen. :stoned:
W
WietLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

lolzornated zei:
1. Als je pakje big vloei uit elkaar valt omdat er teveel tipjes uit gedraaid zijn.

2. Als je ongeveer 50 lege wietzakjes openscheurt en met een mesje de overgebleven thc er uit schraapt om vervolgens alles in een joint te stoppen. (geloof me of niet: dit is echt een AANRADER! Heb 't nu 4x gedaan en ik was 4x enorm knetter).


Kimmerd zei:
als je bijna overal IETS vergeet
Klik om te vergroten...
Dat is al standaard bij mij :P
Klik om te vergroten...

goeie tip man ga ik ook doen :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Re:

Wiet zei:
lolzornated zei:
1. Als je pakje big vloei uit elkaar valt omdat er teveel tipjes uit gedraaid zijn.

2. Als je ongeveer 50 lege wietzakjes openscheurt en met een mesje de overgebleven thc er uit schraapt om vervolgens alles in een joint te stoppen. (geloof me of niet: dit is echt een AANRADER! Heb 't nu 4x gedaan en ik was 4x enorm knetter).


Kimmerd zei:
als je bijna overal IETS vergeet
Klik om te vergroten...
Dat is al standaard bij mij :P
Klik om te vergroten...

goeie tip man ga ik ook doen :P
Klik om te vergroten...

ik weet, ik heb een doos van een liter bijna helemaal tot aan de rand volgepropt met lege wietzakjes, wie wat bewaard die heeft wat...
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je weet dat je teveel blowt als :

je je geroepen voelt via deze link te toetsen of wiet voor jou misschien een probleem is :grin:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
je ongeacht je knieblessure op volle snelheid naar de coffeeshop fietst, doodmoe aankomt, een apar vloetjes vraagt en weer op volle snelheid terugfietst zodat je je joint kan draaien. er dan achter komt dat je het tipboekje vergeten bent weer terugfietst op volle snelheid tippies haalt en nog n zakje wiet, terugfietst het hele zakje leegblowt en je de volgende ochtend wakker word en je afvraagt waarom je zo'n pijn in je knie hebt.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je expres alleen gezond eten haalt, (ook een (studenten)geld kwestie uiteraard, zo weinig mogelijk troep kopen. Maar ook om me te behoeden voor het veel willen eten.)..

en dan de pak hagelslag openknipt om de funnies er uit te halen en op te eten.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je wilt stoppen en ook eindelijk stopt.


AL TWEE WEKEN NON STOP GESTOPT!!!
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goedzo, alles is, uiteindelijk, veel leuker als je het met mate doet.
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Extisi: netjes, sterk van je, karakter!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, he?
Ben er ook trots op. Ik krijg telkens een aanbod: "Ga je mee snaken?"
"Vanavond een joint roken?" etc. En telkens zeg ik toch 'nee' ookal is het soms zo verleidelijk.
It's all because i won't....
Ik voel me ook chiller gewoon. Ik doe meer dingen. Ik ga vaker naar de stad, morgen de bios, volgende week zwemmen etc.
Dat wilde ik eerst niet, geen zin in. Ik wilde blowen. Maar nu niet meer.
Én ik heb er niet eens écht moeite mee..
H
Highrollin22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
je je geld in rook op ziet gaan
P
PukLid
01-01-2024, 00:00
#12
- als je besluit om de volgende ochtend om 11 uur te gaan dauwtrappen met veel jointjes.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Je zelfs nu nog een joint opsteekt
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#14
je elke dag zegt dat je gaat minderen... als je stoned bent.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
als die vent bij het tankstation lacht als je binnenkomt en een pakje zwarte smoking op de balie legt
P
PukLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Re:

cropp zei:
ik weet, ik heb een doos van een liter bijna helemaal tot aan de rand volgepropt met lege wietzakjes, wie wat bewaard die heeft wat...
Klik om te vergroten...
Aight! Ik heb een tas met 95 zakjes van 1 tot 500 gram. Iedereen weet ook dat ik ze spaar dus ik krijg er steeds meer. Helaas heb ik een moeder met opruimwoede-aanvallen en als ze dan weer iets vind pleurt ze het (meestal) weg, daardoor loop ik nou ongeveer 40 zakjes mis... :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Re:

Puk zei:
cropp zei:
ik weet, ik heb een doos van een liter bijna helemaal tot aan de rand volgepropt met lege wietzakjes, wie wat bewaard die heeft wat...
Klik om te vergroten...
Aight! Ik heb een tas met 95 zakjes van 1 tot 500 gram. Iedereen weet ook dat ik ze spaar dus ik krijg er steeds meer. Helaas heb ik een moeder met opruimwoede-aanvallen en als ze dan weer iets vind pleurt ze het (meestal) weg, daardoor loop ik nou ongeveer 40 zakjes mis... :(
Klik om te vergroten...

ik heb echt alleen mijn eigen lege zakjes, en als ik op straat mijn zakje leeg maak flikker ik die ook weg, maar ik doe dat ook al echt lang
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb ze geteld, in die doos zitten er 138, en ergens liggen ook nog 30 lege doosjes
s
sweet_appleLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je de hele tijd in jezelf begint te denken over zotte dingen. Als je geen lachkicks etc meer hebt maar gewoon het lame verdovende gevoel ervaart. Daarom heb ik sinds kort besloten om er een tijdje met te stoppen en lukt wel aardig. Maar ik kijk wel al uit naar de volgende keer binnen enkele maanden op een festivalletje (got it all planned lol). Hopelijk ervaar ik het dan nog eens zoals ik het vroeger deed, zoniet stop ik er volledig met.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je bijna overal IETS vergeet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."