Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
126 weergaven
18-5-2026
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
stevenkeuh zei:
Extisi zei:
- Als mensen om je heen direct naar je ogen kijken als je binnekomt lopen, en ze al niet eens meer vragen: "Ben je stoned?"
Klik om te vergroten...

Als je geen rode en suffe ogen meer krijgt van het blowen ...
Klik om te vergroten...

Good answer...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaaaaa! Dat ken ik! Ik heb ook geld gekregen van me pa, voor Sinterklaas :) Het is nu al weer op :)
En van die ogen ken ik ook, als je vaak blowd, heb je geen rode ogen meer man. Vét raar..
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je 50 euro krijgt van sinterklaas( :grin: ) en gelijk naar de shop gaat. :flushed:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
je geen tip /vloe heb terwijl er net gekruimeld is, je toch heel graag stoned wilt worden en maar besluit een lik van de wiet te nemen.
Ik deed dit niet, maar een maatje voor me neus wel.
Idiootste actie in tijden... erg lekker vond hij het ook niet.... :kots:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je weet dat je teveel blowd als... je Plots 10 halve J's vind verspreid over je hele kamer -> in dvd hoesjes , in een leeg pakje koekjes , achter je pc scherm , in de cd houder ,...
...
gisteren meegemaakt :tongueout: wel leuk !

Edit 22.46
je dit typt? :tongueout:
x
x_wietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
je net gedraaide joint kwijt bent, hysterisch zoeken rond om jou heen, tas overhoophalen, heb je m gewoon langs je glegd om je vuur te pakken... :confused:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
op mijn veertiende blowde ik nog in het bos zodat niemand mij kon zien
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
x_wietje zei:
je net gedraaide joint kwijt bent, hysterisch zoeken rond om jou heen, tas overhoophalen, heb je m gewoon langs je glegd om je vuur te pakken... :confused:
Klik om te vergroten...

HAHA herkenbaar :sunglasses:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
x_wietje zei:
je net gedraaide joint kwijt bent, hysterisch zoeken rond om jou heen, tas overhoophalen, heb je m gewoon langs je glegd om je vuur te pakken... :confused:
Klik om te vergroten...

Ja laatst reed ik naar huis vanuit eindhoven, en had voor vertrek in de auto een joint gedraaid, om te roken op de snelweg. Ik rook in de stad meestal niet omdat ik daar beter op moet letten en vaker moet schakelen. Ik had de joint dus op de stoel naast me gelegd. Op een gegeven moment, na 10 minuten rijden, was de stad nog niet uit keek ik in de richting van de stoel waar ik de joint op had gelegd maar hij was weg ! Ik dacht dat ie er wel naast gevallen zou zijn ofzo, en toen ik de tijd had even naast de stoel gekeken maar daar was ook nix. Uiteindelijk de auto naast de kant gezet en helemaal doorzocht. Pas op het laatst, na 10 minuten zoeken vond ik m op een best onmogelijke plek; namelijk in de deur aan MIJN kant, ik zat dus tussen die stoel en die deur in. Geeeeeen idee hoe die daar kwam maar boeide me ook niet zo :grin:
k
katerdekatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je iets anders wil proberen omdat blowen saai geworden is.

geloof me,, dit gebeurt bij zoveel mensen :P
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#11
katerdekat zei:
Als je iets anders wil proberen omdat blowen saai geworden is.

geloof me,, dit gebeurt bij zoveel mensen :P
Klik om te vergroten...
Ik geloof 't niet! In jouw vriendenkring misschien, niet in de mijne.
En daar zitten wel wat dagelijkse blowers.

Het hangt af van het persoon, niet van de drug die ervoor saai geworden is.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je expres alleen gezond eten haalt, (ook een (studenten)geld kwestie uiteraard, zo weinig mogelijk troep kopen. Maar ook om me te behoeden voor het veel willen eten.)..

en dan de pak hagelslag openknipt om de funnies er uit te halen en op te eten.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je wilt stoppen en ook eindelijk stopt.


AL TWEE WEKEN NON STOP GESTOPT!!!
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goedzo, alles is, uiteindelijk, veel leuker als je het met mate doet.
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Extisi: netjes, sterk van je, karakter!
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, he?
Ben er ook trots op. Ik krijg telkens een aanbod: "Ga je mee snaken?"
"Vanavond een joint roken?" etc. En telkens zeg ik toch 'nee' ookal is het soms zo verleidelijk.
It's all because i won't....
Ik voel me ook chiller gewoon. Ik doe meer dingen. Ik ga vaker naar de stad, morgen de bios, volgende week zwemmen etc.
Dat wilde ik eerst niet, geen zin in. Ik wilde blowen. Maar nu niet meer.
Én ik heb er niet eens écht moeite mee..
H
Highrollin22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
je je geld in rook op ziet gaan
P
PukLid
01-01-2024, 00:00
#18
- als je besluit om de volgende ochtend om 11 uur te gaan dauwtrappen met veel jointjes.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je zelfs nu nog een joint opsteekt
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je bijna overal IETS vergeet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."