Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar kunnen jullie niet tegen als jullie stoned zijn?

waar kunnen jullie niet tegen als jullie stoned zijn?

279 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Neerslachtig weed

EDIT weer obviously :stoned: wel grappige typo, die laat ik staan
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lol, Ik had dit topicje door gelezen, en al die dingen die jullie opnoemen, daar irriteer ik me al aan als ik nuchter ben.. :grin:


Als ik lekker stoned ben wil ik eigenlijk niks, alleen lekker TV of een filmpje, zak M&M's, en wat frisdrank.

Maar waar ik echt de grootste hekel aan heb als ik stoned ben is 'iets te gaan doen'.

Daarom blow ik ook nooit als ik daarna moet werken.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik stoned ben..kan ik me eenerzijds al aan het kapsel van mijn wimpers mateloos irriteren en anderzijds niet eens de allerluiste rotmoeite willen besteden aan irritaties.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
minn zei:
SpirtualBen zei:
Of als mensne heel weinig gaan zegge, waardoor ik zwaar het gevoel krijg om dan maar veel te gaan lullen.. En dat diegene dan ook nog doet alsof ie luisterd terwijl het niet zo is, maar ik dat allang door heb..

(heb ik tegenwoordig geen last meer van gelukkig :))
Klik om te vergroten...

Dat komt me hééél bekend voor ben :wink:
Klik om te vergroten...

jep
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon, als je (denkt dat je) jeuk krijgt en je moet je overal krabben...
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#6
zeikerds
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr.jiho zei:
gewoon, als je (denkt dat je) jeuk krijgt en je moet je overal krabben...
Klik om te vergroten...
of als je denkt, dat er spinnen op je lijf kruipen (kheb enorm veel angst voor spinnen) dan zittek me wel vaak in bed te omdraaie enzo en te wrijven op mij van, koest, weg spinne, weg :P altijd maar die tintelingtjes
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan er niet tegen als je weer dezelfde avond als alle avonden beleeft, daarom ben ik ook gestopt met blowen
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha na een joint mischien, maar als ik smoke gaan er meestal wel standaard 4/5/6 joints doorheen :stoned:

Maarja sommige mensen blijken er inderdaad energiek van te worden, ik duidelijk niet :P
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Weet je wat ik ook erg irri vindt: Voel je al wat? Wat voel je nu?
Heremetiet, laat me gewoon met rust. Wat een domme nutteloze vragen waar je je para van zou worden.
Klik om te vergroten...

Ja nee hou op. Was vroeger op het plein de eerste keeren dat we xtc probeerde. Steeds iedereen: en en voel je al wat om het naar een paar sec. weer te vragen, grom :angry:
E
EyezblackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je dingen moet gaan doen die energie kosten, het liefst blijf ik na blowen met mijn reet vastgeroest op de bank.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#12
als iemand met zn knie de heletijd omhoog wipt, in een onregelmatig tempo (ookal doe ik het zelf)
iemand die geluidjes maakt, bv, schoppen tegen een steen, slaan met een tak
als iemand iets zegt, en je vraagt: wat? en dan zegt hij niets.. vraag je het nog een keer: niets niets
en bepaalde vernieling, platstampen van bloemen ofzo.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eyezblack zei:
Als je dingen moet gaan doen die energie kosten, het liefst blijf ik na blowen met mijn reet vastgeroest op de bank.
Klik om te vergroten...

Meen je da nou?
Ik poets zo het hele huis na het roken van een joint. Lekker juist. :smoke:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#14
gezijk vann me ouwe, ze weten dat ik regelmatig smook maar hebben ehet liever niet, dan kunne ze zijken hee :openmouth: word je helemaal knettergek vann



:wave:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
yellowmoon zei:
bij mensen gaan praten die niet stoned zijn is ook echt kut, ze kijken direct naar je ogen en als ze zien dat je stoned ben nemen ze jouw niet serious enzo ook vind ik beetje irritant om mensen in ogen te kunnen kijken
Klik om te vergroten...

jaa..!! argg.. die ouders van mijn vriend zijn er ook echt goed in je vreemd aan te kijken als ze weten dat we net hebben geblowd.. en maar naar die ogen kijken he.. strontzenuwachtig word ik daarvan..
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik rook gewoon rustig mijn jointje op mijn kamer met een lekker reggae muziekje, beetje nadenken over het leven (niet teveel want dan word je depressief :P ) en gewoon beetje sfeerlampje aan, het enige wat er dan nog welleens voor gezeur komt is dat mijn ma weer zegt: 'Ben je weer aan het blowen of Blowdieblow zet ze dan' dat is irritant
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
MidasJ zei:
Ik rook gewoon rustig mijn jointje op mijn kamer met een lekker reggae muziekje, beetje nadenken over het leven (niet teveel want dan word je depressief :P ) en gewoon beetje sfeerlampje aan, het enige wat er dan nog welleens voor gezeur komt is dat mijn ma weer zegt: 'Ben je weer aan het blowen of Blowdieblow zet ze dan' dat is irritant
Klik om te vergroten...

Waarom dan?

Vind het wel een interressante stelling... Topic :tongueout:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je stoned bent is het nogal kut als je het koud hebt :angry:
B
Beautiful_SkunkLid
01-01-2024, 00:00
#19
ouders die aan me kop gaan zitte zeure of ik stoned ben.. mgoehd daar kan ik ook neit tegen als ik niet stoned ben!!..
R
RufftodacoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
eerste post hier op het forum, maar goed :P

vind het altijd irritant als we met ons groepje gesmoked hebben, dat iemand dan naar de supermarkt wil en wij allemaal mee moeten. dan kom je daar binnen en dan zie je iedereen druk druk druk. dan denk ik, doe gvd rustig aan, geniet van het leven enzo... ik kan daar echt niet tegen, wordt er zo chaggie van!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."