#1
Neerslachtig weed
EDIT weer obviously
wel grappige typo, die laat ik staan
EDIT weer obviously
wel grappige typo, die laat ik staan
wel grappige typo, die laat ik staanminn zei:SpirtualBen zei:Of als mensne heel weinig gaan zegge, waardoor ik zwaar het gevoel krijg om dan maar veel te gaan lullen.. En dat diegene dan ook nog doet alsof ie luisterd terwijl het niet zo is, maar ik dat allang door heb..
(heb ik tegenwoordig geen last meer van gelukkig)
Dat komt me hééél bekend voor ben![]()
of als je denkt, dat er spinnen op je lijf kruipen (kheb enorm veel angst voor spinnen) dan zittek me wel vaak in bed te omdraaie enzo en te wrijven op mij van, koest, weg spinne, weg :P altijd maar die tintelingtjesMr.jiho zei:gewoon, als je (denkt dat je) jeuk krijgt en je moet je overal krabben...
caatje zei:Weet je wat ik ook erg irri vindt: Voel je al wat? Wat voel je nu?
Heremetiet, laat me gewoon met rust. Wat een domme nutteloze vragen waar je je para van zou worden.
Eyezblack zei:Als je dingen moet gaan doen die energie kosten, het liefst blijf ik na blowen met mijn reet vastgeroest op de bank.


yellowmoon zei:bij mensen gaan praten die niet stoned zijn is ook echt kut, ze kijken direct naar je ogen en als ze zien dat je stoned ben nemen ze jouw niet serious enzo ook vind ik beetje irritant om mensen in ogen te kunnen kijken
MidasJ zei:Ik rook gewoon rustig mijn jointje op mijn kamer met een lekker reggae muziekje, beetje nadenken over het leven (niet teveel want dan word je depressief :P ) en gewoon beetje sfeerlampje aan, het enige wat er dan nog welleens voor gezeur komt is dat mijn ma weer zegt: 'Ben je weer aan het blowen of Blowdieblow zet ze dan' dat is irritant
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."