#1
-niet meer snappen wat je wilt opschrijven als reactie, en als je t terugleest heeft het helemaal niets met het topic te maken of is helemaal geen antwoord op de vorige post. waarna je dan toch maar een eigen topic opent, die je dan zelf een minuut later weer verwijdert voordat er iemand op reageert met een opmerking , waardoor je het gevoel krijgt dat die je een spammer noemt.

