Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"slechte muziek is heel irritant! En mensen die je tijdens het roken nog is gaan vertellen wat het allemaal wel neit met je kan doen als dit of als dat... jajajaja"
"Oeeh, veel hele mooie momenten gehad. Vooral in de zomer.. Laatst ook nog een hele aparte. Ik was eigenlijk van plan om op een techno feestje XTC te gebruiken. Pillen konden we aan komen, maar ze waren niet getest en de dealer was ook geen echte bekendende van ons.. Toen maar snel naar de shop gegaan om nog ff flink wat hasj te halen.. Feestje kwam langzaam op gang, ik voelde me heerlijk relaxt en kon de muziek zwaar waarderen. Voor een aantal vrienden die nooit blowen lag het wat anders, ze vonden het wat soft. Op een gegeven moment weer naar buiten gegaan om nog een stikkie te roken(voor mij de 3de die avond) en 2 vrienden die het nooit doen gingen mee.. Ze hebben ervaring met XTC maar hadden nog nooit hasj gerookt. Dus ik geef ze ook wat, en één van die gasten begint hem toch te trippen. Wij weer naar binnen, wat biertjes drinken en door spacen op die muziek. Iets later waren we die ene jongen kwijt, stond ie verder op met zen ogen dicht, handen in zen zakken echt helemaal met de muziek mee te gaan. Gewoon weg schitterend, ik vond het zo mooi dat ik naast hem ging staan en ik had iets meer ervaring ermee dus mijn space was op dat moment al heerlijk maar nog niet zo sterk als de zijne. Vlak voor het einde, was nog 1.5 te gaan ofzo ff de parkeergarage in gegaan om nog eentje te roken.. Het draaien koste me op dat moment al grote moeite, heb ik hem eindelijk af.. Viel er echt gewoon een last van men schouders, zo mooi. Het voelde net zo goed als toen ik wist dat ik men HAVO had gehaald. Ik plof neer op de grond in de garage en ga zitten genieten van men stikkie door er alleen naar te kijken en te ruiken.. Ik voelde me net een trotste vader .. Toen kwam het moment om hem toch op te steken en toen sloeg het echt keihard in, met zen allen stikkie opgerookt en weer naar binnen gegaan om te genieten van het laatste uurtje. Eenmaal thuis wat chocomel gepakt, opgedronken en als een blok in slaap gevallen! Verder nog hele mooie ervaringen gehad in de zomer in de achtertuin of op het strand. Een van de leukste dingen die ik me nog kon herinneren was dat we nog een beetje van de avond ervoor over hadden, en wij om 3 uur op het strand balen na het op te hebben gerookt dat we nog een uur moeten wachten.. Tegen 4en gaat in Almere de boot open en wij willen daar dus heen gaan.. Dus wij lopen weg bij onze handoeken, de rest bleef achter en wij zeggen we gaan ff naar de boot die gaat zo open. Zegt zon gast die iets verder op lag, waarom nu pas.. hij was al om 2 uur open(het was weekend dus dan is hij idd eerder open..) wij flink balen en lachen natuurlijk. Het kwam natuurlijk door de vakantie hele dagen alleen maar chillen, dan raak je het gevoel van welke dag het is kwijt... Toen we eenmaal aan waren gekomen zouden we voor dat we terug zouden gaan nog 1 roken daar, dat werden er dus heel wat meer.. Gaan we terug, halve strand is al leeg en de hasj alweer bijna op"
"het beste nummer staat er al tussen in post 1. Underworld - Born Slippy wat rauwe electro is voor mij ook heel fijn, ook al heb ik nog weinig ervaring met het gebruik.."