Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaar kunnen jullie niet tegen als jullie stoned zijn?

waar kunnen jullie niet tegen als jullie stoned zijn?

279 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#1
- Nuchtere mensen die je zitten aan te staren
- Donkere plaatsen en zeer fel verlichte plaatsen
- Hoge hoogtes :P
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan niet tegen me ouders als ik stoned ben.
simpelweg omdat ze mij dan behandelen als een kind van 8 jaar oud! :openmouth:

wtf, netalsof je niks meer doen kan als je stoned bent.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#3
ach, hun gezwets gaat mij dan altijd het ene oor in, en het andere oor weer uit. :grin: en ik ben heel blij dat ze nooit snappen waar mijn rode ogen vandaan komen
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#4
qinn zei:
Ik kan niet tegen me ouders als ik stoned ben.
simpelweg omdat ze mij dan behandelen als een kind van 8 jaar oud! :openmouth:

wtf, netalsof je niks meer doen kan als je stoned bent.
Klik om te vergroten...


daar heb ik hier ook wel eens last van :(
gruwelijk irritant ja
p
psychomanieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ratten
live fast die Young zei:
hebben jullie ook van die dingen waar je niet tegen kunt als je stoned bent?

ik heb dat namelijk heel erg bij felle lampen.. als ik stoned ben, zit ik het liefst in een donkere kamer of met sfeerverlichting..
Klik om te vergroten...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik high ben, dan kijk ik enorm sceptisch, relativerend en intellectueel; tegen de wereld aan :sunglasses:

Vandaar dat ik het haat, als iemand mij van mijn gedachtens afleid of wanneer mijn wiet op is en ik een enorme trek heb, om meer wiet te gaan paffen :smilingimp:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kan juist beter tegen alles als ik stoned ben.

of ik nuchter ben of niet - ik houdt niet van :
-gezeik
-leugenaars (=politici)
-dronken onzin
-polonaise
-dwingende groepsgeest
-domme machthebbers
-nepheid
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als k stoned ben kan k juist overal tegen, denk dan echt nergens meer over na en lig dan lekker te sjilllen, helemaal in mezelf en onmogelijk gestoord te worden :smoke:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan wel tegen alles.. de helft krijg ik dan toch niet mee, als iets me niet boeit zit ik in mijn eigen wereldje, als iets me boeit doe ik gezellig mee. :grin:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik kan overal tegen als ik stoned ben, kan zijn dat ik wel eens geirriteerd raak maar dat is dan aan dingen waar ik me nuchter ook aan zou irriteren
als ik stoned ben, heb ik al snel iets van "whatever" en ik aanvaard die vervelende dingetjes dan gewoon maar
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mensen die zagen achter wiet.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
-nacho's zijn op
-geen melk koud gezet
-tante die langskomt , en net op het moment dat je de post eruit haalt, en uren lang blijft kleppen.
-reclameblokken tijdens de film
-nuchter worden.
De rest maakt me dan helemaal niet uit.
p
psychomanieLid
01-01-2024, 00:00
#13
gekkehenkie zei:
Kan wel tegen alles.. de helft krijg ik dan toch niet mee, als iets me niet boeit zit ik in mijn eigen wereldje, als iets me boeit doe ik gezellig mee. :grin:
Klik om te vergroten...

jij hebt wel gelijk
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
De ubergrote hongersbui.....(en dan niks te eten hebben)

Gezeik aanhoren...

Dingen moeten doen...

Niet zitten....

Irritant geluid...

Pijn krijgen...

En nog meer...
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tegen de pijn kan je er gewoon nog eentje paffen :grin:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
-Tegen high zijn (edit: zei ik tegen high zijn :confused: )
-Serieus praten, als de wiet er in schiet
-kou..brrr

Dat heb ik net dus ondervonden :)
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Opmerkingen als "Jij bent gaar hé?" en je vervolgens wat kleinerend uitlachen of licht/onbedoeld (denk ik althans :P ) beledigen, dit was toen ik pas rookte en inderdaad soms erg gaar was, maartoch, erg irritant..

Ook mensen die je inderdaad aanstaren, of waar je je niet zo lekker bij voelt zijn erg irritant, het liefst rook ik alleen de laatste tijd of met een goede vriend, waarbij we soms uren kunnen lullen, dat is wel leuk :)

Ruzie gelukkig nog nooit gehad terwijl ik stoned was, zou ook niet goedgaan.. Sterker; wel oude ruzies die goed zijn gekomen omdat ik ze in de shop regelmatig tegenkwam :wink:

Ook errg irritant is als je net gerookt hebt, en je moeder je de hele tijd in de ogen aankijkt.. Ze weet het, maar heeft het liever niet, dus constant even naar mn ogen kijken, ZO irritant :openmouth:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#18
te veel warmte ( brandende zon )
d
drugsnoobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij nuchtere tijden erger ik mij aan niets (meestal ergeren de mensen zich aan mij), Behalve op festivals aan de kou, en het lange rechtstaan
In niet nuchtere tijden erger ik mij ook aan niets, ergeren de niet-nuchtere mensen zich niet aan mij maar de nuchteren dan weer wel :P
kortom, ben je nuchter, kan je mij niet appreciëren, ben je niet nuchter, dan wel!!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik erger me nooit ergens aan, ik doe mijn eigen ding en laat iedereen zijn eigen ding doen. Ik heb niet echt last van frustraties

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."