Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit lijkt heel sterk op de foetushouding (de houding die baby's aannemen in de baarmoeder)."
"Welke discotheek is het?"
"Elektronik zei: Het is dus in Complex in antwerpen Klik om te vergroten... Complex is in Sint-Niklaas, niet Antwerpen En inderdaad, er is ongeveer 1,5 maand geleden een razzia geweest (ongeveer 150 xtc-pillen en 200 gram wiet gevonden) dus oppassen is misschien wel nodig. In Complex word je gefouilleerd en moet je door een metaaldetector (alleen jongens, meisjes niet, stom he? ) dus je kunt het beste je spul in je boxershort steken."
"Lauu zei: hannus zei: dankje wel voor de info. Klik om te vergroten... dus doe het 1x per maand minimaal Klik om te vergroten... Maximaal zul je bedoelen"
"."
"Areyouexperienced? zei: was vlak bij mijn huis, vrij heftige shit Klik om te vergroten... Woon jij in Dendermonde dan?"
"Areyouexperienced? zei: Eristoff zei: Areyouexperienced? zei: was vlak bij mijn huis, vrij heftige shit Klik om te vergroten... Woon jij in Dendermonde dan? Klik om te vergroten... Ja, in Sint Gillis bij dmd Klik om te vergroten... Ah, ik woon in Beveren. Ga je wel eens in Sint-Niklaas uit ofzo?"
"Ik hou van natte poesjes"
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? Alcohol Nicotine Cafeïne/Guarana/Taurine Ritalin Wiet Hasj DXM Spacecake Tetrazepam Zolpidem"
"Pillen, bollen, snoepkes"