#1
1 Edelweiss
2 Ak-47
3 Crystal
2-3 zijn gedeelde plaats ik kan echt niet kiezen......
2 Ak-47
3 Crystal
2-3 zijn gedeelde plaats ik kan echt niet kiezen......


Stoneboot zei:Opzich heb je gelijk, maar ik zal alle redelijke kweken santa maria altijd beter vinden dan een goede kweek, laten we zeggen, white widow.
Plimu zei:underworld zei:big bud northern light ftw
wel lekker, helaas niet zo potent

gNuxx zei:DERBAN POISON
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."