Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw favoriete wiet?

Wat is jouw favoriete wiet?

69 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#1
White Widow uit coffeeshop 'T Keteltje in Hoorn!
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
De beste wiet verschilt elke x weer..
Vraag gewoon in de shop wat is nu je beste wietje de ene keer is dat ww dan weer green lady altijd anders.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoneboot zei:
Opzich heb je gelijk, maar ik zal alle redelijke kweken santa maria altijd beter vinden dan een goede kweek, laten we zeggen, white widow.
Klik om te vergroten...

Ja precies nou als het zo gesteld wordt ga ik voor amnesia,santa maria!
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Santa Maria is kennelijk favoriet bij veel mensen :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Silver haze denk ik dan toch. Heel jammer dat tegenwoordig enorm wordt gerotzooid met alle soorten, dingen die gewoon als andere dingen worden verkocht.. etc.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#6
afghani#1
ak47
trainwreck

en SCHWARZENEGGER
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super silver haze, heb er altijd een lange high van gehad :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
big bud northern light ftw
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Ewaa 'underworld' :beer:


Ontoppic: :P

Crystal Mountain (toen sarasani er nog was)
Mexican Haze (toen sarasani er nog was)
Silver Haze
Amnesia Haze
BubbleGum

Smaak #1
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plimu zei:
underworld zei:
big bud northern light ftw
Klik om te vergroten...

wel lekker, helaas niet zo potent
Klik om te vergroten...

gaat om wat je favoriete wiet is natuurlijk, hoeft niet sterk te zijn om lekker te zijn :wink:
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Super Silver Haze, pff heerlijk.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
degene die het meest stinkt
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#13
G13xHashplant
Daar moesten we toen zelf heel zuinig van roken :)
Wat niet op het effect woog uiteraard, vetharde indica die plant!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#14
super silver haze :stoned:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar zoals al eerder gezegd is een kweek Santa maria over het algemeen gewoon beter dan een kweek skunk.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
DERBAN POISON
Klik om te vergroten...

Ken ik niet? Goede smaak of vooral goed stoned?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk :hearteyes:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#18
buzzrider zei:
Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

er zijn meerdere soorten die super sterk zijn, maar een stuk minder kosten hoor
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Plimu zei:
buzzrider zei:
Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

er zijn meerdere soorten die super sterk zijn, maar een stuk minder kosten hoor
Klik om te vergroten...
ja, ik weet het. zoals bijvoorbeeld columbian gold van 8 EUR / gr., dat is een goeie outdoor.

maar ja, je moet er 1 kiezen hé :)
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet niet welke soort het is, maar ik vind hem fantastisch. ik haal hem al maanden van dezelfde persoon maar hij vind wiet een naam geven bullshit.
ik moet maar 1/2 van de hoeveelheid gebruiken die ik normaal in een joint stopte voor een ongelofelijke stonedheid eruit te halen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."