#1
White Widow uit coffeeshop 'T Keteltje in Hoorn!
Stoneboot zei:Opzich heb je gelijk, maar ik zal alle redelijke kweken santa maria altijd beter vinden dan een goede kweek, laten we zeggen, white widow.
Plimu zei:underworld zei:big bud northern light ftw
wel lekker, helaas niet zo potent

gNuxx zei:DERBAN POISON
buzzrider zei:Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk![]()
ja, ik weet het. zoals bijvoorbeeld columbian gold van 8 EUR / gr., dat is een goeie outdoor.Plimu zei:buzzrider zei:Mijn favoriet is amnesia, het is een duur wietje, maar zoooo lekker en sterk![]()
er zijn meerdere soorten die super sterk zijn, maar een stuk minder kosten hoor
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."