Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"New York Diesel"
"tja hier weer een vraagje over een urinetest..Mijn vriend verloor zijn rijbewijs doordat hij verleden jaar een botsing deed onder invloed van alcohol..Nu moet hij in het potje gaan pissen en er zal zeker een thc test afgenomen worden..Wij proberen dit uit te stellen omdat wij tot de 15de augustus (13 dagen geleden)flink wat jointen blowden..Wij zijn dus beiden gestopt en vroegen ons af hoe lang het in de urine zichtbaar blijft...Hij is vrij mager en we lazen op deze site dat biergistpillen zouden helpen..Wij kochten die vandaag dus en mijn vriend drinkt vanaf gisteren veel water..Ik voel mij wat gestraft en heb elke dag nog zin in een lekker jointje maar dat gaat dus niet totdat mijn vriend in het potje is gaan plassen..Wat is jullie mening hierover..Zouden die biergistpillen werken?Wij zijn ook van plan een thc test te gaan halen zodat we zeker zijn dat er niets meer te zien is..Wij zijn benieuwd naar jullie reactie..Groetjes Stef en vriend"
"frieten zei: Koop ACTIEVE KOOL. (gewoon vragen in de apotheker) Dit is vrij verkrijgbaar bij de apotheker en zal ervoor zorgen dat je vriend niet op cannabis positief is. Neem elke dag 1 capsulletje gedurende 4-5 dagen en veel drinken. Klik om te vergroten... Thanks voor de tip ..Wij zijn net wat actieve kool gaan halen..Hij heeft al 1 capsule binnen ..Wij zullen het op deze manier doen..Thanks nogmaals voor de tip"
"Gisterenavond zelf THC test afgenomen na 14 dagen "clean"waarvan 2 dagen aktieve kool gebruikt te hebben ..Nog steeds thc in de urine..Maandag proberen we terug een thc test dan zou het 5 dagen zijn dat hij de aktieve kool gebruikte...We hopen het beste..Een urine test is vrij verkrijgbaar bij de aphoteek aan 5 euro en een beetje (hier in België althans) Dit schrijf ik om jullie toch op de hoogte te houden Groetjes van Stef en haar vriend"
"Voor mij mijn vriend en vele anderen zeker wel..Ik drink al sinds mijn 12de en ben hierdoor al zeer veel in de problemen geraakt..Ik wens er af te blijven maar soms herval ik wel eens..Alcohol is harddrugs en vernielt zoveel"
"Beste mensen, Ik keek reeds rond in de kweek en crea hoek omdat ik dolgraag ook weed in mijn tuin wil kweken..Echter vele van de topics eindigen op ruzies en het werd me wat te verwarrend om de goede informatie uit deze topics te halen..Nu weet ik echt amper van iets..Wel dat de planten vrouwtjes moeten zijn (ik zou ook niet weten hoe ik het verschil zou moeten zien)waar haal ik het beste mijn zaden en kan ik deze in oktober nog planten..Kan ik de zaadjes uit mijn wiet bijhouden of is het beter deze via een shop te verkrijgen ...Ik zit met zovele vragen heb zeker geen groene vingers maar wil zeker bijleren en hoop dat ook ik een stevig wietplantje in mijn tuin kan laten groeien (voor consumptie maar ook omdat ik het een mooie plant vind) Kunnen jullie me op weg helpen? Groetjes vanwege Stef en vriend"
"takala zei: http://www.wietforum.nl zal je een heel pak op weg helpen! Het is echt wel een beetje te laat om aan een buitenkweek te beginnen. De meeste buitenplanten beginnen nu deftig te bloeien. Hoe dan ook, lees heel wietforum door en tegen maart/april kan je'r dan invliegen. Succes Klik om te vergroten... thanks voor de tip"