Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik had een paar vraagjes Ik wil vrijdagavond keta proberen , ik heb het nog maar een keer gedaan maar niet echt goed, dus bij deze , wat zijn de do's en de dont's . verder ben ik een fanatieke SOS gebruiker , is het leuk deze twee te combineren of kan ik beter eerst wat keta alleen pakken. Ik hoor het wel van jullie Groetjes Willem"
"Dankjewel man goede uitleg , hier heb ik zeker wat aan!! Dus geregeld kleine beetjes bij pakken , ik wil wel goed de dromerige toestand meemaken , maar het is niet de bedoeling dat ik in een k hole terecht kom. Maar in een khole kom je toch pas terecht als je ineenkeer heel veel neemt? Of leid het steeds bij doseren uiteindelijk ook tot een k hole?"
"Ik weet het stom van me. In het begin was het ook alleen ket, maar op begeven moment onder invloed bood een maat van mij een lijntje SOS aan (gratis SOS ;p) dat gedaan hebbende , wat me overigens goed beviel rustig mijn trip gedaan . Toen beide waren uitgewerkt heb ik nog een paar biertjes gedronken , toen ben ik weer verder gedaan met hele kleine doseringen van ket en SOS!!"
"Is goed jongen , ik zal niks meer aan jou vragen , maar vind je het echt nodig dit te uiten, voel je jezelf beter nu?"
"Ik ga geen welles nietes spelletje spelen , het lijkt me duidelijk dat jij teveel hebt gesnoept van ketamine, ik geef zelf al toe dat het stom is geweest. Neem een voorbeeld aan de mede df een die wel normaal kunnen reageren Amen"
"Wat bedoel je precies ?"
"Ligt aan de puurheid, bij een hele die ik bij die dealer haal een stuk of 8 , maar dat is wel versneden en maar 0.8 g , maar als ik een gram pure heb denk ik wel een stuk of 20!"
"Hallo jongens ik ben nieuw op het forum ik vroeg me af of het nadelige gevolgen heeft als ik met carnaval de laatste 2dagen xtc pak (nintendos). Ook wil ik graag tips om de risico's te verminderen. Alvast bedankt, groetjes pillensnuiver"
"Hoi ik had zomaar een vraag of jullie mischien een indicatie kunnen geven, een echt antwoord weet ik pas als ik langs het ziekenhuis ben geweest. Maar ik heb de laatste tijd een soort spanning gevoel van mijn linkerborst die doortrekt naar mijn arm , ik denk dat het iets met mijn hart te maken heeft, maar mischien heeft iemMx van jullie dit ook ooit gehad , en kan mij mischien vertellen wat dit ongeveer is Bij voorbaat dank"
"Gister heb ik het gedaan, eerst een beetje ket paar keer toen wat SOS erbij en een paar biertjes al met al heb ik me goed vermaakt en geen nadelige momenten gehad , het was een leuke avond . Ik weet dat het niet verstandig is, dus de volgende keer zal ik het bij alleen ket houden."