Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Don Draper zei: Bij een stevig avondje uit gaan zou ik het niet doen. Lever heeft al veel te verduren. Hoewel dit advies voornamelijk geldt voor alcoholisten. Heb in mijn studententijd wel eens gehoord dat een paracetamol slikken voor het slapen gaan na avondje zuipen de hoofdpijn doet voorkomen. Werkte bij de mensen die het deden. Zelf heb ik het nooit gedaan want drink alleen bier en geen koppijn, eerder andere vormen van katers. Klik om te vergroten... Ibruprofen helpt in het algemeen beter tegen een kater."
"Raar, een kennis van mij heeft het syndroom van tourette. Bij haar gaan ze ervan uit dat het de stuiptrekkingen veroorzaakt door het syndroom van tourette doet verminderen."
"Zit ondertussen aan 10mg temesta. Godd.. this is heavyyy.. love it.. Als ik me gewoon laat gaan kan ik door het dorp zweven. Mijn lichaam is weg. Ik kan gewoon zweven doorehhen het dorp het blijft merfderbij trekken, kga steds verder eb verder.. type lukjt niet echt eer goed, ik fix da liorgen wek"
"fgamer zei: MentalFucked zei: Zit ondertussen aan 10mg temesta. Godd.. this is heavyyy.. love it.. Als ik me gewoon laat gaan kan ik door het dorp zweven. Mijn lichaam is weg. Ik kan gewoon zweven doorehhen het dorp het blijft merfderbij trekken, kga steds verder eb verder.. type lukjt niet echt eer goed, ik fix da liorgen wek Klik om te vergroten... Ook een avondje temesta gedaan? Ik zat bij 7. Niet veel van gevoeld. Ik ben daarbij ook in slaap gevallen. Klik om te vergroten... Ik had er 4 (2.5mg per pil) in totaal op. Ik had gelezen over het recreationeel gebruik ervan. Mijn schoonmoeder heeft deze goed aangevuld in de kast liggen. Zij komt er aan zonder voorschrijvingen aan. Vraag me niet hoe!"
"Een tijdje 5-htp of l-tryptofaan slikken kan ook wonderen doen. Sommige die zelfs zwaarder als jou hebben misbruikt spreken van een "eerste keer" gevoel. Zelf heb ik 2 jaar lang tot drie keer per week tot 5 gram MDMA per keer gepakt. Ik schat minimaal elke keer 1.5 gr (5 tot 6 pillen) maar uitschieters van 10 of meer pillen waren niet echt een uitzondering. Resultaat? Duidelijk merkbaar hersenbeschadiging en dit dan vooral kleine dingetjes, echt als belemmerend word het niet ervaren maar leuk is anders! Ook een beetje dom en onwetend. Nou zit ik aan een speed verslaving waar ik al 3 dagen clean van ben, aangezien een dealer het nodig vond MDMA erbij te gooien ben ik sinds men laatste batch bijhoorlijk slecht gegaan. Nu ben ik van plan één jaar dagelijks magnesium en 5-htp supplementen te pakken en daar eens een XTC trip te doen. En zelf precies ervaren in hoeverre die Reports kloppen."
"Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag. Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen. Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC. Dit 2 dagen achter elkaar? How is dat possible?"
"Goedenacht.. Een tijdje terug heb ik een vreemde ervaring gehad op MDMA (pil-vorm). Ik had 3 pillen gekocht, welke doet er nu even niet toe maar het komt er op neer dat ik ze niet had getest. Dom van me, maar toch. Ik begon met 1 pilletje. Na één uur voelde ik nog altijd vrij weinig.. terwijl hij normaal na 30 minuten toch al inslaat bij mij. 2 uur later sinds inname voelde ik lichtjes effecten.. waardoor ik nog een bijnam.. weer een half uur later merkte ik de effecten iets feller maar niet zoals het hoort.. toen ging ik voor de derde pil.. ik wil even geen commentaar op dit onverstandig gebruik maar normaal als ik boven de 2 pillen zit ga ik al aardig hallucineren enzovoort.. maar weer één uur later voelde ik maar lichtjes een effect.. het feest was gedaan en ik ging rustig naar huis.. eens ik mijn huis binnen wandelde begon mijn heel lichaam te branden en rood te kleuren.. omdat ik helder was na 3 pillen begon ik mij zorgen te maken.. op internet kwam een artikeltje voorbij over PMMA, dit zorgde ervoor dat ik ging panikeren. Ik ging ervan uit dat ik dood ging die avond.. tot het niet meer te redden was. als volgt had ik mensen geïnformeerd die mij de rest van de nacht in de gaten hebben gehouden.. de volgende morgen werd ik wakker met een zéér lichte kater, bijna niet noemenswaardig. Wie kan dit verklaren?"
"Psychedelibee zei: Weinig zinnigs over te zeggen zolang je de pillen niet hebt laten testen. Klik om te vergroten... Dat is nou net het probleem, ik zou graag nog zo een pilletje kopen om te laten testen omdat ik er geen meer in mijn bezit heb. Ik heb de dealer (die ik al jaren ken) opgebeld en mijn gedacht eens gezegd.. Ik kreeg van kameraden te horen dat meerdere mensen al bij hem hebben geklaagd. Nou alles goed en wel, ik vroeg nog één pilletje, ik wou hem er zelfs het dubbele voor geven als dat hij normaal vraagt.. -> Telefoon wordt afgelegd door hem, hij blokkeert mij en mijn kameraden op alle sociale media. Al een paar keer gaan aanbellen bij hem maar zonder resultaat. Mijn enigste hoop is dat jullie de symptomen herkennen en wel een vermoeden hebben van wat het wel kan geweest zijn. (uiteraard niet met 100 percent zekerheid maar toch een kleine kans.)"
"Velen mensen denken dat je van de ene seconde op de andere je je hersens naar de tering slikt en je IQ met 50 punten daalt. Echter is de schade die veroorzaakt wordt door MDMA pas jaren later zichtbaar. Ik herken mijn trips van vroeger terug in wat jij hebt beschreven. Ik kon soms makkelijker te 2 a 3 gram halen. (Schade is zéér duidelijk merkbaar.) Echter had ik ook constant die vergetelheid en hallucinaties, ik deed het erom. Echter ben ik ondertussen ook al weer enkele jaartjes ouder en verstandiger. Ik gebruik nog zelden drugs (inclusief alcohol) en als ik dan nog eens zin krijg in die space van XTC, dan doe ik wel MDA. Dan hoef ik geen dodelijke dosis XTC te slikken. Echter is hier nog niet veel onderzoek naar gedaan en voel het ook iets ongezonder aan dus ik verwacht dat de neurotoxiciteit ietsjes hoger ligt als bij MDMA. Als bepaalde berichtgevingen kloppen wordt er een zeer klein gedeelte MDMA omgezet in MDA in je lichaam. Dit zou er voor moeten zorgen dat je gaat hallucineren nou zeg maar trippen. Qua eigen ervaring met pure MDA kan ik dit vrijwel bevestigen. Het love gevoel is er wel niet maar heb ook niet echt de dip die ik van MDMA heb, dus denk dat er minder serotonine vrijkomt terwijl ik vroeger dacht dat een enorme hoeveelheid serotonine die vrijkomt in je hersenen juist voor die trippende effecten zorgde."
"Ik vermoed dat dit echt wel gewoon placebo is, of inderdaad @OtherShore zegt, moeilijk-merkbare ongemakken, die wegvallen. Maar zowel Paracetamol of Ibru, hebben beide geen psychoactieve werking. Al pak je een overdosis."