Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb XTC een paar keer gebruikt in het uitgaan, is me maar 1x bevallen want toen was iedereen aant spacen . Voor de rest was ik behoorlijk op men ongemak omdat het leek alsof iedereen me aanstaarde . Festivals heb ik ook een paar keer gedaan met XTC op, valt wel mee. Ik ben gewoon een hometripper en ik woon dicht bij een bos, toen ik nog XTC nam liep ik gewoon gelukkig te huppelen met vrienden in het bos, lekker je hoofdtelefoon op en knallen. En als er toevallig iets gebeurd met iemand, kan je hem/haar rustig op een vertrouwde plek kalmeren want kalmeer maar is iemand als er 100 man naar je staat te kijken.. Gewoon lekker thuis is het beste . Schrijf wel een tripreport he, ben benieuwd!"
"Bij een goeie kwaliteit van coke kan ik het een beetje omschrijven alsof ik xtc heb genomen, natuurlijk niet zo euforisch, muziek is ietsje minder leuk maar tkomt er dicht bij + tlukt nog om men jongeheer recht te laten komen . Dag nadien geen kater, of toch zelden dus dat is ook wel fijn . Ik kan zonder problemen gaan werken, als ik een paar pillen heb genomen ga ik echt kapot & meld ik me meestal afwezig. Negatieve aspecten zijn er uiteraard ook en dat zijnde de prijs + schade aan je neus op lange termijn. Kheb echt al vanalles genomen en ik hou het de laatste jaren bij wat coke & weed. Het is allebei nu ook niet gezond maar liever een grammetje coke dan weer in de pillen te vliegen want daar nam ik er echt teveel van per nacht dat ik het deed :/."
"Ik heb onlangs een vinger van 10gr gekocht van men dealer, behoorlijk sterk spul. Best dat je ff laat checken hoe puur hij is & eventueel mengen. Ik doe hem gewoon puur, maar kraad het niet aan voor beginners."
"Jezus heb ik al vaak troep gehad als ik dit zo lees.. Vroeger kon ik max 4x lijntjes uit 1gr halen, wel sterk effect telkens. Ik doe tegenwoordig vingers, ik had één van 10gr gekocht en daar doe ik al ff mee. Heb nu gisteren sos gekocht om is te proberen (betere kwaliteit blijkbaar) en ik denk dat ik toch een lijntje of 14 uit men 1.5gr heb gehaald, kben ondertussen wel helemaal gaar dus ik kan het niet meer met zekerheid zeggen ."
"Amateurtje zei: MeejheM zei: Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is... Klik om te vergroten... Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/ Klik om te vergroten... Ja klopt , ik wist zelf niet meer dat ik hier een account had aangemaakt ."
"Ik heb zelf nog nooit crack gedaan maar alcohol & drugs gaan echt niet samen man, het is geen gewone joint dat je bij je biertje oprookt."