Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dunnetjess33 zei: Ik vind de combo MDMA en wiet erg lekker. Net na de piek van de MDMA pas beginnen met wiet en het voelt zalig. Verder heb ik nog weinig tot niets gecombineerd. Klik om te vergroten... Heb je ook wel een topper te pakken wat mij betreft hoor, niet aan de kater (van mdma) denkende dan. 4fmp en een lage dosis mdma (schijnbaar wel een erg ongezonde combi)"
"Maar voordat er ongelukken gebeuren; dat poeder kun je niet inhaleren, tenminste dat kan opzich natuurlijk wel, maar het is niet slim."
"Ja maar de dealer weet je adres, die kan het niet naar mr nobody in nowhere sturen. Dat bedoel ik met niet anoniem. En of die verder je gegevens veilig op slaat of niet op slaat weet je ook niet."
"Mijn ervaring is dat het dan nog wel werkt, eventueel kun je dan gewoon nog dikkere lijnen pakken om er zeker van te zijn. Maar goed, rete slecht natuurlijk om zo bezig te zijn, je neemt veel te veel op die manier. Even de snotbloedprop er uit snuiten / neus spoelen om ruimte te maken helpt, alleen hou je al snel geen tussenschot meer over op die manier, om over hart, bloedvaten en organen nog maar te zwijgen. Beter stoppen dus op zo'n moment of al eerder, wat met coke (of evt. andere drugs) niet gemakkelijk is, zeker als je nog vooraad over hebt."
"Zo veel drinken is niet goed, of het moet echt 45 graden zijn ofzo. Als je te veel water drinkt kun je daar ziek van worden. Gewoon die droge mond voor lief nemen, dat hoort bij de drugs. Niet goed kunnen praten is ook een bijwerking van de drugs, komt niet persee door je droge mond denk ik. Minder alcohol en drugs kan helpen bij je klachten, maar dan ben je minder hard van de kaart, het is het één of het ander volgens mij."
"Ok nou gelukkig. Jammer van de reden van zijn gebruik echter. En jammer dat hij het niet eerlijk durfde te zeggen. Je kunt in ieder geval proberen te zorgen dat jullie relatie niet/minder meespeelt in de reden dat hij niet lekker in zn vel zit. Praat over jullie problemen (als die er zijn) en werk het uit. Zijn eigen problemen kun je niet oplossen, dat moet hij zelf doen (cliché), je kunt er alleen maar naar vragen. Mannen gaan gemiddeld genomen anders (slechter) om met drugs dan vrouwen, wellicht dat je dat mee kunt nemen in je begrip voor zijn gebruik."
"Over swim: Je heet toch ook al niet echt Peroxide neem ik aan, dus het slaat nergens op dat hele swim. Coke en speed combineren slaat ook nergens op als je het mij vraagt."
"Geen speed nemen schijnt ook goed te helpen als je wilt aankomen."
"2 dagen drugs achter elkaar is altijd lastig om ideaal te plannen. Je wil namelijk de 2e dag ook nog lekker gaan, als je de xtc voor zondag bewaart heb je denk ik het beste effect. Al zul je misschien wat slecht slapen van de 4fmp, maar andersom zul je ook niet zo goed slapen na xtc. Dosering voor 4fmp zou ik 160 mg aanraden denk ik. Dat is een goeie stevige dosis. Maar lees je sowieso verder in, ook over dosering!"
"Re: Welke goede documentaires/films ken je over drugs? http://www.2doc.nl/documentaires/series/teledoc/2010/foute-vrienden.html"