#1
nee, mensen schrikken ervan, kleine moeite om ff rustig plekje op te zoeken.
TrippyShit zei:Zou het zelf niet doen, wil in het openbaar de mensen niet echt 'belasten' met mijn drugsgebruik. Maar als je op een wat rustigere plek bent waar weinig/geen mensen zijn vind ik het opzich wel kunnen..
Deranged zei:Zeker moet dat kunnen. In tegenstelling tot bij roken ondervinden anderen hier geen last of zelfs schade van en dus moeten ze niet zeiken. Maargoed, was het maar zo simpel en vanzelfsprekend; logisch beredeneren.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Er zijn inderdaad veel mensen die dit ervaren als schokkend en je kunt best rekening houden met je omgeving in dat opzicht. Zoek even een rustig plekje op, maar niet in het bij zijn van veel mensen, kinderen of wat dan ook.BlackRobBlunt zei:Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.
Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.
Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
BlackRobBlunt zei:Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.
Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.
Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."