#1
vind t ook niet echt gepast...

AAAH WAT KLINKT DAT LEKKER.dzN zei:Egt één die ik al van super veel gebuikers heb gehoord is:
Wat als coke 1 € de gram kostte, en in de supermarkt kon kopen, zou ik het elke dag gebruiken!
Én zonder ouders van kinderen die er van kunnen schrikken, en van ex-gebruikers die de verleiding krijgen, én van oudere mensen die ervan schriken, én ...Windhoos zei:In het openbaar op een rustige plek ZONDER KINDEREN vin dik zeker wel dat het moet kunnen
Flameon zei:Ik vind dat je een verschil hebt tussen openbaar en openbaar.
In een bushokje waar andere mensen in de nabije omgeving staan vind ik minder bijvoorbeeld. Ook moeten de lijnen in de kroeg niet op de bar liggen vind ik.
Snuif je in een bos waar geen andere mensen bij zijn dan vind ik dat het zeker moet kunnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."