Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpenbaar snuiven, moet kunnen toch.

Openbaar snuiven, moet kunnen toch.

95 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
s
sassepasLid
01-01-2024, 00:00
#1
vind t ook niet echt gepast...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
In het openbaar snuiven vind ik maar zielig
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Topic uit 2008..
T
TractuspuerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik kinderen zou hebben, en openbaar snuiven mag...
Dan geef je een super slecht voorbeeld, junkystyle.

Ik heb het vroeger ook gebruikt, maar vroeg of laat kom je erachter hoe Coke werkt, en blijf je ervan af.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
openbaar snuifjes nemen kan wel, maar val er idd gewoon niemand mee lastug.. ikbedoel openbaar blowen mag ook(vind ik), als je maar niemand tot last bent!! dat is tog egt het belangrijkste vind ik,, :stoned:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het een keer gedaan op een festival waar sowieso veel gebruikt wordt, Dour. Tijdens de afsluiter. Er waren wel mensen die keken. Ik zou het niet zo gauw weer op die manier doen.

Herinner me ook een paar feestjes waarbij we een group hug deden, zodat onze maat ff stiekem een snuifje kon nemen. 😂
s
suzanne_kLid
01-01-2024, 00:00
#7
s avonds tijdens t stappen uiteraard al aardig beschonken van de genoogdigde glaasjes bier is t geen vreemde situatie voor mij om ff naar buiten te lopen om ff een flinke japer uit t pakketje te nemen. Maar toch altijd even de hoek om lopen want het is niet de bedoeling dat mijn schandalige en beschamende cocaine gebruik gezien gaat worden jan en alleman :wink: . Hou dat liever voor me eige. Of dat uiteraard pietje met de lange neus t pakketje in de peiling krijgt want die gasten zijn er niet vies van om t pakketje (met twee kleine puntjes natuurlijk :flushed: ) voor eige gebruik te nemen Dus wel in t openbaar maar niet in t volle zicht.
Maar wat zal ik trots op mezelf zijn als ik ook deze sitauties heb weten overwinnen. Dat wordt voor mij de komende periode ook echt geen kroegjes en gezellige thuis feestjes want zonder alcohol en zonder coke zal t voor mij geen feestje zijn. Maak t me dan moeilijk en vergroot ik dan de kans om toch weer de fout in te gaan. :cry:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#8
het probleem met druggebruikers is dat meesten het niet meer beschouwen als drugs en dan kom je op zo'n absurde ideeën.

Over coke word het meest gefantaseerd vind ik. Ik heb egt al veel gehoord wat als coke...

Egt één die ik al van super veel gebuikers heb gehoord is:

Wat als coke 1 € de gram kostte, en in de supermarkt kon kopen, zou ik het elke dag gebruiken!

Nou ja , ik vind dit beetje te..

Openbaar snuiven? nou ja wat is openbaar? Kschaam mij eerder over mijn druggebruik dan er te koop met te lopen, om in het openbaar te snuiven.

Nou ja iedereen zijn mening.

grtz
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
dzN zei:
Egt één die ik al van super veel gebuikers heb gehoord is:

Wat als coke 1 € de gram kostte, en in de supermarkt kon kopen, zou ik het elke dag gebruiken!
Klik om te vergroten...
AAAH WAT KLINKT DAT LEKKER.

Beter van niet!
Als dat zou zijn, zou ik het einde van het jaar niet halen.
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#10
In het openbaar op een rustige plek ZONDER KINDEREN vin dik zeker wel dat het moet kunnen
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind dat er een grote taboe word gemaakt over drugs gebruik.
Roken en alcohol kan wel in het openbaar maar dit is net zo goed drugs...
Mensen worden vaak gezelliger van drugs dan van de drank...
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Windhoos zei:
In het openbaar op een rustige plek ZONDER KINDEREN vin dik zeker wel dat het moet kunnen
Klik om te vergroten...
Én zonder ouders van kinderen die er van kunnen schrikken, en van ex-gebruikers die de verleiding krijgen, én van oudere mensen die ervan schriken, én ...

Ik vind het egoïstisch om te snuiven op een plek waar het voor iedereen zichtbaar is. Zoek een toillet op ofzo, want je kan iedereen ervan laten schrikken en daarbij geef je ook nog is gelijk een slecht beeld van drugsgebruik weer. Je weet niet wat er in mensen om gaat als zij dat zien, want voor jou is het misschien heel normaal om te snuiven, maar dat geld echt niet voor iedereen. Het zijn heus niet alleen kinderen die je ervoor moet behoeden. Mocht ik iemand op straat tegenkomen die z'n neus vol propt met coke, dan zou ik daar ook niet om kunnen lachen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind dat je een verschil hebt tussen openbaar en openbaar.
In een bushokje waar andere mensen in de nabije omgeving staan vind ik minder bijvoorbeeld. Ook moeten de lijnen in de kroeg niet op de bar liggen vind ik.
Snuif je in een bos waar geen andere mensen bij zijn dan vind ik dat het zeker moet kunnen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik moest al lachen toen ik de titel van dit topic las.
Het lijkt mij belachelijk, snuiven in het openbaar, daarom ook tegen gestemd.

Maar zoals flameon het brengt, kan ik er nog enigsinds inkomen
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Ik vind dat je een verschil hebt tussen openbaar en openbaar.
In een bushokje waar andere mensen in de nabije omgeving staan vind ik minder bijvoorbeeld. Ook moeten de lijnen in de kroeg niet op de bar liggen vind ik.
Snuif je in een bos waar geen andere mensen bij zijn dan vind ik dat het zeker moet kunnen.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik eigenlijk correcter dan hoe ik het daarvoor zei, zeker in een zeer bosrijk gebied. Als je daaar ff van de paden wijkt weet je vrijwel 100% zeker dat je niemand tegenkomt
P
PJLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb het eigenlijk enkel nogmaar openbaar gedaan :tongueout:, maar meestal zoeken we wel een plekje uit waar het niet erg opvalt. Ik denk dat het minder opvalt wnnr je met wat maten aan een tafeltje in een kroeg of disco zit dan dat je met zen tweeën gezellig even de auto of de wc meerdere malen komen uitgestapt :)
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben over het algemeen niet tegen snuiven, maar ik vind dat het gewoon niet in het openbaar mag. Net zoals alle andere harddrugs vind ik dat dit thuis hoort op minder openbare plaatsen :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Juist goed in de beurt van kinderen, het is goed om kinderen te confronteren met dingen als Porno, Drugs, Geweld etc, uiteraard wel met goede voorlichting.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Openbaar snuiven is op zich ook iets dat ik tolereer nl. in mijn huis....

Dan gebruik ik mee, ben er niet vies van.

Maar begin wel na te denken. Openbaar snuiven is het bij mij , ondanks mijn eigen gevaar er verslaafd aan te raken, mijn buurjochie van 5. Die komt als ik wakker ben erin stappen, vrolijk zoals een kind nu een maal is. En dan wil ik dat niet op tafel hebben liggen of ook maar iets....oooh wat erg, al zal hij het niet snappen....

maar is ook wel een beetje mijn ding erbij, ik voel mij ook niet meer zo ongedwongen en schoon na gebruik.

Mogt dit het begin van verslaving zijn, dan is het gelijk ook weer oke, heb je gezien, liefs iris....doei doei....
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Openbaar snuiven ? jah wat al zoveel gezegd is, je heb openbaar en operbaar.
midden in winkelcentrum wat vol zit van de mensen moet kunnen toch?
neej dat moet niet kunnen dat is achtelijk gewoon.
Maar gewoon een afgelegen ''hangjeugd'' plek bijvoorbeeld dat zou impresiepe geen probleem
moeten zijn als je gewoon met je eigen vriendenkring daar bezig ben. want daar komen toch geen mensen die daar niet horen. ( en dan bedoel ik ouderen en kleintjes )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."