#1
Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.
Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.
Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.
Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
