Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpenbaar snuiven, moet kunnen toch.

Openbaar snuiven, moet kunnen toch.

95 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.

Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.

Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je wat speed op heb durf je al meer of denk je wat maakt het uit en neem je nog een lijntje.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^zo niet 95% .... dus idd, gewoon bankje ergens in een park, niet waar kinderen spelen of midden in een winkelstraat. But that goes without saying.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re:

BlackRobBlunt zei:
Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.

Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.

Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het volkomen mee eens. Er zijn inderdaad veel mensen die dit ervaren als schokkend en je kunt best rekening houden met je omgeving in dat opzicht. Zoek even een rustig plekje op, maar niet in het bij zijn van veel mensen, kinderen of wat dan ook.

Of snuif je ook terwijl een lijn weg terwijl je op bezoek bent bij je opa en oma?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re:

BlackRobBlunt zei:
Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.

Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.

Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook, zulke dingen doen mensen nog slechter denken over mensen die af en toe eens gebruiken
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben niet echt aan de sos..
Maar speed al vaak zat openbaar gesnoven
Op het werk/school in de wc..
Op het schoolplein punten genomen
Discotheken, noem maar op

Als mensen 'met gezag' het maar niet zien he :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nee gestemd, persoonlijk vind ik roken en alcohol op straat ook niet echt "je van het".
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zie iedereen bij de bushalte ''s morgens om half 8 al hun tikje sos nemen, moet kunnen toch
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als er in het openbaar gesnoven mag worden, dan is het verstandig om elke jonge man te steriliseren op een jonge leeftijd.

Als openbaar snuiver dien je echt als een perfect voorbeeld voor jonge kinderen. Daarnaast word het al gauw een gewoonte. Zo gaan veel mensen dit gewoonte overnemen en komen er enorm veel verslaafde mensen te wereld.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#10
vroeger na een feestje wel eens een lijntje getrokken op het dak van een auto (het was de mijne niet) :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of onderweg terug naar huis even een lijntje pep op de zadel van mijn brommer leggen en dan weer verder knetteren..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen ik een jaartje of 16 was heb ik dat eens gezien. Ik stond te wachten voor een stoplicht met m'n fiets, en ik zie een man een heel slecht uitziende vrouw wat geven. Die vrouw doet het pakje open en gooit allemaal wit poeder in haar hand, terwijl ze dat deed ontstond er natuurlijk een witte stofwolk waardoor ze nog meer opviel. En ze snoof gewoon alles meteen uit d'r hand. Daarna viel de rest van haar handen en liep ze weer weg. Dit beeld was echt zo bizar, het was ook echt om 9 uur sochtends, was net wakker en dan zie je dat...

Voelde me er ook niet echt fijn bij, ik vind gewoon dat je het niet zo hoeft op te dringen aan mensen. Een rustige plek buiten waar niemand er last van heeft kan, maar echt midden tussen de mensen vind ik niet kunnen.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor mij is het anders omdat mijn ouders allebei coke snoven, ik kwam daar achter als kind van 10 en sindsdien snoven ze ook wel eens waar ik bijwas. Maar ik mocht er zelf uiteraard niet aankomen.. ( Later zeiden ze ook dat ze het expres deden uit soort van voorlichting )

Ik mocht wél alcohol drinken, maar van de coke moest ik altijd afblijven.. belachelijk toch..?

Maar ff ontopic, dat is dus de reden dat ik het zelf nooit meer abnormaal heb gevonden om mensen openbaar te zien snuiven, alhoewel ik het zelf toch liever zonder publiek doe..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb nee gestemd. Ik snoof nooit in het openbaar. Niet zó dat andere mensen het konden zien. Meestal in de auto en dan zorgde ik er voor een stil plekje op te zoeken of dat de mensen die het konden zien langs gelopen waren oid.
Ik vind het té confronterend, dat jij snuift hoeft niet heel de wereld te weten, al helemaal niet te zien. Kinderen kunnen het zien, ouderen en mensen die er bijv. een naaste mee verloren hebben. Je doet onbewust misschien een hoop verdriet en kwaad ermee en dat wil ik niet op mijn geweten hebben!

X
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb nee gestemd.
heb in het verleden wel eens met een groepje vrienden in het openbaar gesnoven maar vond het niets! er waaide toch wel iets van het witte goud weg, en dan sta je heel knullig een lijntje te leggen op een hoesje van een pakje peuken.konstant te kijken of er geen oom agent aan komt.
geef mij dan maar de luxe van thuis snuiven op je gemak op de bank o.i.d.
P
PMSLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tuurlijk, waarom niet ? Je wilt toch ook eens uitgaan en onder invloed zijn van coke. Natuurlijk wel in plaatsen waar je veilig bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."