Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpenbaar snuiven, moet kunnen toch.

Openbaar snuiven, moet kunnen toch.

95 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sja, als je nou per se een snuif moet hebben doe 't dan een beetje discreet. Met een bullet is het zo gepiept. En drugs gebruiken met jonge kinderen erbij is mij echt een stap te ver.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oja en ik ben natuurlijk een paar keer naar een meet van hier geweest waarbij ik wel heb gesnoven terwijl we met de groep langs het water zaten en er op afstand andere mensen/groepen zaten.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Oja en ik ben natuurlijk een paar keer naar een meet van hier geweest waarbij ik wel heb gesnoven terwijl we met de groep langs het water zaten en er op afstand andere mensen/groepen zaten.
Klik om te vergroten...
Als je met een groep bent is het minder erg. En als je ver genoeg bent van kinderen en oude dametjes is het ook goed.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou het zelf niet doen, wil in het openbaar de mensen niet echt 'belasten' met mijn drugsgebruik. Maar als je op een wat rustigere plek bent waar weinig/geen mensen zijn vind ik het opzich wel kunnen..
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuiven jullie wel eens in het openbaar , iemand ervaring mee ?

Ik zal er een poll van maken.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja wel eens gedaan, in mijn "fuck it" levensperiode


gewoon overal op straat, terwijl er mensen voorbij liepen, me aankeken, boeide me niks. Nu niet meer in het openbaar, of uberhoubt snuiven :wink:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben er veel te para voor, maar heb het wel ooit gedaan ja.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind niet dat het een gewoonte moet worden dat iedereen snuift op straat.
Maarja gewoon in het openbaar op een rustig plekje kan het wel,ik heb het ook wel is in de trein gedaan toen het rustig was.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
jaa wat maakt dat uit ik doe het niet met allemaal mensen om me heen ik zoek een mooi plaatsje op
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb wel es gesnoven in t openbaar [speed] , maar was zoals iemand al eerder zei, in myn fuck it periode :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker moet dat kunnen. In tegenstelling tot bij roken ondervinden anderen hier geen last of zelfs schade van en dus moeten ze niet zeiken. Maargoed, was het maar zo simpel en vanzelfsprekend; logisch beredeneren.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Moet kunnen op rustige plaatsen. Bijvoorbeeld niet op het bankje in een speeltuin waar kinderen aan het spelen zijn. Bij de Hema op de kassa lijkt me ook niet zo prettig. Maar gewoon op een rustig plekje ergens, heeft denk ik niemand last van
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippyShit zei:
Zou het zelf niet doen, wil in het openbaar de mensen niet echt 'belasten' met mijn drugsgebruik. Maar als je op een wat rustigere plek bent waar weinig/geen mensen zijn vind ik het opzich wel kunnen..
Klik om te vergroten...

Dat dus.
+ Dat ik het niet zou durven
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Zeker moet dat kunnen. In tegenstelling tot bij roken ondervinden anderen hier geen last of zelfs schade van en dus moeten ze niet zeiken. Maargoed, was het maar zo simpel en vanzelfsprekend; logisch beredeneren.
Klik om te vergroten...

^Mee eens.

Ook wel gedaan, maar ik vond het toch niet zo relaxt..
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.

Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.

Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je wat speed op heb durf je al meer of denk je wat maakt het uit en neem je nog een lijntje.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^zo niet 95% .... dus idd, gewoon bankje ergens in een park, niet waar kinderen spelen of midden in een winkelstraat. But that goes without saying.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

BlackRobBlunt zei:
Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.

Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.

Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het volkomen mee eens. Er zijn inderdaad veel mensen die dit ervaren als schokkend en je kunt best rekening houden met je omgeving in dat opzicht. Zoek even een rustig plekje op, maar niet in het bij zijn van veel mensen, kinderen of wat dan ook.

Of snuif je ook terwijl een lijn weg terwijl je op bezoek bent bij je opa en oma?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

BlackRobBlunt zei:
Ik heb nee gestemd, puur omdat het toch wel flink drempelverlagend iets is. Laat het alsjeblieft niet iets "normaals" worden, if you know what I mean.

Daarentegen vind ik dat als mensen op een rustige plek, zonder 'overlast' te veroorzaken, een lijntje willen leggen, dat dat ook best moet kunnen.

Gewoon een klein beetje rekening ermee proberen te houden dat 3/4e van de mensen dit als zwaar schokkend ervaart.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook, zulke dingen doen mensen nog slechter denken over mensen die af en toe eens gebruiken
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben niet echt aan de sos..
Maar speed al vaak zat openbaar gesnoven
Op het werk/school in de wc..
Op het schoolplein punten genomen
Discotheken, noem maar op

Als mensen 'met gezag' het maar niet zien he :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."