Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpenbaar snuiven, moet kunnen toch.

Openbaar snuiven, moet kunnen toch.

95 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
f
flaflipLid
01-01-2024, 00:00
#1
nee, mensen schrikken ervan, kleine moeite om ff rustig plekje op te zoeken.
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind het een beetje triest in het openbaar snuiven, meer iets voor De Junk. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snuif (speed) wel op openbare gelegenheden, maar uit het zicht van onze medemens (op het toilet dus). Drugs hebben over het algemeen toch nog altijd een negatief imago in onze maatschappij, ik heb daarom ook niet de behoefte om mijn gebruik op zo'n confronterende manier naar buiten te brengen. Ik vind het zelfs een beetje kinderachtig eigenlijk....

Heb vroeger in mijn kraakfeestperiode wel eens open en bloot op de dansvloer gebruikt, maar daar was het ook geaccepteerd en zag je het iedereen doen. Ik was toen ook een heel stuk jonger, ik zou dat nu toch denk ik echt niet meer doen.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb ook nee gestemd.

vind gewoon dat je het niet in het openbaar moet doen, mensen zien je aan voor junk en als verslaafd.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Af en toe in een baldadige bui wel eens gebeurd, als ik bv al een hoop sos op had... maar dat was dan wel 's nachts, maar wel op straat. Vonden we dan grappig ofzo, nu vind ik het eerder genant.
Ik heb toch een bepaalde mate van schaamte voor m'n drugsgebruik, en ook als vrienden van me er bv hard over lopen te lullen in de trein ofzo, voel ik me nooit zo prettig...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het ook wel gedaan.... wel met pep dan :P maargoed... als ik nu iemand openbaar zie snuiven zou ik daar geen problemen mee hebben. Zelf zou ik het alleen niet meer doen! :mrgreen:
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je er maar voor zorgt dat je niemand lastig valt of eigenlijk zowiezo uit het zicht, dan vind ik het wel ok. Je draagt gewoon verantwoordelijkheid omdat veel mensen dat echt niet willen zien, dus daar moet je dan maar fatsoenlijk mee omgaan.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
DENK DAT MEER MENSEN LAST HEBBEN VAN ROKERS. :smoke: :smoke: ALS IEMAND OP STRAAT OF OP EEN TERRAS SIGARETTENROOK IN JE RICHTING BLAAST DAN ADEM JE ONGEVRAAGT TEER EN ZO IN. HOEWEL IK PERSOONLIJK EEN WIETWOLK GRAAG MIJN KANT OP ZIE KOMEN :stoned:
ONGEVRAAGD MEESNUIVEN LUKT VOLGENS MIJ NIET ZO GOED! MOET KUNNEN DUS...DENK WEL DAT ER ANDERE TROUBLES VAN KOMEN: ALS IEMAND AAN EEN AANGRENZEND TAFELTJE EEN KRANTENPAGINA OMSLAAT EN JE KOSTBARE LIJN SOS DWARRELT ALLE KANTEN OP, DAN KAN JE VOLGENS MIJ BEST WEL IN WOEDE ONTSTEKEN. :angry:

AL DIE WIND, TOCHT EN REGEN HIER IN HOLLAND SCHEPT NOU NIET ECHT EEN SOEPEL BUITENSNUIF-KLIMAAT :(

ER ZIJN TROUWENS VAN DIE HANDIGE SNUIFAPARAATJES WAARMEE JE HAAST ONGEMERKT DE BOEL JE NEUS IN KAN JAGEN. HEB ER ZELF EEN PAAR GEMAAKT MAAR MOEST ZE HELAAS IN EEN PUT GOOIEN TOEN ER MASSAAL GEFOUILLEERD WERD DOOR DE SMERIS IN HET UITGAANSCENTRUM . :angry: MAAR OOK DIE BUISJES MOET JE BIJVULLEN ALS JE TREK NAAR MEER KRIJGT EN DAT MOET IN DE BENEPEN JAREN 50 SFEER IN DIT LAND ALLEEN MAAR STIEKUM :(
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook wel eens in het openbaar gesnoven, op n muur in het stadspark, in een speeltuintje in een dure huizen wijk, zolang niemand me ziet snuiven vind ik t niet erg.. Je ziet ook zoveel mensen op straat blowen, dus dan vind ik dat je best mag snuiven, alleen zorg dan wel dat je niet gezien word.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik snuif niet in het openbaar. Ik ben er niet trots op dat ik het doe en niet iedereen hoeft het te weten.
Als ik met vrienden ben die ook snuiven, dan vind ik het niet erg.
Maar 9 van de 10 keer loop ik gewoon even naar het toilet ofzo iets.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
toilet, plekken waar niemand komt.. oke kan,, maar liever gewoon thuis, anders word ik veels te parra :openmouth:
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zit vaak s'avond/s'nacht een biertje te drinken in een park in de buurt. Dan wordt er ook zo nu een dan een nakkie of lijntje gelegt. Dat vind ik gewoon kunnen, het gaat niet persé om de locatie (openbaar of niet) maar of mensen het zien. Ik vind het zelf niet prettig als mensen mij zien snuiven, zelfs niet als het vrienden zijn die het zelf niet doen. Het ligt dus eigenlijk gewoon aan de situatie waar je op dat moment in zit. tuuurlijk kan je snuiven buiten, boeie. Als je het maar discreet doet.
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het kan ik heb al veel op de wc van md Donalds gezeten maar het is niet fijn.
Zo snel en geforceerd. Lekker thuis spiegeltje lekker mooi lijntje maken.
Lijntje binnen the world is yours
coke op fuck the world :rock: .
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als iemand kijkt zeg je gewoon ''maar ik rook niet''.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Als iemand kijkt zeg je gewoon ''maar ik rook niet''.
Klik om te vergroten...

:grin:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik snuif overal coke als ik daar zin in heb, maar of het toegestaan zou moeten worden .... denk et niet :mrgreen:
Z
Zat0xLid
01-01-2024, 00:00
#18
Junks snuiven in het openbaar.. Nuf said.

Feestjes vallen daar niet onder natuurlijk
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
laan zei:
Openbaar snuiven: ja. Maar zorg d'r dan wel voor dat mensen dit niet zien.
Klik om te vergroten...
Ik versta onder openbaar snuiven in deze zin meer als; op een plek waar het voor iedereen toegankelijk is. Snuiven op een openbaar wc met de deur op slot vind ik niet openbaar snuiven.
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Slechte gewoonte.. vind het echt absoluut niet kunnen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."