Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpenbaar snuiven, moet kunnen toch.

Openbaar snuiven, moet kunnen toch.

95 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
vroeger na een feestje wel eens een lijntje getrokken op het dak van een auto (het was de mijne niet) :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of onderweg terug naar huis even een lijntje pep op de zadel van mijn brommer leggen en dan weer verder knetteren..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik een jaartje of 16 was heb ik dat eens gezien. Ik stond te wachten voor een stoplicht met m'n fiets, en ik zie een man een heel slecht uitziende vrouw wat geven. Die vrouw doet het pakje open en gooit allemaal wit poeder in haar hand, terwijl ze dat deed ontstond er natuurlijk een witte stofwolk waardoor ze nog meer opviel. En ze snoof gewoon alles meteen uit d'r hand. Daarna viel de rest van haar handen en liep ze weer weg. Dit beeld was echt zo bizar, het was ook echt om 9 uur sochtends, was net wakker en dan zie je dat...

Voelde me er ook niet echt fijn bij, ik vind gewoon dat je het niet zo hoeft op te dringen aan mensen. Een rustige plek buiten waar niemand er last van heeft kan, maar echt midden tussen de mensen vind ik niet kunnen.
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor mij is het anders omdat mijn ouders allebei coke snoven, ik kwam daar achter als kind van 10 en sindsdien snoven ze ook wel eens waar ik bijwas. Maar ik mocht er zelf uiteraard niet aankomen.. ( Later zeiden ze ook dat ze het expres deden uit soort van voorlichting )

Ik mocht wél alcohol drinken, maar van de coke moest ik altijd afblijven.. belachelijk toch..?

Maar ff ontopic, dat is dus de reden dat ik het zelf nooit meer abnormaal heb gevonden om mensen openbaar te zien snuiven, alhoewel ik het zelf toch liever zonder publiek doe..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nee gestemd. Ik snoof nooit in het openbaar. Niet zó dat andere mensen het konden zien. Meestal in de auto en dan zorgde ik er voor een stil plekje op te zoeken of dat de mensen die het konden zien langs gelopen waren oid.
Ik vind het té confronterend, dat jij snuift hoeft niet heel de wereld te weten, al helemaal niet te zien. Kinderen kunnen het zien, ouderen en mensen die er bijv. een naaste mee verloren hebben. Je doet onbewust misschien een hoop verdriet en kwaad ermee en dat wil ik niet op mijn geweten hebben!

X
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sja, als je nou per se een snuif moet hebben doe 't dan een beetje discreet. Met een bullet is het zo gepiept. En drugs gebruiken met jonge kinderen erbij is mij echt een stap te ver.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oja en ik ben natuurlijk een paar keer naar een meet van hier geweest waarbij ik wel heb gesnoven terwijl we met de groep langs het water zaten en er op afstand andere mensen/groepen zaten.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Oja en ik ben natuurlijk een paar keer naar een meet van hier geweest waarbij ik wel heb gesnoven terwijl we met de groep langs het water zaten en er op afstand andere mensen/groepen zaten.
Klik om te vergroten...
Als je met een groep bent is het minder erg. En als je ver genoeg bent van kinderen en oude dametjes is het ook goed.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zou het zelf niet doen, wil in het openbaar de mensen niet echt 'belasten' met mijn drugsgebruik. Maar als je op een wat rustigere plek bent waar weinig/geen mensen zijn vind ik het opzich wel kunnen..
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb nee gestemd.
heb in het verleden wel eens met een groepje vrienden in het openbaar gesnoven maar vond het niets! er waaide toch wel iets van het witte goud weg, en dan sta je heel knullig een lijntje te leggen op een hoesje van een pakje peuken.konstant te kijken of er geen oom agent aan komt.
geef mij dan maar de luxe van thuis snuiven op je gemak op de bank o.i.d.
P
PMSLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tuurlijk, waarom niet ? Je wilt toch ook eens uitgaan en onder invloed zijn van coke. Natuurlijk wel in plaatsen waar je veilig bent.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#12
PMS zei:
Tuurlijk, waarom niet ? Je wilt toch ook eens uitgaan en onder invloed zijn van coke. Natuurlijk wel in plaatsen waar je veilig bent.
Klik om te vergroten...
Maar het gaat hier om een lijn leggen in het openbaar, niet om het onder invloed zijn in het openbaar.
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij Ruigoord zeker een JA. Daar kan je zelfs nog recht voor de neus van de bewaking neuzen (ervaringsdeskundige). Maar in de "normale" buitenwereld vind ik het ook kunnen, mits discreet. Zorg dat niemand je ziet, kies dan voor een openbaar toilet, een handig hoekje, of andere beschutte locaties....That's my opinion....

Drientje zei:
Ik vind het té confronterend, dat jij snuift hoeft niet heel de wereld te weten, al helemaal niet te zien. Kinderen kunnen het zien, ouderen en mensen die er bijv. een naaste mee verloren hebben. Je doet onbewust misschien een hoop verdriet en kwaad ermee en dat wil ik niet op mijn geweten hebben!
Klik om te vergroten...

Dat is waar!
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#14
jcutter zei:
Als er in het openbaar gesnoven mag worden, dan is het verstandig om elke jonge man te steriliseren op een jonge leeftijd.
Klik om te vergroten...

:confused:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Allolalie zei:
Bij Ruigoord zeker een JA. Daar kan je zelfs nog recht voor de neus van de bewaking neuzen (ervaringsdeskundige). Maar in de "normale" buitenwereld vind ik het ook kunnen, mits discreet. Zorg dat niemand je ziet, kies dan voor een openbaar toilet, een handig hoekje, of andere beschutte locaties....That's my opinion....

Drientje zei:
Ik vind het té confronterend, dat jij snuift hoeft niet heel de wereld te weten, al helemaal niet te zien. Kinderen kunnen het zien, ouderen en mensen die er bijv. een naaste mee verloren hebben. Je doet onbewust misschien een hoop verdriet en kwaad ermee en dat wil ik niet op mijn geweten hebben!
Klik om te vergroten...

Dat is waar!
Klik om te vergroten...

ik vind dat een beetje een slap verhaal.

er zijn ook genoeg mensen die naasten verloren hebben door autorijden, alcoholgebruik, sporten etc etc. Volgens bovenstaande redenering zou je dat dan ook niet in het openbaar moeten doen.

dat mensen het als shockerend kunnen ervaren omdat het niet een maatschappelijk geaccepteerde handeling is ben ik wel weer gevoelig voor.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Openbaar snuiven: ja. Maar zorg d'r dan wel voor dat mensen dit niet zien.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#17
trouwens, openbaar snuiven MAG wettelijk gezien wel. Het stiekem in je bezit hebben ervan mag dan weer niet :wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
youperdepoep zei:
trouwens, openbaar snuiven MAG wettelijk gezien wel. Het stiekem in je bezit hebben ervan mag dan weer niet :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, laat ze die lijn maar weer eens uit je neus proberen te peuteren :grin:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#19
DonnieDark0 zei:
youperdepoep zei:
trouwens, openbaar snuiven MAG wettelijk gezien wel. Het stiekem in je bezit hebben ervan mag dan weer niet :wave:
Klik om te vergroten...

Haha, laat ze die lijn maar weer eens uit je neus proberen te peuteren :grin:
Klik om te vergroten...


maar los daarvan, drugsgebruik is in nederland eenvoudigweg niet strafbaar, bezit en handel ervan wel. Hoewel zelfs bezit van kleine gebruikershoeveelheden wel eens gedoogd wordt, maar de richtlijnen daaromtrent zijn zo vaag dat je eigenlijk niet echt weet waar je aan toe bent. Het enige dat je weet is dat er een reelijke kans is dat je wanneer je gepakt wordt met kleine gebruikershoeveelheden niet per se een boete en/of vervolging aan je broek krijgt.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#20
IDIOT!!!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."