Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcutter zei:
Ketamine is verrukkelijk lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goed :rock:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MrEko zei:
jcutter zei:
Ketamine is verrukkelijk lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goed :rock:
Klik om te vergroten...

Ik vind de smaak ook wel lekker hoor :openmouth: maar dat zal wel aan mij liggen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Keta! :beer: nog 1 weekje wachte :grin:

nog 2 examens en ghhhhhhhhhhhhhr ik wordt hir zo
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:


kankercursus :kots:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
MrEko zei:
jcutter zei:
Ketamine is verrukkelijk lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goed :rock:
Klik om te vergroten...

Ik vind de smaak ook wel lekker hoor :openmouth: maar dat zal wel aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

Of je dealer voegt er een smaak aan toe of het zal toch echt aan jou liggen :beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
azgaza zei:
MrEko zei:
Qua smaak is het verschrikkelijk, maar het ruikt zo goed :rock:
Klik om te vergroten...

Ik vind de smaak ook wel lekker hoor :openmouth: maar dat zal wel aan mij liggen.
Klik om te vergroten...

Of je dealer voegt er een smaak aan toe of het zal toch echt aan jou liggen :beer:
Klik om te vergroten...

Lol nee zelf uitgekookt en er zit geen ander smaakje aan, het is gewoon dat zuur-bittere normale smaakje d'r van, maar ik vind het gewoon lekker :openmouth: lekker fris enzo.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
normale smaakje d'r van, maar ik vind het gewoon lekker :openmouth: lekker fris enzo.
Klik om te vergroten...
Ja! Normaal had ik dat smaakje ook vroeger, in je neus voelde het frisachtig aan, maar als het in je keel komt is het een zuur en bittere hel.

Ik blijf het overal zeggen; strepsils zijn het antwoord!
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahah woooop toch nog maar een postje erbij gooien die de waarheid geeft aan het topic
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tis in ieder geval de vaagste drugs ooit.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Tis in ieder geval de vaagste drugs ooit.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe een K-hole is maar in redelijk bescheiden dosis vind ik het even vaag als GHB.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox: held :grin: zover had ik nog niet geleze,

ben toch al gestopt sinds 25december dus hopelijk is het kopje al lekker hersteld :sunglasses:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het, buiten de afterdrip smaak :tongueout:, ook zalig :grin:! Maar ik vind het altijd zo jammer dat ik er niets van kan onthouden :( .
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
DrippTone zei:
Drientje zei:
Tis in ieder geval de vaagste drugs ooit.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet hoe een K-hole is maar in redelijk bescheiden dosis vind ik het even vaag als GHB.
Klik om te vergroten...

Bwah, dat vind ik toch wel meevallen hoor. Als je met bijde stoffen genoeg ervaring hebt merk je het verschil wel goed denk ik, persoonlijk merk ik heel goed dat het twee totaal verschillende stoffen zijn.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bewild zei:
Maar ik vind het altijd zo jammer dat ik er niets van kan onthouden :( .
Klik om te vergroten...
Als je het vaak doet wordt je er oliedom van, vandaar mijn pauze in tijden van hard studeren:
erna een streep trekken van 100mg :rock:
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#14
ketasol? zoja hoe bevalt het?
krijg binnekort ook ketasol binnen :sunglasses:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#15
Intoxication zei:
Bewild zei:
Maar ik vind het altijd zo jammer dat ik er niets van kan onthouden :( .
Klik om te vergroten...
Als je het vaak doet wordt je er oliedom van, vandaar mijn pauze in tijden van hard studeren:
erna een streep trekken van 100mg :rock:
Klik om te vergroten...

Vind jij dan dat het je geheugen aantast? Ik doelde namelijk eerder op dat ik niets van de ervaring kan onthouden.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://en.wikipedia.org/wiki/Ketamine#Long_term :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
This suggests that occasional use of ketamine does not lead to prolonged harm and that any damage that might occur may be reversible when ketamine use is stopped
Klik om te vergroten...
:smoke:
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb het nu een paar keer geprobeerd, en zeker leuk spul!

Nu lekker chille muziek op, heb de lichten gedimd en maar weer eens proberen :grin:
h
haalloLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb een paar vraagjes over ketamine.

ik ben van plan ketamine te gaan proberen maar ik wil nog een ff wat dingetjes zeker weten. ik heb zelf mephedrone een paar keer gebruikt maar om de dip van de volgende ochtend gebruik ik dat niet meer. ook heb ik een keer coke gebruikt maar omdat ik niet zoveel had ben ik maar verder gagaan met mephedrone. wiet gebruik ik wel eens in het weekend omdat ik het wel grappig vindt verder drank (wie niet?).

kan iemand mij vertellen of ik de volgende dag een dip heb. zou ik het bijv. om 18:00 kunnen gebruiken en de volgende dag gewoon zonder porblemen om 7 uur op kunnen staan? is het verslavend? wat ik daarmee bedoel is dan als ik een lijntje neem en het is uitgewerkt en ik heb nog wat liggen of ik dan meer ' moet' nemen zoals bij meph.

als ik stoned ben vindt ik het geweldig om bijv te douchen of (wat ik meestal doe) in bed liggen en muziek of een podcast van jensen te luisteren, is dit bij ketamine ook?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
We kunnen nooit met zekerheid zeggen wat de uitwerkingen op jou zullen zijn.
De meeste mensen hebben in ieder geval geen last van een dip en het wordt als stukken minder 'verslavend' gezien als meph (die cravings van bijnemen op het moment heb ik het dan over).

Douchen vind ik zelf ook altijd leuke bij alle soorten dope, maar pas wel op met ket. Je wordt er nogal scheef van en als je op je muil gaat in de douche kan het aardig fout gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...101112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."