Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
same here. means good things are coming on their way!
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
al jaren mijn favo drug :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine is verrukkelijk lekker :hearteyes:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.
Klik om te vergroten...
Klopt! Deze week mijn eerste lijntje: 15 mg. Voelde weinig, toen 10 mg erbij. Was ook nog te voorzichtig... :wink:

Toen 30 mg erbij en de K sloeg in :tearsofjoy: Een lekker en waus gevoel :sunglasses: Volgende keer eens ietsvan 80 mg proberen :hearteyes:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#5
darkbull ben je toevallig een vrouw? Ik lees deze verhalen wel vaker bij vrouwen die ongeveer dezelfde dosis als jouw nemen. Ik heb deze drug één keer mogen proberen (helaas) en gelijk een halve gram weggewerkt in sleutelpuntjes. Ik heb dit echt als leuk en warm beleefd en kan me daarom moeilijk voorstellen dat je van zo een klein beetje zo ziek en een vervelende ervaring heb gehad.
d
dislexsikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gisteren voor de eerste keer keta gedaan. Begonnen met 15mg, niet veel van gevoeld. Daarna 30mg bijgedoseerd wat ik toch al sterk begon te voelen. Uiteindelijk 50mg lijnen gedaan en dit was echt nice. :hearteyes:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
boenkeng zei:
darkbull ben je toevallig een vrouw? Ik lees deze verhalen wel vaker bij vrouwen die ongeveer dezelfde dosis als jouw nemen. Ik heb deze drug één keer mogen proberen (helaas) en gelijk een halve gram weggewerkt in sleutelpuntjes. Ik heb dit echt als leuk en warm beleefd en kan me daarom moeilijk voorstellen dat je van zo een klein beetje zo ziek en een vervelende ervaring heb gehad.
Klik om te vergroten...
je hebt me ontmasterd :grin: ja, ben een vrouw en neem nooit meer ketamine!
mocht ik ooit geopereerd worden, ga ik aangeven dat ik niet tegen ketamine kan.
ik herinner me de trip from hell als de dag van gister en neem het echt never nooit meer!
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#8
complimenten trouwens voor je opmerkingsvermogen!
K
Koenz07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou krijg ik potverdikkie ook zin in keta. Jammer dat het zo duur is :( (voor mij dan)
t
tripsodeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
trip to hell? verklaar je nader aub
t
tripsodeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben aan een gram keta gekomen en ben van plan het zaterdag te proberen. wat is een goede dosis om mee te beginnen? kan dat op het oog? want ik heb geen mg weegschaal..
we willen smiddags keta proberen en gaan savonds op een feestje aan de 4fa en xtc.. dat kan prima toch?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#12
30 mg.
en als je geen weegschaal hebt dan verdeel je de hoeveelheid in 10 gelijke delen, dus 100 mg en dan in 3-en, dus 33 mg.

nou, jij liever dan ik, de trip to hell laat ik liever aan een ander over.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#13
zie mijn ervaring, hieronder.

darkbull zei:
wat een kutspul.

ik ben heel voorzichtig geweest, had 50 mg verdeeld in 3 lijntjes, voor het eerst gesnoven (ook al niet echt een fijne ervaring), 1 lijntje maar, maar ik heb de hel gezien en weer terug, ben op mars geweest (alles groen en geel) gekotst -vreemde kots- en er was alleen maar jaloezie, haat, angst , zwart, rood, laat me niet alleen, oh wat een kutspul, hoe lang duurt dit, zwaar, waar is m'n kind, angst, laat me niet alleen, ruzie, vies, misselijk, wat duurt de tijd lang, kan niet lopen, alles draait,alles golft, mijn handen zijn zo groot, mijn mond voelt raar, net alsof mijn tandvlees heel groot is, en die tanden, vies ik wil dit niet, probeer te relaxen zegt de sitter, ik kots weer, kost van mars, alles is beweeglijk groen en geel, keith haring poppetjes, oh ik ben op mars, daar komen de mannen toch vandaan? nou dat bevalt me niet. laat me niet alleen alsjeblieft, is dit de dood, voel je dit als je dood gaat, haal dat spul weg, het spiegeltje ligt nog op tafel, gooi dat spul weg, het mag niet meer in huis.

muziek, opgezet als geruststellend, werkt op mijn zenuwen, klinkt ingeblikt. waar ik normaal heel erg van muziek kan genieten, klinkt nu niet.

al met al, ben nu wakker en weer normaal (gister had ik grote grote vraagtekens bij wat nou normaal was en kon me niet voorstellen dat je ooit nog iets normaal kon vinden) ik ga dit never nooit meer doen.

wat een kutspul.
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik een keer wat Ketamine tegen kom zal ik het zeker meteen mijn neus in jagen! Het lijkt me een relaxte drug :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit weekend weer aan de Ketamine, dit was de vierde keer in korte tijd (een maand). Het was wederom een geweldige ervaring. Van half 7 's ochtends, tot half tien 's avonds doorgesnoven...

Poeh, wat was dat heftig. Onwijs gelachen, briljante ingevingen, intense gesprekken met 'vreemden', en op momenten een totale chaos. Ook de hallucinaties waren weer schitterend. Maar vooral weer een totaal andere wereld ontdekt. Ik heb gemerkt dat de 'normale' wereld enkel eén van de velen is. En ik weet niet meer zo zeker of het wel de beste wereld is, of de wereld waarin ik het zo nodig moet maken. (tripreportje volgt!)

Nu moest ik vandaag weer gewoon aan de studie, dus dat was echt een enorme omschakeling. Constant vlogen er beelden, en flitsen van de trip door mijn hoofd, en vaak moest ik in mezelf lachen. Toch kon ik me gelukkig nog goed concentreren.

Nou goed, het doel van deze post is mij ook niet direct duidelijk, maar ik moest het gewoon even kwijt, het houd me enorm bezig, en praten kan ik er niet over. Mijn omgeving keurt deze mate van drugsgebruik af. (misschien terecht... ) Maar ik heb het gevoel dat ik er veel van leer. Ik heb meer respect gekregen voor alles en iedereen, en heb het idee dat mijn geest letterlijk verruimd is. Ook heb ik dit weekend toch wel beseft dat ketamine de beste drugs voor mij is. Ik snap niet dat niet meer mensen het gebruiken. Het effect is gewoon te mooi!

Keta for life :mrgreen:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond het ook een leuke ervaring de afgelopen keer, hoewel ik mezelf gezworen had dit spul nooit te gebruiken.. zo zie je maar: niet te snel conclusies trekken :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
TechNora zei:
Keta for life :mrgreen:
Klik om te vergroten...

keta al heel lang mijn favo.

pas op met de tollerantie want het zou zonde zijn als je zoal ik dit soort prachtige dingen niet meer meemaakt op keet

KETA 4 LIFE !!!!!!
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik moet echt mijn dealer vragen om deze shit man het klinkt echt zwaar chillend :P gewoon flex met een paar vrienden binnen lkkr spacen:P wel jammer dat het best duur is :(
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#19
HMMMMM KETJES!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#20
oh boy oh boy
ketamine en dmt staan al zo lang te branden op mn verlanglijstje
mss moet ik toch gewoon eens bellen
of nog wat wachten, ach :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."