Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik heb : Ketamine , DMT , Speed , Mescaline Wat ik wil : gram MDMA/COKE , 5 PILLEN , 1mg LSD Probleem : waar begint mijn zoektocht naar deze makelijk te vinden drugs ?"
"Ik kijk graag Horror-films. Dus keek ik eens naar Evil Dead 2 & 3 (1 is wat minder) Beviel me echt ! [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3aLLP9YpApc&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3aLLP9YpApc&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] of Freddy vs Jason [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CPd5XLtzEVA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CPd5XLtzEVA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Best niet kijken naar deze films als je niet zo LSD-ervaren bent. Kan je wel eens gaan panikeren denk ik."
"Jow drugsfanaten, Piet en Snot hier. We hebben vorig weekend eindelijk DMT kunnen kopen. We hadden ons erop voorbereid! Speciaal een bong gaan kopen, men zei dat dat perfect kon werken. 's Avonds hebben we dan onze eerste DMThit gepakt. En dan nu het tripreport: Een paar scheve gevoelens. En als we ons ogen dichtdeden een lichtshow en wat fantasiekes. Al bij al duurt heel de zogenaamde 'trip' enkele minuten. Daarna voelen we ons nogwat scheef, maar zeker niet het geld waard. Einde report. Deze trip hebben we nu al veel te veel gehad op verschillende manieren van inname. Dit kan het in godsnaam toch niet zijn? Wat doen we verkeerd? Help us out here... Piet & Snot. (We will strike again! )"
"henkie84 zei: P.S. als je wilt weten wat je fout doet is het misschien wel handig te vertellen hoe je precies te werk gaat. Klik om te vergroten... Wij strooiden een beetje DMT op de bodem van onze bong en verwarmde de onderkant van de bong van op een afstand zodat de dmt niet te warm zou worden (nutteloze verbranding zoals we hebben gelezen) en dan wachten tot de bong zich langzaam vulde met dmt-rook zodat we de rook in 1 hijs konden laten binnendringen in onze longen. We hielden de rook dan ook zo lang mogelijk in ons longen. Al wat we merkten van gevoel was dan een zweverig gevoel en als we ons ogen sloten kwamen er wel kleurijke fantasieen voor een 2 tal minuten, maar totaal ni zo heftig als hier werd beschreven als de vlucht door de 3de dimensie of dergelijke. We zullen de volgende keer dan op de bodem van de bong een laagje met assen leggen, daar de dmt op leggen, weer een laagje assen en dan verhitten langs onder zodat we de dmt rook kunnen inhaleren. Strak plan ? Greetz Piet & Snot"
"Dit kan niet ! We namen enkele uren pauze. En besloten dan Poging 9 te ondergaan : Een nieuwe techniek toepassen! De assen van onze sigaretten vulden de bodem van de bong en vervolgens lieten we onze DMT gewikkeld in een gaasje koper vallen op de bodem. Snot paste dezelfde techniek toe als vorige malen (langs onder een aansteker er tegen houden), er onstond WEL meer rook in onze bong als voordien, het effect was heftiger. Niets stond stil maar het gevoel gleed dadelijk weer weg uit mijn lichaam. Waardoor Snot weer de gedachte kreeg van "SHIT !" Maar geen nood. We hebben nog genoeg DMT voor poging 10. Waarop ik (Piet) besloot de DMT te chinezen. Het goedje op een lepel, verwarmen langs onder, een halve minuut later kwam er rook vrij uit de gesmolten DMT waarop ik met mijn buisje de dampen zo diep mogelijk inhaleerde. (weeral die vreselijke pijn, net alsof ik 20 sigaretten gelijkertijd aan het roken ben) Ditmaal voelde ik nog minder. Ben direct naar de pc gestapt, begon dit "Trip-report" te schrijven en kwam ter conclusie dat de lettertjes een klein beetje bewogen. Wat ik in mijn dagelijks leven ook wel eens meemaak, maar dan nuchter. Gaat het bij iedereen zo makelijk om DMT te gebruiken? Bij ons in ieder geval niet. We zijn hier meer DMT aan het verbranden dan aan het oproken. Help ons ervaren personen. Groetjes Piet & Snot"
"We hebben ons een bamboo pijpje aangeschaft. Waarbij we het roken van DMT mogelijk hebben gemaakt. Bedankt voor al jullie hulp. Nu weet ik wat er zo heftig is aan DMT Nu wil ik enkel nog te weten komen hoe ik door die muur heen ga. Maar dat moet ik zelf ontdekken veronderstel ik. Greetz Piet en Snot"
"Mijn studie jaar van 06/07 Gebruikte ik telkens met de examen periode 2 relatine pillen van 10mg elks voor het exaam. En 2 na het exaam om verder te kunnen leren voor mijn volgend exaam. Het werkte echt, ik kon me vele beter concentreren op mijn boeken en het leren werd zelfs leuk. Het jaar nadien had ik geen relatinebron meer. En besloot speed te gebruiken als vervangmiddel van relatine. (heb me laten vertellen dat dit dezelfde werking had). En inderdaad haalde ik in het jaar van 07/08 schitterende punten. Maar dan dit jaar. Besloot ik mijn jaar af te maken zonder relatine of speed. Want de speed takelde me altijd wel af tijdens de examen periode en omdat speed echt wel leuk en verlavend werd. Het is zo spotgoedkoop... Enja, ik merkte het aan mijn punten dat ik geen speed/relatine gebruikte dit jaar. De 2 jaren ervoor was ik de "genie" van de klas. En nu... Maar een gematigde leerling met veel moeite. Maar mijn laatste examens voor dit jaar die dinsdag beginnen zullen weer met speed zijn, waardoor ik weer een Genie zal zijn Greetz Piet"
"TrippyShit zei: Heeft iemand Yellow Submarine wel is gezien met lsd? Daar ben ik wel benieuwd naar :P Klik om te vergroten... Aanrader ! Nuchter = oersaaie film Trippend = Hemel voor je ogen"
"Elke keer last gehad van ketamine. Ik legde wel grote lijnen... Zoals mijn coke of speed lijnen. Ik was de misselijkheid van de Ketamine beu... Wou het nooit meer doen. Week erna nog een klein lijntje geprobeerd. Ging vele lekkerder. wat later terug een dikkere lijn, en geen last meer gehad. Opbouwen is een tip denk ik ... Grtz Hero"
"Ik heb me deze week een gram ketamine aangeschaft. Heb deze gedeeld met een maat van me. Beiden werden we misselijk. De 2de maal ook... Het gevoel was helemaal niet prettig.... Had ook nog een lijn aan andere maat gegeven die wel ketamine doet Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt ?"