#1
Afgelopen zaterdag avond, na awakefest
, een super trip gehad. Was mijn eerste keer en omdat ik niet heel fit was lekker rustig aan begonnen.
We hebben de trap beklommen, steeds iets meer, steeds iets verder in de space. Eerst beetje vaag voelen en na wat treetjes omhoog gingen de itunes visuals in 3d. Steeds dubbel van t lachen, geen adem meer en tranen over de wangen echt niet normaal. De eerste keer lopen is ook super vaag, ik deed zo lichtjes dat ik als een ballerina de kamer uit kwam heheh.
Zeker dat ik vaker aan de keta ga, nu ook omdat ik weet wat ik moet voelen en het meer kan sturen. Heb er nu al zin an! :P
We hebben de trap beklommen, steeds iets meer, steeds iets verder in de space. Eerst beetje vaag voelen en na wat treetjes omhoog gingen de itunes visuals in 3d. Steeds dubbel van t lachen, geen adem meer en tranen over de wangen echt niet normaal. De eerste keer lopen is ook super vaag, ik deed zo lichtjes dat ik als een ballerina de kamer uit kwam heheh.
Zeker dat ik vaker aan de keta ga, nu ook omdat ik weet wat ik moet voelen en het meer kan sturen. Heb er nu al zin an! :P



