Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
M
Mokum3.33Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen zaterdag avond, na awakefest :grin: , een super trip gehad. Was mijn eerste keer en omdat ik niet heel fit was lekker rustig aan begonnen.
We hebben de trap beklommen, steeds iets meer, steeds iets verder in de space. Eerst beetje vaag voelen en na wat treetjes omhoog gingen de itunes visuals in 3d. Steeds dubbel van t lachen, geen adem meer en tranen over de wangen echt niet normaal. De eerste keer lopen is ook super vaag, ik deed zo lichtjes dat ik als een ballerina de kamer uit kwam heheh.
Zeker dat ik vaker aan de keta ga, nu ook omdat ik weet wat ik moet voelen en het meer kan sturen. Heb er nu al zin an! :P
S
SpeedyGonzalisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na al de reacties van iedereen die het een geweldige drug vind, nu moet ik het ook echt een keer gaan doen. Op zoek naar ket dus :grin:
d
d-ketaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, keta is zeker mijn favo drug. :hearteyes: KETA!
r
roteckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Phfff, op een afterparty na flink gehakt te hebben in de MDMA op een feest _o_
1 goede punt, en je bent al in the MF ketaworld:grin: Wat fijn getript weer dit weekend.
Het is echt helden spul, lekker waas lopen, wazig zichtveld:grin:
Top top top top! :hearteyes:
K
KokosnootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow, nog nooit keta gedaan, is het effect echt zo leuk?
:rolleyes:
e
erikdwLid
01-01-2024, 00:00
#6
lijkt me ook leuk om op mijn to do lijst te zetten... is de combinatie met cannabis een aanrader?
J
Jamais_VuLid
01-01-2024, 00:00
#7
erikdw zei:
lijkt me ook leuk om op mijn to do lijst te zetten... is de combinatie met cannabis een aanrader?
Klik om te vergroten...
Bijna alles is goed te combineren met cannabis, vind ik....
Maar gister weer keta :hearteyes: gebruikt en had tijdens het trippen bijzonder weinig zin in jointjes...
e
erikdwLid
01-01-2024, 00:00
#8
pff ik hoop maar dat ik er hier in België rap nog eens aangeraak... als ge da nen tijd ni meer gevolgd heb is da ni zo voor de hand liggend
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#9
vond keta niet zo super eigenlijk, snap de euforische reacties hier niet :grin:
K
KetaKopLid
01-01-2024, 00:00
#10
erikdw zei:
pff ik hoop maar dat ik er hier in België rap nog eens aangeraak... als ge da nen tijd ni meer gevolgd heb is da ni zo voor de hand liggend
Klik om te vergroten...
als ik jou was zou ik men hoofd gewoon is binnen steken op een paar feestjes . :wink:
K
KetaKopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kokosnoot zei:
Wow, nog nooit keta gedaan, is het effect echt zo leuk?
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Het is een heel relaxed effect (of je nu r of s keta doet) zeker aan te raden. :rock:
Ook heel leuk om te combineren met lsd of mdma :wink: :xtc:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt mij een hele vette drug, heb het alleen nog nooit kunnen proberen... :rolleyes:
K
KetaKopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

TechNora zei:
Bij ketamine is de dosering gewoon echt Alles. Een avondje stappen, zelfs in een normale kroeg, wordt leuker als ik een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje keta neem op heel veel bier. Als je meer neemt moet je eigenlijk al een plek hebben waar je rustig kan zitten, en is het effect heel anders. Dan ga je echt heel scheef staan, maar blijft wel leuk.
Als je dan nog grotere lijnen neemt, dan krijg je die echt enge effecten zoals hier beschreven, maar dat gebeurt alleen als je echt niet snapt hoe de dosering werkt.
Voor een klein beetje keta hoef je dus echt niet bang te zijn!!
Klik om te vergroten...

Zelf als ik een avondje weg ga neem ik zo goed als altijd keta mee en drink er niet op, ik doe meestal om het uur a anderhalf uur een lijntje van 3 a 3,5 cm denk ik ongeveer en voel me dan echt lekker en de muziek zorgt er bij mij voor dat ik niet echt moe word of ga hangen. Ben zelf al is onder de keta naar een hardcore/mental feestje geweest en heb heel de nacht gegaan (wel beetje mdma er bij :wink: ) maar ga er toch eens een tijdje met stoppen want ondertussen worden het al 2lijntjes om het half u om het echt nog goed te voelen :( (doe het wel al een tijdje)
Toch nog altijd een van men favorites :rock: :rock: :wave:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat een kutspul.

ik ben heel voorzichtig geweest, had 50 mg verdeeld in 3 lijntjes, voor het eerst gesnoven (ook al niet echt een fijne ervaring), 1 lijntje maar, maar ik heb de hel gezien en weer terug, ben op mars geweest (alles groen en geel) gekotst -vreemde kots- en er was alleen maar jaloezie, haat, angst , zwart, rood, laat me niet alleen, oh wat een kutspul, hoe lang duurt dit, zwaar, waar is m'n kind, angst, laat me niet alleen, ruzie, vies, misselijk, wat duurt de tijd lang, kan niet lopen, alles draait,alles golft, mijn handen zijn zo groot, mijn mond voelt raar, net alsof mijn tandvlees heel groot is, en die tanden, vies ik wil dit niet, probeer te relaxen zegt de sitter, ik kots weer, kost van mars, alles is beweeglijk groen en geel, keith haring poppetjes, oh ik ben op mars, daar komen de mannen toch vandaan? nou dat bevalt me niet. laat me niet alleen alsjeblieft, is dit de dood, voel je dit als je dood gaat, haal dat spul weg, het spiegeltje ligt nog op tafel, gooi dat spul weg, het mag niet meer in huis.

muziek, opgezet als geruststellend, werkt op mijn zenuwen, klinkt ingeblikt. waar ik normaal heel erg van muziek kan genieten, klinkt nu niet.

al met al, ben nu wakker en weer normaal (gister had ik grote grote vraagtekens bij wat nou normaal was en kon me niet voorstellen dat je ooit nog iets normaal kon vinden) ik ga dit never nooit meer doen.

wat een kutspul.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#15
same here. means good things are coming on their way!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kijk ook alvast uit naar het tripreport.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kijk uit naar je report :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik een keer wat Ketamine tegen kom zal ik het zeker meteen mijn neus in jagen! Het lijkt me een relaxte drug :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dit weekend weer aan de Ketamine, dit was de vierde keer in korte tijd (een maand). Het was wederom een geweldige ervaring. Van half 7 's ochtends, tot half tien 's avonds doorgesnoven...

Poeh, wat was dat heftig. Onwijs gelachen, briljante ingevingen, intense gesprekken met 'vreemden', en op momenten een totale chaos. Ook de hallucinaties waren weer schitterend. Maar vooral weer een totaal andere wereld ontdekt. Ik heb gemerkt dat de 'normale' wereld enkel eén van de velen is. En ik weet niet meer zo zeker of het wel de beste wereld is, of de wereld waarin ik het zo nodig moet maken. (tripreportje volgt!)

Nu moest ik vandaag weer gewoon aan de studie, dus dat was echt een enorme omschakeling. Constant vlogen er beelden, en flitsen van de trip door mijn hoofd, en vaak moest ik in mezelf lachen. Toch kon ik me gelukkig nog goed concentreren.

Nou goed, het doel van deze post is mij ook niet direct duidelijk, maar ik moest het gewoon even kwijt, het houd me enorm bezig, en praten kan ik er niet over. Mijn omgeving keurt deze mate van drugsgebruik af. (misschien terecht... ) Maar ik heb het gevoel dat ik er veel van leer. Ik heb meer respect gekregen voor alles en iedereen, en heb het idee dat mijn geest letterlijk verruimd is. Ook heb ik dit weekend toch wel beseft dat ketamine de beste drugs voor mij is. Ik snap niet dat niet meer mensen het gebruiken. Het effect is gewoon te mooi!

Keta for life :mrgreen:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vond het ook een leuke ervaring de afgelopen keer, hoewel ik mezelf gezworen had dit spul nooit te gebruiken.. zo zie je maar: niet te snel conclusies trekken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."