wat een kutspul.
ik ben heel voorzichtig geweest, had 50 mg verdeeld in 3 lijntjes, voor het eerst gesnoven (ook al niet echt een fijne ervaring), 1 lijntje maar, maar ik heb de hel gezien en weer terug, ben op mars geweest (alles groen en geel) gekotst -vreemde kots- en er was alleen maar jaloezie, haat, angst , zwart, rood, laat me niet alleen, oh wat een kutspul, hoe lang duurt dit, zwaar, waar is m'n kind, angst, laat me niet alleen, ruzie, vies, misselijk, wat duurt de tijd lang, kan niet lopen, alles draait,alles golft, mijn handen zijn zo groot, mijn mond voelt raar, net alsof mijn tandvlees heel groot is, en die tanden, vies ik wil dit niet, probeer te relaxen zegt de sitter, ik kots weer, kost van mars, alles is beweeglijk groen en geel, keith haring poppetjes, oh ik ben op mars, daar komen de mannen toch vandaan? nou dat bevalt me niet. laat me niet alleen alsjeblieft, is dit de dood, voel je dit als je dood gaat, haal dat spul weg, het spiegeltje ligt nog op tafel, gooi dat spul weg, het mag niet meer in huis.
muziek, opgezet als geruststellend, werkt op mijn zenuwen, klinkt ingeblikt. waar ik normaal heel erg van muziek kan genieten, klinkt nu niet.
al met al, ben nu wakker en weer normaal (gister had ik grote grote vraagtekens bij wat nou normaal was en kon me niet voorstellen dat je ooit nog iets normaal kon vinden) ik ga dit never nooit meer doen.
wat een kutspul.