Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
boenkeng zei:
darkbull ben je toevallig een vrouw? Ik lees deze verhalen wel vaker bij vrouwen die ongeveer dezelfde dosis als jouw nemen. Ik heb deze drug één keer mogen proberen (helaas) en gelijk een halve gram weggewerkt in sleutelpuntjes. Ik heb dit echt als leuk en warm beleefd en kan me daarom moeilijk voorstellen dat je van zo een klein beetje zo ziek en een vervelende ervaring heb gehad.
Klik om te vergroten...
je hebt me ontmasterd :grin: ja, ben een vrouw en neem nooit meer ketamine!
mocht ik ooit geopereerd worden, ga ik aangeven dat ik niet tegen ketamine kan.
ik herinner me de trip from hell als de dag van gister en neem het echt never nooit meer!
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
complimenten trouwens voor je opmerkingsvermogen!
K
Koenz07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou krijg ik potverdikkie ook zin in keta. Jammer dat het zo duur is :( (voor mij dan)
t
tripsodeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
trip to hell? verklaar je nader aub
t
tripsodeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben aan een gram keta gekomen en ben van plan het zaterdag te proberen. wat is een goede dosis om mee te beginnen? kan dat op het oog? want ik heb geen mg weegschaal..
we willen smiddags keta proberen en gaan savonds op een feestje aan de 4fa en xtc.. dat kan prima toch?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#6
30 mg.
en als je geen weegschaal hebt dan verdeel je de hoeveelheid in 10 gelijke delen, dus 100 mg en dan in 3-en, dus 33 mg.

nou, jij liever dan ik, de trip to hell laat ik liever aan een ander over.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
zie mijn ervaring, hieronder.

darkbull zei:
wat een kutspul.

ik ben heel voorzichtig geweest, had 50 mg verdeeld in 3 lijntjes, voor het eerst gesnoven (ook al niet echt een fijne ervaring), 1 lijntje maar, maar ik heb de hel gezien en weer terug, ben op mars geweest (alles groen en geel) gekotst -vreemde kots- en er was alleen maar jaloezie, haat, angst , zwart, rood, laat me niet alleen, oh wat een kutspul, hoe lang duurt dit, zwaar, waar is m'n kind, angst, laat me niet alleen, ruzie, vies, misselijk, wat duurt de tijd lang, kan niet lopen, alles draait,alles golft, mijn handen zijn zo groot, mijn mond voelt raar, net alsof mijn tandvlees heel groot is, en die tanden, vies ik wil dit niet, probeer te relaxen zegt de sitter, ik kots weer, kost van mars, alles is beweeglijk groen en geel, keith haring poppetjes, oh ik ben op mars, daar komen de mannen toch vandaan? nou dat bevalt me niet. laat me niet alleen alsjeblieft, is dit de dood, voel je dit als je dood gaat, haal dat spul weg, het spiegeltje ligt nog op tafel, gooi dat spul weg, het mag niet meer in huis.

muziek, opgezet als geruststellend, werkt op mijn zenuwen, klinkt ingeblikt. waar ik normaal heel erg van muziek kan genieten, klinkt nu niet.

al met al, ben nu wakker en weer normaal (gister had ik grote grote vraagtekens bij wat nou normaal was en kon me niet voorstellen dat je ooit nog iets normaal kon vinden) ik ga dit never nooit meer doen.

wat een kutspul.
Klik om te vergroten...
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
KETA :hearteyes: zal weer even wachten worden tot na de examens
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ketamine is verrukkelijk lekker :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#11
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
Klik om te vergroten...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
teebo zei:
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
Klik om te vergroten...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.
Klik om te vergroten...

In de herziene versie uit 2005/2006 (weet niet meer) wordt Ketamine afgeraden, erbij wordt gezegt dat ze er eerst wel positief over waren maar dat je het beter links kunt laten liggen om de enorme verslaving en aftakeling van je lichaam.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kunt het best eens doen, het hoeft helemaal niet zo super heftig te zijn, maar doe rustig aan. Op een gegeven moment als je het veel doet is het wel zwaar, maar nog steeds tof,.... Het is wel te sturen zolang je het weet te doceren :mrgreen: euuuuuuuuuh, ja dussssss :openmouth:









:wink:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Adrenochroom zei:
teebo zei:
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
Klik om te vergroten...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.
Klik om te vergroten...

In de herziene versie uit 2005/2006 (weet niet meer) wordt Ketamine afgeraden, erbij wordt gezegt dat ze er eerst wel positief over waren maar dat je het beter links kunt laten liggen om de enorme verslaving en aftakeling van je lichaam.
Klik om te vergroten...
Aftakeling van je lichaam? Dat vind ik nou complete onzin, snuif (bijna) dagelijks ket en merk dan ook niets maar ook echt niets van enige aftakeling. Van een avond speed / pillen / coke ben je echt veel rotter.
De verslaving hmmm, moet toegeven dat ik er moeilijk van af kan blijven maar het is niet zo dat ik ket MOET hebben, wat ik dus met coke wel had.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld...
Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van die aftakeling merk ik ook niks. Ik word van alleen Keta op een avondje zelfs in he geheel niet brak. Af en toe eens keta is echt supermooi, en het hangt ontzettend af van de hoeveelheid en setting hoe je het meemaakt.

Om mijn vorige post wat te nuanceren: voor mezelf heb ik besloten het neit meer zovaak te doen, omdat ik nogal anders in het leven ben gaan staan, wat meer op een afstand, en dat wil ik niet meer. Zo enthousiast aanraden als in mijn eerste post zal ik ketamine niet meer doen, maar afraden ook absoluut niet.

Afgelopen week nog na veel bier een klein snuifje genomen, en in de kroeg onwijs gelachen, en gewoon blijven dansen tussen al die rare bezopen mensen. Echt hilarisch :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
afgelopen weekend weer een heerlijke ketamine + xtc trip gehad :hearteyes:

wat een wazigheid :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb afgelopen zondag de eerste keer ketamine gesnoven. en ik moet zeggen dat dit de meest speciale ervaring is geweest die ik ooit heb meegemaakt. ik zou dit wel niet al te vaak willen doen want ik heb toch best een hevige ervaring gehad. maar zeker nog te herhalen best lekker! :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nu ben ik nieuwsgierig, wat heb je meegemaakt dan? Schrijf anders een trip reportje! :wave:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ok ik zal het nog proberen deze week te schrijven... of je er wat van kan snappen is een andere zaak hihi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."