#1
Keta is inderdaad de beste drug ooit
! Mdma en LSD krijgen anders ook wel een apart plaatsje...
Angramar Temenos zei:LSD is de nexus van het verstand
MDMA is de nexus van het gevoel
DMT is de nexus van de ziel
Keta is wel een geweldig mooi bindmiddel voor die drieeenheid...
dat keta goed is om de scherpe randjes van die andere drugs af te halenleppeh zei:Angramar Temenos zei:LSD is de nexus van het verstand
MDMA is de nexus van het gevoel
DMT is de nexus van de ziel
Keta is wel een geweldig mooi bindmiddel voor die drieeenheid...
Ik snap je niet.
Vlak na mijn eten was het idd wel, bij m'n maat niet...azgaza zei:Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine (zelfs niet in combinatie met alcohol eigenlijk), heb wel gehoord dat je het niet vlak na het eten moet nemen, misschien dat het daar aan lag bij jullie? Of eventueel de smaak van de drip? Sommige mensen zijn wat gevoeliger voor smaak, en ketamine is gewoon vies. Ik denk dat overigens mensen met neiging tot wagenziekte etc. er eerder last van hebben gezien alles scheef wordt, en als je daar tegen kan dat het erg mee valt.
heroin91x zei:Vlak na mijn eten was het idd wel, bij m'n maat niet...azgaza zei:Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine (zelfs niet in combinatie met alcohol eigenlijk), heb wel gehoord dat je het niet vlak na het eten moet nemen, misschien dat het daar aan lag bij jullie? Of eventueel de smaak van de drip? Sommige mensen zijn wat gevoeliger voor smaak, en ketamine is gewoon vies. Ik denk dat overigens mensen met neiging tot wagenziekte etc. er eerder last van hebben gezien alles scheef wordt, en als je daar tegen kan dat het erg mee valt.
Die leed al even honger. Maar hij was ook miselijk.
En het was meer dat alles draaide en dat we misselijk werden van het draaien. Autoziek... Ja dat ben ik snel, denk je dat het daar aan zou ligge ?
DrippTone zei:Beste ooit, geen idee. Dmv snuiven in ieder geval niet, wil het nog eens IV ervaren. Misschien dat het dan wel leuk is, maar zo lijntjes weg werken vind ik geen bal aan. Krijgt een loop neus van en een raar hoofd. :P
azgaza zei:en ketamine is gewoon vies.
In combinatie met een shitload aan coca cola, ja.Kees Klapkaak zei:azgaza zei:en ketamine is gewoon vies.
Pardon?
Ik vind de nasal drip best een lekker geurtje/smaakje![]()
Andrew zei:In combinatie met een shitload aan coca cola, ja.Kees Klapkaak zei:azgaza zei:en ketamine is gewoon vies.
Pardon?
Ik vind de nasal drip best een lekker geurtje/smaakje![]()
Andrew zei:In combinatie met een shitload aan coca cola, ja.Kees Klapkaak zei:azgaza zei:en ketamine is gewoon vies.
Pardon?
Ik vind de nasal drip best een lekker geurtje/smaakje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."