Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
H
HiddenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Keta is inderdaad de beste drug ooit:)! Mdma en LSD krijgen anders ook wel een apart plaatsje...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
ich liebe keta
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD is de nexus van het verstand
MDMA is de nexus van het gevoel
DMT is de nexus van de ziel

Keta is wel een geweldig mooi bindmiddel voor die drieeenheid.. :grin:.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
LSD is de nexus van het verstand
MDMA is de nexus van het gevoel
DMT is de nexus van de ziel

Keta is wel een geweldig mooi bindmiddel voor die drieeenheid.. :grin:.
Klik om te vergroten...

Ik snap je niet.
h
heroin91xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb me deze week een gram ketamine aangeschaft.
Heb deze gedeeld met een maat van me.
Beiden werden we misselijk. De 2de maal ook...
Het gevoel was helemaal niet prettig....
Had ook nog een lijn aan andere maat gegeven die wel ketamine doet
Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt ?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
leppeh zei:
Angramar Temenos zei:
LSD is de nexus van het verstand
MDMA is de nexus van het gevoel
DMT is de nexus van de ziel

Keta is wel een geweldig mooi bindmiddel voor die drieeenheid.. :grin:.
Klik om te vergroten...

Ik snap je niet.
Klik om te vergroten...
dat keta goed is om de scherpe randjes van die andere drugs af te halen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine (zelfs niet in combinatie met alcohol eigenlijk), heb wel gehoord dat je het niet vlak na het eten moet nemen, misschien dat het daar aan lag bij jullie? Of eventueel de smaak van de drip? Sommige mensen zijn wat gevoeliger voor smaak, en ketamine is gewoon vies. Ik denk dat overigens mensen met neiging tot wagenziekte etc. er eerder last van hebben gezien alles scheef wordt, en als je daar tegen kan dat het erg mee valt.
h
heroin91xLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine (zelfs niet in combinatie met alcohol eigenlijk), heb wel gehoord dat je het niet vlak na het eten moet nemen, misschien dat het daar aan lag bij jullie? Of eventueel de smaak van de drip? Sommige mensen zijn wat gevoeliger voor smaak, en ketamine is gewoon vies. Ik denk dat overigens mensen met neiging tot wagenziekte etc. er eerder last van hebben gezien alles scheef wordt, en als je daar tegen kan dat het erg mee valt.
Klik om te vergroten...
Vlak na mijn eten was het idd wel, bij m'n maat niet...
Die leed al even honger. Maar hij was ook miselijk.
En het was meer dat alles draaide en dat we misselijk werden van het draaien. Autoziek... Ja dat ben ik snel, denk je dat het daar aan zou ligge ?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
heroin91x zei:
azgaza zei:
Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine (zelfs niet in combinatie met alcohol eigenlijk), heb wel gehoord dat je het niet vlak na het eten moet nemen, misschien dat het daar aan lag bij jullie? Of eventueel de smaak van de drip? Sommige mensen zijn wat gevoeliger voor smaak, en ketamine is gewoon vies. Ik denk dat overigens mensen met neiging tot wagenziekte etc. er eerder last van hebben gezien alles scheef wordt, en als je daar tegen kan dat het erg mee valt.
Klik om te vergroten...
Vlak na mijn eten was het idd wel, bij m'n maat niet...
Die leed al even honger. Maar hij was ook miselijk.
En het was meer dat alles draaide en dat we misselijk werden van het draaien. Autoziek... Ja dat ben ik snel, denk je dat het daar aan zou ligge ?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het daar zeker aan kan liggen want als je evenwichtsgevoel en uberhaubt alle rechtlijnigheid weg is en je in een volledig scheve wereld zit moet je denk ik niet wagenziek zijn, dat heeft namelijk ook met evenwicht en beeld-met-gevoel-associeren te maken, dus dat lijkt me wel een grote kans.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste ooit, geen idee. Dmv snuiven in ieder geval niet, wil het nog eens IV ervaren. Misschien dat het dan wel leuk is, maar zo lijntjes weg werken vind ik geen bal aan. Krijgt een loop neus van en een raar hoofd. :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm, moet het toch maar eens een keer proberen :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch even een reactie op 'mijn topic' van 2 jaar geleden :grin: Ik ben zelf echt altijd suuupersnel wagenziek, maar ben nog nooit ziek geworden van ketamine. Een vriend van mij wel, maar dat was ook net na het eten. Ik zelf dus nog nooit. Ik zou niet weten waaraan het nog meer kan liggen, maar denk dus niet dat het gerelateerd is aan wagenziekte.

Misschien gewoon slecht spul? Ik heb ook nog nooit gehad dat alles gaan draaien van ketamine... :confused:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Beste ooit, geen idee. Dmv snuiven in ieder geval niet, wil het nog eens IV ervaren. Misschien dat het dan wel leuk is, maar zo lijntjes weg werken vind ik geen bal aan. Krijgt een loop neus van en een raar hoofd. :P
Klik om te vergroten...

Heb precies hetzelfde Dripp.
Keta vind ik één van de mindere drugs. Wordt er altijd misselijk van!

Daarnaast heb ik geen hallucinaties, voel ik me erg zwaar en lamlendig :P
Heb daarom ook al twee jaar een gram liggen... die ik maar niet gebruik. Misschien ooit og eens :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
en ketamine is gewoon vies.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik vind de nasal drip best een lekker geurtje/smaakje :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kees Klapkaak zei:
azgaza zei:
en ketamine is gewoon vies.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik vind de nasal drip best een lekker geurtje/smaakje :grin:
Klik om te vergroten...
In combinatie met een shitload aan coca cola, ja.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
Kees Klapkaak zei:
azgaza zei:
en ketamine is gewoon vies.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik vind de nasal drip best een lekker geurtje/smaakje :grin:
Klik om te vergroten...
In combinatie met een shitload aan coca cola, ja.
Klik om te vergroten...

Ik vind het ook wel wat hebben eerlijk gezegd.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andrew zei:
Kees Klapkaak zei:
azgaza zei:
en ketamine is gewoon vies.
Klik om te vergroten...

Pardon?
Ik vind de nasal drip best een lekker geurtje/smaakje :grin:
Klik om te vergroten...
In combinatie met een shitload aan coca cola, ja.
Klik om te vergroten...

Misschien ervaar je het niet meer als vies omdat je (on)bewust de smaak al associeert met het fijne effect van keta? Misschien een psychologie student die hier iets zinnig over kan zeggen?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Daar hoef je geen psychologie voor te studeren... Stukje mooie conditionering :) Inmiddels vind ik het nogsteeds niet lekker, maar ik vind het ook niet vies omdat ik weet dat er mooie tijden aankomen, hehe.
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#19
heerlijk die smaak van keta door de neus! had ik al de eerste keer toen ik het snoof...
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fijne aan ketamine vind ik dat het effect van vrij korte duur is. Je kan makkelijk tijdens het uitgaan (als je nog niet te veel gedronken hebt uiteraard) er even een uurtje tussenuit sneaken en met twee sleutelpuntjes Ket het parkje gaan bewonderen. Geen crash of na-effect, bij mij is het na een uur (zonder bijnemen) gewoon boemklatschweg.

Ook zeker een aanrader op de meerdaagse zomerfestivals, kan meerdere dagen achter elkaar gebruikt worden, je wordt er lekker waus van, en je kan goedkoop delen met je vrienden. Het enige nadeel vind ik dat het combineren met alcohol gevaarlijk kan zijn, als ik wat drank op heb krijg ik juist het meeste zin in drugs. Maar sinds ik een vaste bron heb die voor goede kwaliteit staat zweer ik bij Ketamine, het is een blijvertje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."