#1
Je zit teveel in het ketamineforum jij joh!
Niet naar underworld luisteren. Hij is psychotisch en zegt vaak dingen die hij niet echt meent.
Wat hij ook zegt, neem het maar met een korreltje zout. Of 2 korrels. Er komt meestal alleen maar onzin uit.
lol
Niet naar underworld luisteren. Hij is psychotisch en zegt vaak dingen die hij niet echt meent.
Wat hij ook zegt, neem het maar met een korreltje zout. Of 2 korrels. Er komt meestal alleen maar onzin uit.
lol

