Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
84 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
wtf drientje ken ik jou? wat oordeel je dan? damn, ik bedoel dat ik er gewoon nog eens serieus zin in heb, mss omdat jij nooit eens 2maand aan een stuk hebt gestudeerd en elke dag thuis zit in quarantaine omdat je zvl studeren moet ? idd ja dan kan ik je reactie begrijpen imo...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sorry hoor. Je reactie is kwam nogal heftig op me over.
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind keta nog steeds de nummer 1 maar ik kan het echt nergens meer vinden. Zelfs in de alternatieve scene niet meer... Alleen maar een of ander spul wat er op lijkt (ook korreltjes) maar het is gewoon bagger.
:(
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
KoxBox: held :grin: zover had ik nog niet geleze,

ben toch al gestopt sinds 25december dus hopelijk is het kopje al lekker hersteld :sunglasses:
Klik om te vergroten...
na 2 maanden is het meestal de gewenning helemaal weg, maar ik heb ook wel een gelezen (dream en realities denk ik) dat je naar een een tijdje flink gebruik zelf na jaren stoppen niet meer op het niveau komt als eerst, dit ging wel over IM gebruikers geloof ik
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kon het vorige week donderdag gratis gebruiken.
Maar niet gedaan ik had al xtc op.
Dan doe ik het maar voor het eerst in de zomer.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het niet meer zo leuk, heb er een paar keer baldadig van moeten kotsen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7


It's a strange day
No colours or shapes
No sound in my head
I forget who I am
When I'm with you

There's no reason
There's no sense
I'm not supposed to feel
I forget who I am
I forget

Fascist baby
Utopia, utopia

My dog needs new ears
Make his eyes see forever
Make him live like me
Again and again

Fascist baby
Utopia, utopia

I'm wired to the world
That's how I know everything
I'm super brain
That's how they made me

Fascist baby
Utopia, utopia
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#8
beter!
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb even een vraagje. Ik heb de laatste tijd een aantal keer lachgas genomen. Dit vond ik een erg rare ervaring. Je denkt dat je niet zoveel mertkt, maar tegelijkertijd weet je eigenlijk niet wat je doet en zit je in een "andere wereld" :confused: . Lachgas duurt alleen heel kort. Is ketamine te vergelijken met lachgas. Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en ik lees toch veel overeenkomsten. Als ik nu een beetje keta zou nemen, zou ik dan ongeveer weten wat mij te wachten staat?

Ik kan van mezelf zeggen dat ik niet verslavingsgevoelig ben. Met lachgas merk ik echter wel dat ik vaak even wat balonnetjes wil nemen. Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#10
[Bericht verwijderd]
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.
Klik om te vergroten...


Ja klopt, dosering is erg belangrijk. Maar het is dus(zeker in kleine dosering) wel te vergelijken met lachgas? Dat vind ik namelijk heel "nep". Ik voel me soms een marsmannetje ofzo :tearsofjoy:
Echt heel veel uit dit topic herken ik in lachgas. Ook bijvoorbeeld de "Droomwereld"en de vaagheid ervan.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind eigenlijk van niet. Keta is veel vetter.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
Als je met een klein lijntje begint, kun je het rustig opbouwen. Klein lijntje ben je verre van helemaal van de kaart.
Klik om te vergroten...


wat is een klein lijntje? 5cm?

Dan sta ik voorlopig niet meer op.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#15
RobTrip zei:
Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.
Klik om te vergroten...
dat klopt, het wordt ook wel psychedellic heroin genoemd, maar dat is dan weer overdrijven natuurlijk aangezien er geen lichamelijk afhankelijkheid optreedt maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijven
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aldous zei:
RobTrip zei:
Ik lees hier dat keta ook verslavend is. Dit is voor mij zeker een factor om rekening mee te houden.
Klik om te vergroten...
dat klopt, het wordt ook wel psychedellic heroin genoemd, maar dat is dan weer overdrijven natuurlijk aangezien er geen lichamelijk afhankelijkheid optreedt maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijven
Klik om te vergroten...


Dat ben ik sowieso niet van plan. Ik moet zeggen dat snuiven al "een stap verder" is. Heb het nog nooit gedaan :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aldous zei:
maar ik weet van mensen die keta IM doen dat ze er heel er moeilijk van af kunnen blijven
Klik om te vergroten...

Ik vind dat juist helemaal niet, eerder het tegenovergestelde.

Waarom is volgens jou I.M. verslavender dan snuiven ?
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
Aldous zei:
Waarom is volgens jou I.M. verslavender dan snuiven ?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
zeg ik dat?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aldous zei:
Sublimo zei:
Aldous zei:
Waarom is volgens jou I.M. verslavender dan snuiven ?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
zeg ik dat?
Klik om te vergroten...

Je zegt dat ze er moeilijker vanaf kunnen blijven, ik intepreteer dat zo ja. :)
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#20
moeilijk zei ik, niet moelijker, ik maak geen enkele vergelijking

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."