#1
Sorry niet goed gelezen dacht Dennis uit aflevering 2 foutje ![:flushed:]()
Nick de Neger zei:Verder mag ik die Gert-Jan absoluut niet. Zo'n omhoog gevallen pief die gewoon nogsteeds ontiegelijk verwaand is. Verder is het bullshit dat die een prijs wint en dan ook nog naar huis mag bellen... hij zou alleen al fucking blij met die prijs moeten zijn, maar nee hij mag ook nog even ze liefje bellen. Ook heel grappig dat dit stukje net werd uitgezonden nadat er juist gezegd was dat iedereen die eenzaamheid moest overwinnen. Verder was die nog begonnen met blowen omdat die zo'n verwend persoon was en omdat ze familie zo hoog aangeprezen was. Gaat die nu blowen omdat die ook op TV verwend word?
Flaffie zei:Die Gert Jan en Niels konden mooi effe reclame maken voor hun bedrijfjes.
Het lijkt wel of ze daarvoor met het programma mee hebben gedaan.
Vooral die Gert jan praat echt alsof hij het heeft ingestudeerd.
Wel opvallende resultaten zeg.
Vreemd dat ze die Andy niet konden bereiken, concludeer ik uit dat het met hem niet goed gaat. Die moeder van Marvin was wel grappig met die opmerking.![]()
Ik vond die fillemon presenteren alsof het een commercieel programma is.
Verder wel leuk programma :P
Nou, ik had verwacht dat sowieso de blowers het vol zouden houden na 4 weken opname met nazorg. Nu is alleen Gert Jan nog gestopt, na een terugval.Carlitos zei:Iedereen wel een terugval gehad zowat.
Had niet veel anders verwacht hoor na 4 weekjes.
9 maanden later en jet heeft geen kliniek,dat is wel erg vind ik omdat ze gemotiveerd is.
Via een ander forum heb ik vernomen dat Jet gratis mag afkicken in Zuid Afrika (kliniek van Marcus) en dat Niels dat geregeld heeft.Flaffie zei:Ja Niels is een profiteur!:P
Dat is wat de mensen willen zien, als er meer mensen kijken naar een serieuzere versie van afkicken zouden ze dat maken.Hagelkaas zei:Welkom in de wereld die 'sensatieteleviesie' heet![]()
hodgepodge zei:Via een ander forum heb ik vernomen dat Jet gratis mag afkicken in Zuid Afrika (kliniek van Marcus) en dat Niels dat geregeld heeft.Flaffie zei:Ja Niels is een profiteur!:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."