#1
idd ik erger me ook aan dat woord "junk" maar ze zullen er wel hun redenen voor hebben.
hennipman zei:Ben blij dat het programma mensen tot beweging brengt te communiceren met elkaar over de gevaren en de gevolgen welke een verslaving met zich meeneemt.
Het is misschien niet verstandig om de reacties over jezelf te lezen zeker als je nog steeds in je afkick zit, maar goed het is mijn eigen keuze geweest hier aan mee te doen in de hoop dat er wellicht 1of miss 2 of 3 mensen kan behouden voor de gevaren van een verslaving.
Wat ik wel echt jammer vind is dat er mensen bepaalde dingen schrijvenover mij en mij zeggen te kennen.
beste Kate-25 of wie je ook mag zijn als je me zo goed kent bel me dan gewoon i.p.v. dit soort dingen neer te zetten, ik kan wel 100 dingen schrijven en om het tegendeel te bewijzen maar het zou het stom zijn al ik me daar druk om zou maken.
Waarom schrijf ik dit dan? In de hoop dat men zich realiseert dat iedereen die in dat huis is gegaan daarheen is gegaan om een keiharde strijd met jezelf aan te gaan. En juist nu, nu het uitgezonden word en je geconfronteerd word met je eigen oude gedrag is het elke dag een strijd.
Ik ga deze onzin niet meer lezen en blij dat er ook goede reacties tussen staan en voor die steunbetuigingen bedankt!
Bblessed GJ
Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!Serenity zei:Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Mindgamer zei:Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!Serenity zei:Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Serenity zei:1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.
TrippleKX zei:Serenity zei:1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.
Ja oke 1,5 gram is geen max want ik heb ook al meer gedaan op een avond. Ja op een hele dag kan ik ook wel meer dan 1,5 gram. Maar het ging over 1 avond staat er dus.
En 15 gram is gewoon niet mogelijk op 1 avond.. Ik weet niet maar als jij denkt van wel heb je ook niet echt goeie pep in bezit.
Mindgamer zei:Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!Serenity zei:Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."