Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"AFKICKEN"

"AFKICKEN"

174 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd ik erger me ook aan dat woord "junk" maar ze zullen er wel hun redenen voor hebben.
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#2
tja, als je zo graag met je kop op tv wilt en uiteindelijk in een soort soap belandt, dan kun je natuurlijk verwachten dat idioten op internet de grootst mogelijke poep over je gaan praten

als ik in jouw schoenen stond zou ik het wel laten om te kijken wat mensen op internet van me vinden...maarja, als ik in jouw schoenen stond zou ik ook niet willen afkicken met een cameraploeg die telkens in m'n nek loopt te hijgen

desalniettemin veel sterkte met je afkick en je pannenkoekenproject :wink:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
hennipman zei:
Ben blij dat het programma mensen tot beweging brengt te communiceren met elkaar over de gevaren en de gevolgen welke een verslaving met zich meeneemt.
Het is misschien niet verstandig om de reacties over jezelf te lezen zeker als je nog steeds in je afkick zit, maar goed het is mijn eigen keuze geweest hier aan mee te doen in de hoop dat er wellicht 1of miss 2 of 3 mensen kan behouden voor de gevaren van een verslaving.
Wat ik wel echt jammer vind is dat er mensen bepaalde dingen schrijvenover mij en mij zeggen te kennen.
beste Kate-25 of wie je ook mag zijn als je me zo goed kent bel me dan gewoon i.p.v. dit soort dingen neer te zetten, ik kan wel 100 dingen schrijven en om het tegendeel te bewijzen maar het zou het stom zijn al ik me daar druk om zou maken.
Waarom schrijf ik dit dan? In de hoop dat men zich realiseert dat iedereen die in dat huis is gegaan daarheen is gegaan om een keiharde strijd met jezelf aan te gaan. En juist nu, nu het uitgezonden word en je geconfronteerd word met je eigen oude gedrag is het elke dag een strijd.
Ik ga deze onzin niet meer lezen en blij dat er ook goede reacties tussen staan en voor die steunbetuigingen bedankt!
Bblessed GJ
Klik om te vergroten...

Je bent gewoon een lul. klaar.
Je hebt een te groot ego.
Ik heb niks met mensen zoals jij... maargoed ik wens je nog wel succes met je afkickproces. :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Klik om te vergroten...
Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Serenity zei:
Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Klik om te vergroten...
Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!
Klik om te vergroten...

Wow.
Nee, ik vind het wel interessant om te kijken wat mensen er eigenlijk allemaal voor doen om op tv te komen en zich te proberen onderscheiden van de rest waardoor ze alleen maar meer als kuddedier worden beschouwd door de slimmere kijker en ze hebben het zelf niet door. Over het afkicken gaat het niet meer, maar het is hoogstens iets minder barbaars als big brother omdat hier een ander doel is dan geld. Daarom kijk ik er graag naar, gewoon uit een analytisch oogpunt naar geforceerde groepsprocessen.
Ik verwoord het niet fantastisch, maar ik ben moe.
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Christiaan heeft in 2002 op een houseparty voor het eerst coke gebruikt. Daarna was meteen het hek van de dam. Het weekend daarop kocht hij een eigen voorraad en sindsdien gebruikt hij 7 gram per week. In totaal heeft hij al voor 35.000 euro weggesnoven.
Vroeger blowde hij en gebruikte hij speed. Hij heeft op 1 avond 15 gram speed gesnoven en werd toen paranoïde. Van speed kreeg hij ook zelfmoordneigingen. Daarnaast heeft hij nog een gokverslaving. Hij heeft een schuld van 45.000 euro. Christiaan wil afkicken op tv omdat het volgens hem de snelste manier is. Hij wil graag vrachtwagenchauffeur worden en zo snel mogelijk met een transportopleiding beginnen.

15 gram stoepkrijt zullen ze bedoelen.. 1,5 gram speed is toch wel max ...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
15 gram is doodziek..
Ik heb ooit is 1 gram op gehad en het gevoel dat ik dood ging en me lichaam het bijna niet meer bij kon houden.
15 gram moet zwaar versneden zijn kan niet anders,beetje lulverhaal en hoeveel zou er dan wel niet in ze keel blijven hangen.

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is inderdaad een hoeveelheid om doodziek en para van te worden.
M
MikeVeldeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahahhaa filemon is een goeie gast af en toe weet hij alleen zelf niet waar hij het zoeken moet met al die rare agressieve gasten om hem heen. Leuk bedacht allemaal dat hele programma, past allemaal wel bij BNN maar het helpt niet echt in ieder geval niet met die gare EDY ELAND en haar ... kliniek
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serenity zei:
1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.
Klik om te vergroten...


Ja oke 1,5 gram is geen max want ik heb ook al meer gedaan op een avond. Ja op een hele dag kan ik ook wel meer dan 1,5 gram. Maar het ging over 1 avond staat er dus.
En 15 gram is gewoon niet mogelijk op 1 avond.. Ik weet niet maar als jij denkt van wel heb je ook niet echt goeie pep in bezit.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
TrippleKX zei:
Serenity zei:
1,5 gram speed max?
Lieverd, dan heb je nog een hoop te snuiven denk ik zo.
Beter van niet natuurlijk maar 1,5 gram was vroeger normaal voor mij op een doordeweekse dag. Op feestjes ging er rond de 5 gram in m'n eentje doorheen. Het feestje begon dan wel al om 1600 en eindigde ook rond die tijd. 15 gram is inderdaad, wat ze zeggen, een hoeveelheid om paranoide van de worden.
Klik om te vergroten...


Ja oke 1,5 gram is geen max want ik heb ook al meer gedaan op een avond. Ja op een hele dag kan ik ook wel meer dan 1,5 gram. Maar het ging over 1 avond staat er dus.
En 15 gram is gewoon niet mogelijk op 1 avond.. Ik weet niet maar als jij denkt van wel heb je ook niet echt goeie pep in bezit.
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik toch ook? Een hoeveelheid om paranoide van te worden.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindgamer zei:
Serenity zei:
Ontopic graag. Niemand weet dus dat er een derde seizoen misschien aan komt?
Klik om te vergroten...
Heb je daar zin in dan? Allemaal slappelingen bij elkaar in één hok en dan gecommandeerd worden door een oud wijf? Te zwak om hun mogelijkheden te ontdekken, maar te actief om te snuiven met lullen in hun bek!! Zulke gasten moet je kaalscheren en op werkkamp sturen. Kijken of ze dan nog verlangen naar hun "ultieme" genot in een vloeitje, kijken of ze daar nog steeds de HOER voor willen spelen godverdomme!
Klik om te vergroten...

:beer:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
In Yugoslavia houden ze er Spartaansere afkickmethoden op na dan in die softe toko die BNN de kijker voorschotelt. :openmouth: Actueel beeldmateriaal van een Orthodox Servische kerkelijke instelling:
http://www.endandit.nl/bizar/240512790/orthodox-servisch-afkicken-doe-je-zo-video

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."