Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"AFKICKEN"

"AFKICKEN"

174 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja echt vreselijk hoe die gozer (gert jan) praat bah kots :kots:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad, viel me ook erg op, het is natuurlijk mogelijk omdat wiet erg makkelijk te verkrijgen is dat er daardoor meer wietverslaafde zullen zijn. Maar cocaine of speed had ik toch van verwacht wat meer voorbij te zien komen omdat dit gewoon verslavender is.
Misschien zelfs paddo's of LSD, kijken wat dat nu met je doet op lange termijn.

'k Vond de wietverslaafden er tot nu toe het wijst naar voorkomen. (verstandigst, verantwoordelijkst.)

Aflevering 3 is trouwens ook al te bekijken.

http://www.bnn.nl/page/afkicken
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
TrippyShit zei:
Maar ik vind alle programma's die met drugs te maken hebben op wat voor manier dan ook leuk :P
Klik om te vergroten...

+1, behalve als het over meth gaat, te Amerikaans...

Ik vond de nova aflevering over paddo's ook erg interessant. Programma's waarin wetenschap of politiek met drugs is verweven vind het meest interessant!!

Heerlijk om op zondag na het weekend dat programma te kijken terwijl je lekker op bed ligt!!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm, die heb ik volgensmij niet gezien :openmouth:
Heb je daar een link van toevallig?
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
http://player.omroep.nl/?aflID=8260829 ??

minuut 18 ongeveer
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb de vorige serie ook gekeken. Ik hou van die Mike :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mike was die kale toch? Met Born to be wild op zijn kale hoofd? :P
Hahaha hij was grappig :grin: Wassie weer boos, kwammie terug. Zag je em zo'n filmpje: 'Ja, ben even naar de stad geweest. Even een jointje gerookt'. Hij was wel lachen.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#8
TrippyShit zei:
Mike was die kale toch? Met Born to be wild op zijn kale hoofd? :P
Hahaha hij was grappig :grin: Wassie weer boos, kwammie terug. Zag je em zo'n filmpje: 'Ja, ben even naar de stad geweest. Even een jointje gerookt'. Hij was wel lachen.
Klik om te vergroten...

Hahaha Jaaaaah! Die gast jongen, geweldig. Die geeft het programma een beetje pit. Wel jammer dat ie Dennis gewoon weer is gaan basen.
Maar die Mike, oehlala. Geweldige gozer. :hearteyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Vind het leuk programma, vorig jaar ook gekeken. Maar ik vind alle programma's die met drugs te maken hebben op wat voor manier dan ook leuk :P

Vorig jaar zat er wel iemand die onder andere verslaafd was aan lsd.
Klik om te vergroten...

die dude was verslaafd aan de speed en gebruikte ook wel eens lsd... maar dat was zeker niet zijn verslaving.
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben erg benieuwd hoe het tegenwoordig met die Dennis gaat

leek me een aardige, grappige en intelligente gozer maar na het programma is ie juist helemaal de weg kwijtgeraakt

er moet toch wel iemand op internet zijn die hem kent en kan vertellen hoe het met 'm is?
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Mike was die kale toch? Met Born to be wild op zijn kale hoofd? :P
Hahaha hij was grappig :grin: Wassie weer boos, kwammie terug. Zag je em zo'n filmpje: 'Ja, ben even naar de stad geweest. Even een jointje gerookt'. Hij was wel lachen.
Klik om te vergroten...

Klopt die mike was echt koning:wink:
Persoonlijk zou ik niet kunnen afkicken in een centrum waar zo doos werkt. Ik word echt knettergek van die vrouw. Ze doet of ze heel slim e.d is maar ze heeft het IQ van een kamerplant. Natuurlijk kan ik maar een uurtje per week kijken maar dan nog komt ze niet echt als een goede begeleidster op mij over.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dumpy zei:
TrippyShit zei:
Vind het leuk programma, vorig jaar ook gekeken. Maar ik vind alle programma's die met drugs te maken hebben op wat voor manier dan ook leuk :P

Vorig jaar zat er wel iemand die onder andere verslaafd was aan lsd.
Klik om te vergroten...

die dude was verslaafd aan de speed en gebruikte ook wel eens lsd... maar dat was zeker niet zijn verslaving.
Klik om te vergroten...

Ik meen vernomen te hebben dat de desbetreffende persoon zei dat hij een tijd had waarin hij heel veel lsd nuttigde. Voor hem viel die tijd onder de cattegorie verslaving van lsd. Natuurlijk is het ook mogelijk dat ik het zelf verkeerd begrepen heb. In dat geval mijn excuses. Laten we met zijn allen een horloge om onze pols tatoëren.


@ Napster:

Ja dat wijf vind ik echt irritant. Ze bedoeld het goed hoor, maar dat is echt zo iemand die alles van uit de boekjes leert. En zo iemand weet wel hoe of wat, maar zou de verslaafde in de kliniek nooit volledig snappen. De beste om daar neer te zetten is zo iemand die Keith Bakker. Een ex verslaafde weet gewoon veel beter hoe die daar mee om moet gaan en wat deze mensen door maken. Ik vind dat wijf afentoe net doen als een strenge kleuterjuf..
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jaaa, inderdaad. Dat mens is echt op jezelf bij op te vreten van frustratie. Wat voor een toon ze ook aanslaat als er een jongere door dreigt te draaien. Ze praat alsof het allemaal zwakzinnige kleuters zijn. Heel vervelend.
En die Filemon vind ik ook maar irritant.
''Ja maar Mike, je drinkt dus toch nog 3 biertjes op één avond.. Ben je dan niet gewoon nog verslaafd???''

Die gozer was verslaafd aan pep/pillen. Niet aan alcohol.... En sowieso, verslaafd zal hij altijd blijven.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben er ook benieuwd naar. Heb sowieso bewondering voor z'n vriendin.. Na het programma was 'ie gaan basen en eigenlijk nog harder naar de klote gegaan dan vóór z'n afkick poging.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Afkicken, da's pas kicken.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Ik ben er ook benieuwd naar. Heb sowieso bewondering voor z'n vriendin.. Na het programma was 'ie gaan basen en eigenlijk nog harder naar de klote gegaan dan vóór z'n afkick poging.
Klik om te vergroten...

Dennis was de gok/alcohol/coke verslaafde toch? Die dat benzinestation overvallen had?
Is hij gaan basen? :openmouth: Dan is het idd flink bergafwaarts gegaan. Dacht dat hij het wel vol zal houden. Ook nadat hij in de stad is gaan zuipen nog wel. Maarja, zonde voor die jongen. Het is ook moeilijk. Als je veel mensen en jezelf pijn hebt gedaan en al die gevoelens komen opeens na al die jaren heel duidelijk terug naar boven. Dat is gewoon heel moeilijk. Maarja, op een gevaarlijkere drug overstappen is natuurlijk het minst slimme wat je kan doen..

Dat vind ik wel een beetje aan het programma ook. Die mensen krijgen in 1x ALLE shit over zich. Sommige zijn al 10jaar verslaafd. Dat werk je niet zomaar weg in een maandje. De laatste weken komt al het schuldgevoel en dan kan je weer weg. Dan is het extra moeilijk om van de drugs af te blijven natuurlijk. Maarja, blijft leuk programma :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klopt, maar ze krijgen wel nazorg he. :) Ze worden wel enigzins geholpen nadat het programma afgelopen is. Ik vind het derhalve wel debiel dat de kliniek niks heeft gedaan aan hun 'thuissituatie'. Sommige hadden nog hoge schulden inderdaad, of vrienden die het niet begrepen en nog steeds gebruikten. Of werkloos waardoor ze dus niks te doen hadden.

Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit :grin:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit :grin:
Klik om te vergroten...
Hij had inderdaad wel altijd vet humoristische dingen :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
TrippyShit zei:
Laten we met zijn allen een horloge om onze pols tatoëren.
Klik om te vergroten...

Ik ken een gast die een horloge op 4:20 op zn pols getatoeëerd heeft.. haha :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
Klopt, maar ze krijgen wel nazorg he. :) Ze worden wel enigzins geholpen nadat het programma afgelopen is. Ik vind het derhalve wel debiel dat de kliniek niks heeft gedaan aan hun 'thuissituatie'. Sommige hadden nog hoge schulden inderdaad, of vrienden die het niet begrepen en nog steeds gebruikten. Of werkloos waardoor ze dus niks te doen hadden.

Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit :grin:
Klik om te vergroten...


Weer gaan basen? Hij deed toch alleen snuif voor de afkick?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."