#1
Ja echt vreselijk hoe die gozer (gert jan) praat bah kots 


TrippyShit zei:Maar ik vind alle programma's die met drugs te maken hebben op wat voor manier dan ook leuk :P
TrippyShit zei:Mike was die kale toch? Met Born to be wild op zijn kale hoofd? :P
Hahaha hij was grappigWassie weer boos, kwammie terug. Zag je em zo'n filmpje: 'Ja, ben even naar de stad geweest. Even een jointje gerookt'. Hij was wel lachen.
TrippyShit zei:Vind het leuk programma, vorig jaar ook gekeken. Maar ik vind alle programma's die met drugs te maken hebben op wat voor manier dan ook leuk :P
Vorig jaar zat er wel iemand die onder andere verslaafd was aan lsd.
TrippyShit zei:Mike was die kale toch? Met Born to be wild op zijn kale hoofd? :P
Hahaha hij was grappigWassie weer boos, kwammie terug. Zag je em zo'n filmpje: 'Ja, ben even naar de stad geweest. Even een jointje gerookt'. Hij was wel lachen.
Dumpy zei:TrippyShit zei:Vind het leuk programma, vorig jaar ook gekeken. Maar ik vind alle programma's die met drugs te maken hebben op wat voor manier dan ook leuk :P
Vorig jaar zat er wel iemand die onder andere verslaafd was aan lsd.
die dude was verslaafd aan de speed en gebruikte ook wel eens lsd... maar dat was zeker niet zijn verslaving.
Serenity zei:Ik ben er ook benieuwd naar. Heb sowieso bewondering voor z'n vriendin.. Na het programma was 'ie gaan basen en eigenlijk nog harder naar de klote gegaan dan vóór z'n afkick poging.
Hij had inderdaad wel altijd vet humoristische dingenSerenity zei:Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit![]()
TrippyShit zei:Laten we met zijn allen een horloge om onze pols tatoëren.

Serenity zei:Klopt, maar ze krijgen wel nazorg he.Ze worden wel enigzins geholpen nadat het programma afgelopen is. Ik vind het derhalve wel debiel dat de kliniek niks heeft gedaan aan hun 'thuissituatie'. Sommige hadden nog hoge schulden inderdaad, of vrienden die het niet begrepen en nog steeds gebruikten. Of werkloos waardoor ze dus niks te doen hadden.
Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."