#1
Zoals ik al zei heb ik slechts flarden gezien van dit programma en ken die personen dus helemaal niet. Maar wat iemand hierboven ook zegt had ik een meer motiverendere brief verwacht.kate_25 zei:Uit bepaalde reacties blijkt wel dat sommige mensen geen idee hebben hoe een verslaving een gezin/familie kapot kan maken!
De brief van die moeder was heel goed. Gert-Jan liegt en bedriegt al 10 jaar lang! Hij draait alle gebeurtenissen helemaal om, dit is ook bekent van verslaafde mensen. Hij heeft heel veel mensen pijn gedaan.
Hij heeft zijn kind vanaf dag 1 in de steek gelaten, dat is de waarheid, wie gelooft nou de waarheid van een verslaafde?
Zijn ouders hebben werkelijk alles voor hem gedaan, hem altijd uit de shit geholpen! Maar op een gegeven moment is het klaar, als de familie zelf eraan kapot gaan!
Hij is een aandachttrekker en neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn kind! Dat is de waarheid! Hij kijkt niet naar zijn familie om en gebruikt zijn famillie wanneer het hem uitkomt!
Zijn ouders zijn aardige goede mensen die alles doen voor hun kinderen!
Gert jan zit vast in een wereld van zijn eigen leugens!
En die Dennis dan, wat een zorg voor zijn ouders/familie!Dat moet ook zwaar voor ze zijn geweest! En Ries zijn verhaal was erg indrukwekend.
Laterzzzzzz
En ik kan me wel inleven hoe kut het is voor zo'n gezin. Natuurlijk is/was het ook een waardeloze drol, maar je zit daar toch om te veranderen. Die moeder wilde eerst geen brief schrijven, maar heeft dit toch gedaan. Het zal me niks verbazen als er 1 of andere therapeut mee die brief heeft geschreven en zo'n beetje de aard van de brief heef bepaald, dus ik ga echt niet zeggen dat ik dat een slechte moeder vind ofzo. Ik schrok alleen echt van de grofheid van die brief. Is natuurlijk ook de bedoeling geweest en onderdeel van die behandeling.