Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uit bepaalde reacties blijkt wel dat sommige mensen geen idee hebben hoe een verslaving een gezin/familie kapot kan maken! De brief van die moeder was heel goed. Gert-Jan liegt en bedriegt al 10 jaar lang! Hij draait alle gebeurtenissen helemaal om, dit is ook bekent van verslaafde mensen. Hij heeft heel veel mensen pijn gedaan. Hij heeft zijn kind vanaf dag 1 in de steek gelaten, dat is de waarheid, wie gelooft nou de waarheid van een verslaafde? Zijn ouders hebben werkelijk alles voor hem gedaan, hem altijd uit de shit geholpen! Maar op een gegeven moment is het klaar, als de familie zelf eraan kapot gaan! Hij is een aandachttrekker en neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn kind! Dat is de waarheid! Hij kijkt niet naar zijn familie om en gebruikt zijn famillie wanneer het hem uitkomt! Zijn ouders zijn aardige goede mensen die alles doen voor hun kinderen! Gert jan zit vast in een wereld van zijn eigen leugens! En die Dennis dan, wat een zorg voor zijn ouders/familie!Dat moet ook zwaar voor ze zijn geweest! En Ries zijn verhaal was erg indrukwekend. Laterzzzzzz"
"heyyy thnx voor de reacties ja ik ken gert jan inderdaad in het 'echte leven' Zoals ik hierbioven eerder heb getypt zo is het gebeurt, en dan is het the very very short version van alles wat hij heeft geflikt! De brieven hadden inderdaad bepaalde richtlijnen gekregen vanuit daar, en waren niet als motivatie brief bedoeld(werd er gezegd), maar de brieven waren bedoeld om de verslaafde te laten zien wat ze allemaal hebben aangericht met hun verslaving, dit omdat verslaafde mensen jaren lang verdoofd zijn en hier geen besef van hebben. Terwijl de rest om de verslaafde heen alles wel keihard meemaakt aangezien die niet verslaafd/verdoofd zijn. Het kan als outsider inderdaad als een harde brief overkomen, dus dat snap ik ook wel van de mensen hier, maar als je weet wat er allemaal echt heeft gespeeld ipv gert jan zijn verhalen te zien/geloven (wat natuurlijk veel leugens zijn) dan begrijp je die moeder heel goed! Jammer dat Dennis eruit is trouwens. Ik hoop ook dat het met die twee dames goed gaat nu en met iedereen trouwens. laterzzzz"
"@ plantenbank, bedankt voor je reactie! Ik hoop ook dat alles ooit ten goede verandert. De afleveringen waren volgens mij, weet niet helemaal zeker, afgelopen maart/april ergens. als het goed is. Mensen die de echte verhalen kennen van de familie van de verslaafden weten dat veel dingen verdraait worden door verslaafde mensen, en BNN wil natuurlijk een goed programma neerzetten met goed leedvermaak, dus worden juist al die dingen eruit gepikt, want in de brieven stonden nog veel meer andere dingen die niet worden uitgezonden!maar ach, life goes on! Sommige dingen blijven soms oneerlijk, verdrietig, pijnlijk in het leven, maar daar leer je ook van. 1 ding weet ik wel, je gunt het niemand om in zo'n positie te komen dat je moet kiezen tussen je ene kind en je hele gezin (want dat ene kind maakt dat hele gezin kapot) dan kies je als moeder voor de rest, tenzij gert jan enigs kind zou zijn, dan had die moeder natuurlijk nooit zo hard kunnen worden, maar uit bescherming voor haarzelf en de rest van de famillie is het zo gegroeid, vandaar de hardheid van de brief. Achter alles zit een verklaring ofcourseeeeeee kate"