#1
Ik ben er ook benieuwd naar. Heb sowieso bewondering voor z'n vriendin.. Na het programma was 'ie gaan basen en eigenlijk nog harder naar de klote gegaan dan vóór z'n afkick poging.
azgaza zei:Ik vond die brief van die moeder ook heftig, er zat echt een boodschap in van 'jij verneukt het, daar wil ik niet onder lijden dus ben je mijn kind niet meer en we zijn lekker heel gelukkig met zijn allen zonder jou'. Misschien komt hij niet sympathiek over maar dan is het duidelijk van wie hij dat zou hebben, de houding van die moeder vond ik echt heel naar om te zien, familie moet stabiel en stevig zijn en iets om altijd op te steunen en je eigen kind kan je niet verstoten, dat vind ik gewoon niet kunnen.

Angramar Temenos zei:Serenity zei:Klopt, maar ze krijgen wel nazorg he.Ze worden wel enigzins geholpen nadat het programma afgelopen is. Ik vind het derhalve wel debiel dat de kliniek niks heeft gedaan aan hun 'thuissituatie'. Sommige hadden nog hoge schulden inderdaad, of vrienden die het niet begrepen en nog steeds gebruikten. Of werkloos waardoor ze dus niks te doen hadden.
Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit![]()
Weer gaan basen? Hij deed toch alleen snuif voor de afkick?
tramadol zei:Angramar Temenos zei:Serenity zei:Klopt, maar ze krijgen wel nazorg he.Ze worden wel enigzins geholpen nadat het programma afgelopen is. Ik vind het derhalve wel debiel dat de kliniek niks heeft gedaan aan hun 'thuissituatie'. Sommige hadden nog hoge schulden inderdaad, of vrienden die het niet begrepen en nog steeds gebruikten. Of werkloos waardoor ze dus niks te doen hadden.
Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit![]()
Weer gaan basen? Hij deed toch alleen snuif voor de afkick?
Nee hij was verslaafd aan het blowen.
Nick de Neger zei:Verder mag ik die Gert-Jan absoluut niet. Zo'n omhoog gevallen pief die gewoon nogsteeds ontiegelijk verwaand is. Verder is het bullshit dat die een prijs wint en dan ook nog naar huis mag bellen... hij zou alleen al fucking blij met die prijs moeten zijn, maar nee hij mag ook nog even ze liefje bellen. Ook heel grappig dat dit stukje net werd uitgezonden nadat er juist gezegd was dat iedereen die eenzaamheid moest overwinnen. Verder was die nog begonnen met blowen omdat die zo'n verwend persoon was en omdat ze familie zo hoog aangeprezen was. Gaat die nu blowen omdat die ook op TV verwend word?
Met mijn pink haalde ik een traantje weg bij de klanken van Gert Jan toen hij zijn geschreven woorden omzette in emotiezang wat werdt opgevangen door mijn hoorzintuig.K.nurft zei:Zo, heb me wel verkeken op die Gert Jan moet ik zeggen, toch vrij treurig als je al die levensverhalen hoort.
Idd hij zorgde wel voor wat actie daarzommes zei:Vind het wel een grappig programma, leedvermaak is het beste vermaak. Jammer dat die dikke gast weggestuurd is.
jij kent gert-jan in het "echte" leven ook ?kate_25 zei:Uit bepaalde reacties blijkt wel dat sommige mensen geen idee hebben hoe een verslaving een gezin/familie kapot kan maken!
De brief van die moeder was heel goed. Gert-Jan liegt en bedriegt al 10 jaar lang! Hij draait alle gebeurtenissen helemaal om, dit is ook bekent van verslaafde mensen. Hij heeft heel veel mensen pijn gedaan.
Hij heeft zijn kind vanaf dag 1 in de steek gelaten, dat is de waarheid, wie gelooft nou de waarheid van een verslaafde?
Zijn ouders hebben werkelijk alles voor hem gedaan, hem altijd uit de shit geholpen! Maar op een gegeven moment is het klaar, als de familie zelf eraan kapot gaan!
Hij is een aandachttrekker en neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn kind! Dat is de waarheid! Hij kijkt niet naar zijn familie om en gebruikt zijn famillie wanneer het hem uitkomt!
Zijn ouders zijn aardige goede mensen die alles doen voor hun kinderen!
Gert jan zit vast in een wereld van zijn eigen leugens!
En die Dennis dan, wat een zorg voor zijn ouders/familie!Dat moet ook zwaar voor ze zijn geweest! En Ries zijn verhaal was erg indrukwekend.
Laterzzzzzz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."