#1
Zazuu. zei:Misschien zelfs paddo's of LSD, kijken wat dat nu met je doet op lange termijn.
Het geeft je het leven weer terug. Je komt erachter dat je bent grootgebracht in plaats van opgegroeid.
Zazuu. zei:Misschien zelfs paddo's of LSD, kijken wat dat nu met je doet op lange termijn.
Atropa zei:Zazuu. zei:Misschien zelfs paddo's of LSD, kijken wat dat nu met je doet op lange termijn.
Het geeft je het leven weer terug. Je komt erachter dat je bent grootgebracht in plaats van opgegroeid.
Verder valt me op dat er zelfs bij dit soort programma's shit gespeeld word etc. Alleen maar om het 'aantrekkelijk' te maken. Als je het zo leuk vind om een junk te zien afkicken trek je een zwerver van straat, sluit hem op in je logeer kamer en hang in alle hoeken van de kamer een webcam. Moet je is kijken hoe grappig / interessant het is om iemand te zien afkicken! Tevens maak je je dan ook nog nuttig voor de 'maatschappij' in plaats van dat je een beetje stom voor je TV aan het weg kwijlen bent.
Nick de Neger zei:Het valt me wel heel vaak op dat ze rechts naar boven kijken als ze even niet meer weten wat ze moeten zegen, meestal is dit het geval als ze iets grappigs of nuttigs gaan zeggen.Verder valt me op dat er zelfs bij dit soort programma's shit gespeeld word etc. Alleen maar om het 'aantrekkelijk' te maken. Als je het zo leuk vind om een junk te zien afkicken trek je een zwerver van straat, sluit hem op in je logeer kamer en hang in alle hoeken van de kamer een webcam. Moet je is kijken hoe grappig / interessant het is om iemand te zien afkicken! Tevens maak je je dan ook nog nuttig voor de 'maatschappij' in plaats van dat je een beetje stom voor je TV aan het weg kwijlen bent.
Verder mag ik die Gert-Jan absoluut niet. Zo'n omhoog gevallen pief die gewoon nogsteeds ontiegelijk verwaand is. Verder is het bullshit dat die een prijs wint en dan ook nog naar huis mag bellen... hij zou alleen al fucking blij met die prijs moeten zijn, maar nee hij mag ook nog even ze liefje bellen. Ook heel grappig dat dit stukje net werd uitgezonden nadat er juist gezegd was dat iedereen die eenzaamheid moest overwinnen. Verder was die nog begonnen met blowen omdat die zo'n verwend persoon was en omdat ze familie zo hoog aangeprezen was. Gaat die nu blowen omdat die ook op TV verwend word? Klote hypocriet kut gezeik. Je zou juist zeggen dat de andere mensen heel even naar huis zouden mogen bellen. Slaat focking nergens opVind het overigens wel heel vet voor hem dat die gewonnen heeft en weet dat het super lekker eten is, maar hoe er mee omgegaan word door 'de kliniek' vind ik gewoon hypocriet...
Verder vind ik het maar een wazig programma... afkicken doe je voor jezelf en niet voor de rest van de wereld. Wel voor je naasten daarin tegen, maar die worden er nou net niet direct bij betrokken.
Wel leuk al die woordgrappen in het programma daarin tegen!
- Ze moeten zich houden aan een strak schema
- Jullie krijgen een kook cursus
Nu weet ik ook weer waarom ik geen TV kijk. Ik denk teveel na en vind het dus totaal geen ontspanning![]()
TrippyShit zei:Hmm, die heb ik volgensmij niet gezien![]()
Heb je daar een link van toevallig?
TrippyShit zei:Die Cisca Joldersma van de cda. Als ik die een keer voor mn auto krijg![]()
Zo weet echt niet waar ze het over heeft.
Serenity zei:TrippyShit zei:Die Cisca Joldersma van de cda. Als ik die een keer voor mn auto krijg![]()
Zo weet echt niet waar ze het over heeft.
Is er weer een nieuwe aflevering? ik kan de nieuwe helemaal niet vinden op uitzendinggemist.nl![]()
Screwdriver zei:ik ben erg benieuwd hoe het tegenwoordig met die Dennis gaat
leek me een aardige, grappige en intelligente gozer maar na het programma is ie juist helemaal de weg kwijtgeraakt
er moet toch wel iemand op internet zijn die hem kent en kan vertellen hoe het met 'm is?
Bymo zei:Screwdriver zei:ik ben erg benieuwd hoe het tegenwoordig met die Dennis gaat
leek me een aardige, grappige en intelligente gozer maar na het programma is ie juist helemaal de weg kwijtgeraakt
er moet toch wel iemand op internet zijn die hem kent en kan vertellen hoe het met 'm is?
Het raakte mij diep om te horen dat hij niet gestopt was en zelfs begonnen was met basen. Hij zag er zo lusteloos uit, alsof hij alle hoop op een leuk leven opgegeven had. Ik vond het erg omdat hij tijdens het afkicken zo'n leuke gozer was. Ik vond ik het prachtig hoe hij altijd de humor behield, vrolijk de handen uit de mouwen stak om bv de toiletten schoon te maken, en spot dreef met 'de gekte van de verslaving' .
Het verhaal van Mike raakte mij ook. In het begin brak het mijn hart om hem bezig te zien en zijn verhaal te horen. Onder zijn stoere uiterlijk schuilde een jongen die het moeilijk had, en ik twijfelde of hij mentaal wel sterk genoeg was om ervan af te komen, want bijster intelligent kwam hij niet over (en is hij ook niet). Maar mijn medelijden sloeg om in vreugde naarmate het duidelijk werd dat hij toch clean zou blijven. In het begin zag hij er niet uit en stond zijn kaak nog scheef van de speed/pillen. Maar als je hem dan zag 2 maanden later had hij terug glinstering in zijn ogen, en kon hij zijn mond terug wat normaler houden. Hij ziet er misschien gevaarlijk uit maar hij heeft echt een goed hart. Dat bleek ook uit wat hij zei over mensen helpen met hun problemen, dat hij daar gelukkig van wordt. Voor marco had ik ook veel respect.
Serenity zei:Klopt, maar ze krijgen wel nazorg he.Ze worden wel enigzins geholpen nadat het programma afgelopen is. Ik vind het derhalve wel debiel dat de kliniek niks heeft gedaan aan hun 'thuissituatie'. Sommige hadden nog hoge schulden inderdaad, of vrienden die het niet begrepen en nog steeds gebruikten. Of werkloos waardoor ze dus niks te doen hadden.
Dennis is inderdaad weer gaan basen, echt heel zonde. Kon altijd wel om hem lachen, vooral met die waterspuit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."