Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kijk ook elke week naar afkicken. Het lijkt me echt TE kut als je dan, zoals Gertjan, daarna allemaal rotdingen over je priveleven moet lezen op internet, en al helemaal als dat geschreven is door iemand die jou goed zegt te kennen maar wel anoniem blijft ! En wat maakt het in godsnaam uit of je nou een kakker of een alto of een boer of dik of dun bent ; ze zitten daar allemaal met 1 en hetzelfde doel : AFKICKEN ! Ik heb meer respect voor zo'n GertJan ( die dan misschien wat kakkineus overkomt in vergelijking tot de rest ) die er wel vol voor gaat, dan voor zo'n gast die ( naam even kwijt ) eigenlijk toch vooral maar stoer wil doen en zijn en zegt na het afkicken ghb te willen proberen ( hoe stom ben je dan ?? ) maar er vanwege een heftig filmpje toch vanaf te zien. joeeeeeeee"
"Het was Marvin die dat zei, dat ie ook wel ghb wilde proberen. En ja, die counselors zijn bizar !! Vooral die man vind ik echt niet van deze wereld. En die vrouw is soms gewoon lachwekkend. Als de hele boel daar uit de hand loopt of dreigt te lopen hoor je haar soms dingen er boven uit willen roepen, dingen als : " goed, daar ga ik nu niet op in.. " Erg grappig. Beetje sneu ook wel."
"mensen hoe moet het nou verder met Niels ? dat komt toch niet meer goed of zit ik dat alleen te voelen hier ? dat blijft lekker tobben en dweilen met de kraan open denk ik."