Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"AFKICKEN"

"AFKICKEN"

174 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#1
die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf

praatjesmaker


ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screwdriver zei:
die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf

praatjesmaker


ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien
Klik om te vergroten...

Mike!!! :hearteyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat vind ik filemon toch een enorme fuckbag, erg irritant ventje :angry:
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Screwdriver zei:
die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf

praatjesmaker


ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien
Klik om te vergroten...

Mike!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
jahaaaaa, nu weten we 't wel, groupie! :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Screwdriver zei:
Serenity zei:
Screwdriver zei:
die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf

praatjesmaker


ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien
Klik om te vergroten...

Mike!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...
jahaaaaa, nu weten we 't wel, groupie! :wink:
Klik om te vergroten...

Hahah, jammer dat er nergens contactgegevens van 'm zijn ofzo. Of een adres voor fanmail :beer:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Screwdriver zei:
die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf

praatjesmaker


ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien
Klik om te vergroten...

Mike!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Jij valt dus op machos! :openmouth:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
De laatste tijd wel ja, heb een beetje genoeg van al die softies :openmouth: Tenzij het echt een leuk softie is.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je valt dus vooral op zijn gedrag?
Want ik vind zijn hoofd nou niet bepaald "goodlooking"
En ook heeft ie volgens mij bepaalde trekjes overgehouden van het speed snuiven, als je soms zag wat voor bekken die trok, hilarisch :tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flaffie zei:
Je valt dus vooral op zijn gedrag?
Want ik vind zijn hoofd nou niet bepaald "goodlooking"
En ook heeft ie volgens mij bepaalde trekjes overgehouden van het speed snuiven, als je soms zag wat voor bekken die trok, hilarisch :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat rimpeltje in z'n wang was wel óntzettend sexy, en zo ontzettend lelijk was ie niet. En dat loopje is gewoon om bij weg te drijven, en sowieso die uitbarstingen :grin:
Het is een leuke jongen om naar te kijken en voor één of misschien wat meerdere keren is het wel leuk, maar ermee leven zou ik ook niet kunnen hoor :wink:
En wat betreft die trekjes, die vond ik ook wel sexy :flushed:

(oh wat erg eigenlijk)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Serenity zei:
Flaffie zei:
Je valt dus vooral op zijn gedrag?
Want ik vind zijn hoofd nou niet bepaald "goodlooking"
En ook heeft ie volgens mij bepaalde trekjes overgehouden van het speed snuiven, als je soms zag wat voor bekken die trok, hilarisch :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat rimpeltje in z'n wang was wel óntzettend sexy, en zo ontzettend lelijk was ie niet. En dat loopje is gewoon om bij weg te drijven, en sowieso die uitbarstingen :grin:
Het is een leuke jongen om naar te kijken en voor één of misschien wat meerdere keren is het wel leuk, maar ermee leven zou ik ook niet kunnen hoor :wink:
En wat betreft die trekjes, die vond ik ook wel sexy :flushed:

(oh wat erg eigenlijk)
Klik om te vergroten...

hohoho ... ook wel sexy?

ik vond het hilarisch, verre van sexy... zoiezo ik val niet op mannen dus zou ik nooit iets sexy vinden aan een man.
lol
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zag wat negatieve berichten over Edy,



en ik kan me dat voorstellen, omdat het niet prettig is dat schijnbaar volwassen personen aangesproken worden alsof het kinderen zijn. Maar Edy is mijns inziens gerechtvaardigd in haar methode want ze krijgt simpelweg te maken met volwassenen die op verschillende vlakken (enorme) gebreken vertonen en zich ook echt kinderlijk gedragen. Ik heb respect voor haar geduld, want sommige deelnemers zijn vreselijk onvolwassen. Maar goed, ik vind het maar zielig dat die mensen zo ongelukkig zijn :(. Ik hoop dat ze zichzelf kunnen veranderen als ze dat willen!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zondag weer nieuwe aflevering op tv zowel als op internet.

Het klopt wel een beetje wat er gezegd wordt natuulijk ook al is het geen commerciele zender ze willen toch een hoog aantal kijkcijfers, ze informeren ons verkeerd.

Misschien heeft iemand een film of documentaire van realistischer afkickpogingen?

Vind dit programma wel leuk, maar het is leuker dan dat het interessant is. :stoned:
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#13
die gozer van de leiding ging wel heel amateuristisch te werk met dat stukgooien van die asbak...ik had gewoon last van plaatsvervangende schaamte


aflevering 5 staat inmiddels ook weer op internet..
als ik in dat gebouw zat zou ik echt enorm clashen met die Gertjan want zelfs als kijker kan ik 'm niet uitstaan..maar hij vertelt wel een heeel heftig en indrukwekkend levensverhaal in deze uitzending..de tranen stonden bijna in m'n ogen
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het aller mooiste is nog dat die Gert-jan in Hilversum woont en met die 25.000 euro die die gewonnen heeft een Pannekoeken bezorg ding heeft opgericht. Die auto die die gewonnen heeft is ingeruild voor 2 scooters. Hij blowed nog steeds:wink: Maar welke idioot gaat er nou een pannenkoeken bezorg ding oprichten ( als er een restaurant naast zou zitten zou ik het een beetje begrijpen maar alleen een bezorgdienst )
Ik zie hem wel is lopen en dan krijg ik gewoon de rillingen over me rug want een ***** is dat.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
How do you know this information?
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flaffie zei:
How do you know this information?
Klik om te vergroten...
Als hij hem wel is ziet lopen, dan zal hij daar wel in de buurt van hem wonen he :rock:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
TrippleKX zei:
Flaffie zei:
How do you know this information?
Klik om te vergroten...
Als hij hem wel is ziet lopen, dan zal hij daar wel in de buurt van hem wonen he :rock:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik die laatste zin niet heb gelezen lol :tearsofjoy:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat de neuuuk. Aflevering 6 is online en tering! Heftige zooi daar. Dennis is pleite gelukkig en Andy gaat hard tekeer. Niet van die gast verwacht maar die heeft z'n woordje wel klaar.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vond die brief van die moeder ook heftig, er zat echt een boodschap in van 'jij verneukt het, daar wil ik niet onder lijden dus ben je mijn kind niet meer en we zijn lekker heel gelukkig met zijn allen zonder jou'. Misschien komt hij niet sympathiek over maar dan is het duidelijk van wie hij dat zou hebben, de houding van die moeder vond ik echt heel naar om te zien, familie moet stabiel en stevig zijn en iets om altijd op te steunen en je eigen kind kan je niet verstoten, dat vind ik gewoon niet kunnen.
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wederom een leuk programma. Maar die gladde Gert Jan moet wel underkoffer zijn, dat is toch geen junk!! Veel te zelfverzekerd en opgewekt voor een THC-verslaafde zou ik denken. En die andere blowert heeft toch meer een probleem met de transvetten als met de kruiden hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."