Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind Gert jan wel heel sympathiek, hij kan er niets aan doen dat hij uit een zogeheten kakgezin komt, juist daar wordt zo vaak de schijn opgehouden en vaak is er weinig liefde, wat blijkt uit die brief van zijn moeder! Gert jan: Je verdient alle liefde en succes van de wereld! Ik hoop dat het je lukt om een fijn leventje te maken voor jezelf vol liefde en zonder nare familie die je afkeurt omdat ze jou als spiegel zien voor hun eigen tekortkomingen. (Ook natuurlijk alle succes vd wereld aan de rest vd afkickers!) Moeder van GertJan: Dit is je eigen kind, liefde is alles wat hij nodig heeft. Kijk eens eerlijk naar jezelf en zie dat niets uit het niets komt. Ik vind het persoonlijk niet goed dat je je eigen zoon de rug toekeert alsof het allemaal alleen zijn schuld is. Natuurlijk heeft hij ook schuld maar u ook! Vergeef elkaar en steun elkaar. In uw boodschap hoorde ik vooral uw eigen pijn van uw eigen verleden, en uw pijn van de situatie met uw zoon. Doorbreek dit ipv de pijn weer door te spelen aan Gert Jan. U wilt uw zoon niet verliezen, wat hij ook heeft gedaan. Degene die zelf nog nooit heeft gezondigd mag met stenen gooien."