Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"misschien een hele domme vraag maar ik vroeg me af of je je pilletje eerst kapot moet bijten of gewoon meteen doorslikken met een slok water? of maakt het geen hol uit?"
"ok thnx voor jullie advies! heb er zin an, de eerste keer X"
"die Gert-Jan is ook helemaal vol van zichzelf praatjesmaker ik had daar liever een Mike of Dennis-achtig type (uit seizoen 2007) voor teruggezien"
"Kurwa zei: Screwdriver zei: waarom niet gewoon in een vloeitje wikkelen en dan onder je tong leggen? lijkt me handiger dan onder je ballen plakken met ducktape Klik om te vergroten... Plakken onder uw ballen OMG Ge steekt da gewoon onder uw ballen he slimmen Klik om te vergroten... je moet beter opletten sjakie hierboven las ik een reply van iemand die het met tape bevestigde"
"Marla Singer zei: http://www.slagroompatronen.nl Zowel patronen als slagroomspuiten te koop en een snelle levering! Ze hebben mij nog niet teleurgesteld . Klik om te vergroten... die Kayser-patronen kan ik, naar ik aanneem, toch 'gewoon' gebruiken in een slagroomspuit van het merk Liss?"
"ik ben erg benieuwd hoe het tegenwoordig met die Dennis gaat leek me een aardige, grappige en intelligente gozer maar na het programma is ie juist helemaal de weg kwijtgeraakt er moet toch wel iemand op internet zijn die hem kent en kan vertellen hoe het met 'm is?"
"tja, als je zo graag met je kop op tv wilt en uiteindelijk in een soort soap belandt, dan kun je natuurlijk verwachten dat idioten op internet de grootst mogelijke poep over je gaan praten als ik in jouw schoenen stond zou ik het wel laten om te kijken wat mensen op internet van me vinden...maarja, als ik in jouw schoenen stond zou ik ook niet willen afkicken met een cameraploeg die telkens in m'n nek loopt te hijgen desalniettemin veel sterkte met je afkick en je pannenkoekenproject"
"de counselers zijn idd echt dramaaatisch die vrouw gedraagt zich en praat als een kleuterjuf..en die vent komt op mij over alsof ie net met een opleiding Psychologie is begonnen...amateuristisch dus seizoen 1 was wat mij betreft een stuk vermakelijker met die Mike en Dennis"
"ik heb toevallig hele slechte coke gekocht voor Oud & Nieuw... het enige wat ik ervan voel zijn de vlammen die bijna uit m'n neus komen..zo brandt het.. ik dacht dat coke de eigenschap heeft dat het niet echt hoort te branden in je neus maar ik kan er naast zitten maargoed, wat moet ik doen? vragen om het te ruilen voor betere shit? mn geld terugvragen? of zijn de meeste dealers niet vatbaar voor dat soort vragen?"
"ik doel niet op 'spijt omdat je hebt gebruikt'..maar meer spijt om dingen die je hebt gezegd/gedaan terwijl je onder invloed was ik heb namelijk zooo vaak spijt gehad na een avond excessief zuipen...lomp gedrag, dingen die ik niet had moeten zeggen etc. maar hoe zit dat bij speed? heb je dan nog de volle controle over je gedrag?"