Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Acon zei: 2gram goeie en dan 's nachts slapen met geen tolerantie :P No fucking way, dat was kutzooi Klik om te vergroten... Ja sorry het staat verkeerd in mijn uitleg.. het moet zijn toen ik sochtens uit mijn bed kwam Volgende nacht pas om ong. 4 uur in slaap gevallen."
"ja dan nu gewoon antwoord op mijn vraag aub.. gewoon een foutje in de uitleg. maar is het normaal dat je later pas grote ogen krijgt van speed?"
"SperSIZEboon zei: En wat nou als het niet normaal blijkt te zijn? wat ga je er aan doen? Klik om te vergroten... dan koop ik die speed niet meer he, simpel, of ben je lomp"
"psychopsychedelic zei: oeww onder xtc en lsd zijn mijn ogen zooooow veradelijk, dop dop Klik om te vergroten... ja idd!"
"Ik zeg toch.. mijn pupillen waren de volgende dag pas groot.. maar inmiddels meer ervaring dus ik weet nu hoe het in elkaar steekt."
"Ik heb ook forse adhd maar heb ook wel is 1 gram naar binnengewerkt in 8 uur.. maar slapen kon deze jongen echt niet:P"
"Ja ik herken het ook, ik had het al 2 keer gebruikt en toen was ik ook wel slecht. Maar toen heb ik het een jaar niet meer gedaan. En toen deed ik meer als 2 gram op een avond. En toen had ik precies hetzelfde als je het nu beschrijft. Dus ik denk dat dit een van de eerste keren was bij jou? Nou toen ik die 2 gram had gedaan kwam ik mijn kamer niet uit de volgende ochtend. Maar toen ik rechtstond werd ik heel erg misselijk enzo, maar als ik gebukt liep had ik het veel minder. Dus toen ben ik gebukt naar de douche gelopen en na die douche ging het al wat beter. Maar ik merkte het de hele dag nog. Maar als je het regelmatig gebruikt, word de 'kater' al veel minder, althans bij mij dan. Toen ben ik voor tips gaan zoeken en ik zag dat veel appelsap drinken voordat je naar bed gaat ook heel goed helpt. En ik zat zelf te denken om van te voren een lijntje coke neer te leggen. Als je weer zo slecht wakker word, dat je dat gewoon zo kan gebruiken. Denk dat de coke wel effect zou hebben? Later"
"Kun je dat spul gewoon bij de drogist ofzo kopen?"
"Re: Solidius zei: Als ik er -ahum- 'flink tegenaan' ga met speed dan wissel ik wel af ja. Volgens mij wordt het vooral gedaan om te voorkomen dat je tussenschotje aan een kant wegbrand. Als je altijd via dezelfde neusgat snuift zal dat op lange termijn wel z'n sporen na gaan laten. Het werkt naar mijn mening ook een stuk beter als je afwisselt. Klik om te vergroten... Ja dat gevoel heb ik ook altijd"
"Pasgeleden had ik weer is speed gedaan maar er viel me iets vreemds op. Toen ik het had gesnoven bleven mijn pupillen gewoon normaal zoals het hoort volgens mij? En toen ik s'ochtens uit mijn bed kwam had ik echt grote zwarte pupillen niet normaal. Ik heb het wel is meer gedaan alleen waren mijn pupillen nooit groter de volgende ochtend. Misschien lag het wel aan de grote dosering van heel de avond. Een jaar niet meer gedaan en ik had vanaf 7 uur s'avonds tot 3 uur snachts 2 gram op. Volgens een goeie vriend van mij die ook wel is speed snuift zij dat het goeie 'shit' was. Maar ik kwam er achter op dit forum, dat het vrij veel is voor iemand die het bijna nooit doet. Kon ik de volgende ochtend ook wel merken, ik had echt een vreselijke speedkater (als ik opstond.) Ik kwam mijn kamer niet uit. Maar wie heeft er antwoord op mijn vraag? Laterrr :P"