Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind je van mijn drugsgebruik?

Wat vind je van mijn drugsgebruik?

82 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Drugs gebruik

Hou me buiten de discussie over het rijden, natuurlijk hebben ze hier gelijk dat als je job koerier is en je ganse dag stoned achter het stuur zit dit onaanvaardbaar is. Maar blijkbaar bekijkt iedereen het hier voor de rest zwart-wit dus laat ik de discussie aan anderen

Over de wekelijkse sos, natuurlijk is het schadelijk, zeker voor je hart en zo heb je er maar 1. En of je pik er van krimpt weet ik echt niet maar als het zo is, is het weeral een reden om nooit meer aan sos te komen
S
ShadyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Drugs gebruik

Haha, nou hij krimpt alleen als ik onder invloed ben van sos. De volgende dag gaat ie weer naar normale stand "gelukkig" Maare, ik heb het de laatste tijd wat minder gedaan en het bevalt me best goed.

bedankt voor de reply's en de info's :grin: :stoned:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
Haha, nou hij krimpt alleen als ik onder invloed ben van sos. De volgende dag gaat ie weer naar normale stand "gelukkig" Maare, ik heb het de laatste tijd wat minder gedaan en het bevalt me best goed.

bedankt voor de reply's en de info's :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat is de enige reactie die je te geven hebt op alle replys? Je gaat gewoon keihard door dus, :wave:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Drugs gebruik

kiekert zei:
Shady zei:
Haha, nou hij krimpt alleen als ik onder invloed ben van sos. De volgende dag gaat ie weer naar normale stand "gelukkig" Maare, ik heb het de laatste tijd wat minder gedaan en het bevalt me best goed.

bedankt voor de reply's en de info's :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat is de enige reactie die je te geven hebt op alle replys? Je gaat gewoon keihard door dus, :wave:
Klik om te vergroten...
Gelukkig heb ik wel alles gelezen en Shady maakt het zeer goed.

Wat vaag is waar Shady en ik het over hadden. Als ik geblowt heb zit ik nooit lekker op me gemak als ik bij vreemde personen zit om me heen. Als Shady blowt zit ie dan juist wel op zijn gemak anders niet. Shady blowt al veel langer dan mij, zou het kunnen dat er wat omdraait op een gegeven moment in je hersenen door gewenning?
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
Haha, nou hij krimpt alleen als ik onder invloed ben van sos. De volgende dag gaat ie weer naar normale stand "gelukkig" Maare, ik heb het de laatste tijd wat minder gedaan en het bevalt me best goed.

bedankt voor de reply's en de info's :grin: :stoned:
Klik om te vergroten...

Kvind het altijd grappig als iemand zijn gebruik probeert te bedoezelen met woorden als: wat minder, niet meer zoveel, af en toe, in het weekend.

Waarom geloof ik je niet?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Drugs gebruik

raging_bull zei:
[
Gelukkig heb ik wel alles gelezen en Shady maakt het zeer goed.

Wat vaag is waar Shady en ik het over hadden. Als ik geblowt heb zit ik nooit lekker op me gemak als ik bij vreemde personen zit om me heen. Als Shady blowt zit ie dan juist wel op zijn gemak anders niet. Shady blowt al veel langer dan mij, zou het kunnen dat er wat omdraait op een gegeven moment in je hersenen door gewenning?
Klik om te vergroten...

Dit heeft denk ik gewoon meer met je persoonlijkheid te maken.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik het maar een beetje pussy.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Drugs gebruik

DrippTone zei:
kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Klik om te vergroten...

drugs en verkeer moet je strikt gescheiden houden, iedereen, 100% en geen uitzondering.

wat je gebruikt moet je helemaal zelf weten, maar daarmee ga je geen anderen in gevaar brengen, dat is egoistisch en ziek.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind het pussy als je onder invloed achter het stuur kruipt...zeker met een blow op, wacht dan gewoon een uurtje... :wave:
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toch zou ik prima auto kunnen rijden nadat ik een lijntje speed of coke heb gehad :flushed:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Drugs gebruik

cropp zei:
DrippTone zei:
kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Klik om te vergroten...

drugs en verkeer moet je strikt gescheiden houden, iedereen, 100% en geen uitzondering.

wat je gebruikt moet je helemaal zelf weten, maar daarmee ga je geen anderen in gevaar brengen, dat is egoistisch en ziek.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik het over bepaalde medicatie herr cropp. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Drugs gebruik

DrippTone zei:
cropp zei:
DrippTone zei:
Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Klik om te vergroten...

drugs en verkeer moet je strikt gescheiden houden, iedereen, 100% en geen uitzondering.

wat je gebruikt moet je helemaal zelf weten, maar daarmee ga je geen anderen in gevaar brengen, dat is egoistisch en ziek.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik het over bepaalde medicatie herr cropp. :wink:
Klik om te vergroten...

er is ook medicatie waarbij je niet mag rijden...
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Iedere koerier die stoned achter het stuur zit, zou zijn/haar rijbewijs voorlopig in moeten leveren, verplicht eens een aantal weken in een revalidatiecentrum meedraaien, en nooit geen koerier meer mogen zijn.

Ik hoop echt dat ze je een keertje pakken, voor je 1 van mijn kinderen, of van iemand anders, aanrijdt...Je bent een grote loser, zoek hulp als je niet zonder drugs kunt functioneren.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Drugs gebruik

cropp zei:
DrippTone zei:
cropp zei:
drugs en verkeer moet je strikt gescheiden houden, iedereen, 100% en geen uitzondering.

wat je gebruikt moet je helemaal zelf weten, maar daarmee ga je geen anderen in gevaar brengen, dat is egoistisch en ziek.
Klik om te vergroten...

Dan heb ik het over bepaalde medicatie herr cropp. :wink:
Klik om te vergroten...

er is ook medicatie waarbij je niet mag rijden...
Klik om te vergroten...

Pfff echt waar? No fucking kidding hea? :rolleyes: :P
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#15
3970 zei:
Iedere koerier die stoned achter het stuur zit, zou zijn/haar rijbewijs voorlopig in moeten leveren, verplicht eens een aantal weken in een revalidatiecentrum meedraaien, en nooit geen koerier meer mogen zijn.

Ik hoop echt dat ze je een keertje pakken, voor je 1 van mijn kinderen, of van iemand anders, aanrijdt...Je bent een grote loser, zoek hulp als je niet zonder drugs kunt functioneren.
Klik om te vergroten...

lol, waarom zou je niet kunnen rijden als je stoned bent.. Dan doe je toch gewoon lekker rustig aan rijden.. lay-low hahahaha
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
raging_bull zei:
lol, waarom zou je niet kunnen rijden als je stoned bent.. Dan doe je toch gewoon lekker rustig aan rijden.. lay-low hahahaha
Klik om te vergroten...

P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wahaha, ik kijk altijd! ( 70's show :sunglasses: ).

Maar dat is idd wel het goede woord voor iemand die onder invloed rijd, een dumb-ass. :rock:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar wat beschouwen jullie dan als "onder invloed rijden"? Er zijn genoeg mensen die dagelijks benzo's en/of AD nemen en achter het stuur kruipen, maar daar hoor je nooit iemand over klagen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soma zei:
Maar wat beschouwen jullie dan als "onder invloed rijden"?
Klik om te vergroten...
Wanneer je een voertuig bestuurt onder invloed van één of meerdere drugs die de rijvaardigheid beïnvloeden.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
raging_bull zei:
3970 zei:
Iedere koerier die stoned achter het stuur zit, zou zijn/haar rijbewijs voorlopig in moeten leveren, verplicht eens een aantal weken in een revalidatiecentrum meedraaien, en nooit geen koerier meer mogen zijn.

Ik hoop echt dat ze je een keertje pakken, voor je 1 van mijn kinderen, of van iemand anders, aanrijdt...Je bent een grote loser, zoek hulp als je niet zonder drugs kunt functioneren.
Klik om te vergroten...

lol, waarom zou je niet kunnen rijden als je stoned bent.. Dan doe je toch gewoon lekker rustig aan rijden.. lay-low hahahaha
Klik om te vergroten...
Dit getuigt maar weer hoe achterlijke sommige mensen kunnen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."