Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Ik ben bekend met het nemen van een pilletje met name in de thuissituatie en 1 x op een festival. Sinds tijden ga ik naar een groot feest In Qontrol en gaat er gesnoept worden. Nu, we gaan met de trein de volgende dag weer terug en ik ben een typje dat wanneer t uit is met t pilletje ik ook echt gaar als een banaan ben en niets meer kan doen ben vaak goed uitgeput na een uurtje of 6. Wat is jullie advies, hoe laat beginnen om het beste en het leukst t feest mee te maken op t snoepie? (wilde niet mezelf volstouwen) Hoe komen we semi-levend thuis (ga in ons kluisje op het station van dat knijpfruit en yoghurt spul doen en lang leve de komkommer :P ) Enneh, de werking van zo'n pil is dat ook anders op zo'n feest, bv normaal halve nu hele doen?"
"Thanks, zijn nuttige reacties! Ga zeker ff rondsnuffelen samen met wat vrienden. In iedergeval wil ik bij mijn vriendin blijven totdat het snoepie is ingeslagen, elkaar een beetje in de gaten houden. Enneh tja, wat als je moet kotsen! Whaha, kheb daar nog wel ns last van... Ik bedoel, dan sta je daar in die menigte, "excuse me dat moest er ff uit " Dat feesten gaat wel goed komen denk ik met of zonder"
"Ah, dat moet helemaal goed komen. Ik ben wel gewend om een x een nachtje deur te gaan, maar wel handig om dan pas na twaalven/ enen dubbele pret te beleven. Kenkerbrak dat wordt ik sowieso wel, maar tis wel fijn als ik het een beetje binnen de perken kan houden. Die info sla ik ook even op voor een vriendin die nog maar voor de tweede keer gaat gebruiken. Zal haar zeker aan bevelen om hetzelfde te doen als ik of minder (liever). Gelukkig zitten we aan het eind met z'n allen lekker brak in de trein terug naar huis, wat een ellende 'smorgensvroeg... goedemorgen conducteur Whaha, kheb er nu al zin in! Weer 'ns even ouderwets de bloemekes buiten zetten."
"Ik heb al een ez test besteld, maar heb toch nog een vraag vooraf. Moet een pil chemisch/ bitter smaken en ruiken of kan ook een vrijwel geurloze pil mdma bevatten en spacend zijn. Als een pil kleur afgeeft doet dat dan iets af aan de werking (cq bende in de pil) van de pil of is t simpel t bindmiddel. Is t mogelijk dat een pil pas na 4 uur begint te werken (in combi met daarvoor wat speed)?"
"Hij gebruikt vrijwel dagelijks speed dus mis dat t daar ook aan ligt en hij had een paar maanden niet gebruikt, maar daarvoor wekelijks. Ik heb een mdma test om te kijken wat erin zit en daarnaast nog een paar tests om te kijken voor speed etc. dus dat kan ik nog wel uitvogelen. Komt morgen binnen dus ben erg benieuwd. De pillen die we nu hebben ruiken (bijna) niet en ergens in de verte smaakt ie een beetje weeiig, krijg wel dat vieze gevoel van het proeven zeg maar alsof je lichaam zich al voorbereid ofzo :P Met een paar weekjes is het weer zover na een half jaar niks heavy (keer een herbal dingetje)dus hoop geen rotzooi. Anders kan de jacht weer van voor af aan beginnen."
"Vandaag de mandelin, marquis en mecke test gedaan. Gaven alle drie aan dat er xtc-achtige stoffen in zaten. Tijdens t verkleuren geen andere kleuren kunnen bespeuren dan t blauw, zwart, paars. Gaan t pas over 2 weken ofzo gebruiken, maar weten nu in ieder geval dat er dus xtc in zit. Pilletje hoeft dus niet te ruiken of erg sterk te smaken. Vind t nog wel steeds raar dat ze blauw afgeven, maar met een paar weekjes zullen we zien. t Advies was om er gelijk twee te nemen, maar daar begin ik niet aan. Ben wel redelijk ervaren, maar niet zo ervaren als de vriend waarvan we ze hebben. Bovendien gebruikt hij speed en andere middelen doorelkaar heen, dat zal ook wel een beetje afdoen aan t effect. Jullie horen nog wel of t dan ook beetje lekker was of niet."
"hoe vaker en frequenter je gebruikt hoe heftiger de kater dat is mijn ervaring. Ik begon met 1 x in de 2 maand en later soms zelfs 2x in het weekend. Welgeteld 2 keer. Mijn ervaring na zo'n heftig weekend; een week lang afwisselend misselijk en veel duizelingen. Het gevoel dat de wereld instort alsof er continu een wolk boven je hangt. Je weet dat t overgaat, maar t is ellendig om mee te maken. Bovendien is bij mij, gelukkig, het besef gekomen dat het regelmatige gebruik de drugs steeds minder aangenaam maakt. Tevens het depressieve gevoel de day after de nacht niet leuk maakt. Je geniet niet meer van het roze wolkjes gevoel, maar bent zwaar actief vooral lichamelijk. Armen en benen zwiepen heen en weer, kan als aangenaam worden ervaren maar dat verveelt ook. Heb nu bijna 3 maanden niets gehad en bewaar het nu het totdat ik er echt in positieve zin zin in krijg samen met wat vrienden en daar mag van mij best een half jaar tussen zitten. Ook een bepaalde herbalshit heeft dezelfde uitwerking... tijdens is lollig maar al tijdens het uitwerken ontstaan donkeren wolken en een soort van waanzin die alleen met nachtrust, l tryptofaan en tijd tussen gebruik kunnen geheeld worden. Dus... ik zeg hoe minder hoe beter zo blijft t tenminste leuk en geestelijk niet afbrekend!!"
"vaak word ik niet eens misselijk voordat ik moet kotsen, maar als ik al paar uurtjes trip word ik opeens nog wauser, kan ik niet meer goed luisteren/concentreren, word ik erg lui en hangerig en dan moet iemand anders er als de kippen bij zijn met een emmertje als ik wapper met me hand... Heel raar"
"dat noemen wij hier in zwolle dus "kouwe pis" gewoon niet of nauwelijks kunnen plassen tijdens de trip. bij mij is t altijd net op het randje en ALS het dan komt dan komt er ook een heuse waterval, want ik drink altijd heeeeeel veel. Zit de hele avond met een glas water in de hand..."
"is gewoon open, maar sommige werknemers nemen het volgens mij niet zo nauw met de openingstijden... ga eens langs midden in de week voor negen uur s avonds..."