Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind je van mijn drugsgebruik?

Wat vind je van mijn drugsgebruik?

82 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Drugs gebruik

Ik zou je drugsgebruik ook wel als ongezond bestempelen. Simpelweg te veel en te vaak denk ik zo.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Drugs gebruik

junkie...
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
Ik zou graag wille wete of ik bove het gemiddelde zit zegmaar.
Klik om te vergroten...

Zou zo'n gemiddelde bestaan denk je?

Als je op zeer regelmatige basis middelen gebruikt lijkt me dat ongezond. Elke dag redelijk wat blowen. Wekelijks genoeg alcohol + cocaine. Sowieso al een gezonde combinatie (..). En dat weken (maanden?) achter elkaar. Tel uit je verlies. Ondervind je al (nadelige) effecten van je gebruik?

Tip: probeer 'es 1 week, de volle 7 dagen zonder dope door te komen. Kijk 'es eerlijk hoe je je daarbij voelt. Eigenlijk weet ik het al maar ben benieuwd hoe je dat zou ervaren. Zo van: zoek de verschillen, met en zonder.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Drugs gebruik

*.exe zei:
Shady zei:
Ik zou graag wille wete of ik bove het gemiddelde zit zegmaar.
Klik om te vergroten...

Zou zo'n gemiddelde bestaan denk je?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk bestaat er een gemiddelde...maar of het ook al uit is gerekend is maar de vraag. Al ga ik er vanuit dat je dat soort informatie gewoon bij het Trimbos Instituut of bij Unity drugs kan krijgen.

Verder is het niet gezond wat je (de ts dus) doet. Het meeste is wel al gezegd he...Jij weet zelf ook wel dat het niet gezond is om zoveel te roken en om zoveel te snuiven en te drinken.

Zelf hou ik van vernieuwing en leef ik liever niet dag in dag uit week in week uit in hetzelfde cirkeltje...Jij kiest ervoor om dat wel te doen, dus dan zul je er wel gelukkig mee zijn toch.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Drugs gebruik

Puur het feit dat je de geruststelling nodig hebt dat er mensen zijn die meer dan jou gebruiken zegt eigenlijk al genoeg, niet?
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Drugs gebruik

Tsja.. wat zegt zo'n gemiddelde nou weer.. helemaal niets imo omdat de meeste drugsgebruikers sowieso onverstandig bezig zijn.

Ja, je gebruikt te veel. Het feit dat je constant blowt terwijl je aan het werk bent is, als je het mij vraagt, al helemaal uit den boze.

Het feit dat jij bezorgt bent over het feit dat je eventueel teveel drugs gebruikt betekent het volgende;

Ja, je gebruikt teveel drugs
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Drugs gebruik

Ivoos zei:
Puur het feit dat je de geruststelling nodig hebt dat er mensen zijn die meer dan jou gebruiken zegt eigenlijk al genoeg, niet?
Klik om te vergroten...
hehehe precies :)

tsja het is best wel wat,maar dr zijn altijd mensen die meer gebruiken
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Drugs gebruik

Ik zeg niet dat je onverstandig bezig bent, dat is namelijk een keuze die je zelf moet maken. Wel vind ik dat je teveel blowt ... ook onder werktijd, dus niet alleen recreatief
S
ShadyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Drugs gebruik

Nou ik blow eigenlijk om rustig te blijven, als ik dit niet doe dan word ik "para".
ik rij sochtends om 7 aan en kom om 5 weer terug op de zaak dus blowen zal ik waarschijnlijk wel blijven doen. Ik zit het meeste met de alcahol en sos. omdat mijn vrienden het bij 30euro houden en ik eindig meestal met 20 flessen jupiler en diverse glazen malibu, wodka, boswandeling enzo.
graag wil ik weten of sos op wekelijke basis echt schadelijk is.

P.S. Waarom krimpt me pik van cocaine? :confused::(
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
Nou ik blow eigenlijk om rustig te blijven, als ik dit niet doe dan word ik "para".
Klik om te vergroten...

Mmh, juist ja, en zo ben je geboren? Serieus, wat is dat ''para'' dan volgens jou?


Shady zei:
graag wil ik weten of sos op wekelijke basis echt schadelijk is.
Klik om te vergroten...

Als je doordeweeks maar veel blowt dan valt het mee . . Tuurlijk is dat slecht voor je bast, duh.
S
ShadyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Drugs gebruik

nou para bedoel ik met onrustig, achtervolgingswaan, geen normaal gesprek kunne voeren etc etc
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Drugs gebruik

Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
nou para bedoel ik met onrustig, achtervolgingswaan, geen normaal gesprek kunne voeren etc etc
Klik om te vergroten...
En je stelt je ook geen vragen of het geen verband houdt met je druggebruik...?
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Drugs gebruik

Wat een vreselijk leven moet jij wel niet hebben Shady.... :confused:

De hele dag aan de drugs of anders "para"....lekker relaxt klinkt dat allemaal :sunglasses:
Ik zou nog geen seconde met je willen ruilen :)

Volg de raad van Ivo maar op en kom dan terug hier. Make me curious :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Drugs gebruik

je drinkt naar mijn idee behoorlijk veel, en je blowt heel veel, en wekelijks coke vind ik om eerlijk te zijn ook veel.

ik zou je geen junkie noemen, maar ik zou minderen naar de helft.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Drugs gebruik

Ja, en om in het weekend te kunnen genieten moet je natuurlijk veel drugs gebruiken he, want nuchter genieten dat kan natuurlijk niet, dat is toch zo'n onzin.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Drugs gebruik

komt goed shady, dagelijks zoveel blowen is wel veel. in het weekend moet je gewoon genieten want je hebt niet voor niets 5 dagen je eigen kapot gewerkt voor je geld.. :)
S
ShadyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Drugs gebruik

Nuchter genieten gaat wel, maar het duurt langer voordat je aan het genieten bent. En trouwens als je stoned / zat / doorgesnoven bent lijken de mensen ook veel interessanter, ik ben niet echt een prater snappie :smoke:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Drugs gebruik

ohhhhhh, ja dan is het inderdaad beter om gewoon lekker door te blowen, snuiven en zuipen. have fun :beer:

als koerier hoef je trouwens niet echt sociaal te zijn toch? zo wel...wat dacht je van cocaine snuiven in de koeriers wagen, krijg je misschien meer fooi als je een pakketje moet wegbrengen.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Drugs gebruik

Over je gebruik begin ik niet eens, je weet zelf al dat het teveel is. Maar dat je de hele dag stoned achter het stuur zit, vind ik nog veel erger.

[modbreak]gescheld weggehaald[/modbreak]

Echt, sommige mensen zijn zo dom. En nu weet ik dat hier wel weer mensen komen zeggen 'ja met wiet op rij ik 10x geconcentreerder', opbokken met die kutexcuusjes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."