#1
Re: Drugs gebruik
Ik zou je drugsgebruik ook wel als ongezond bestempelen. Simpelweg te veel en te vaak denk ik zo.
Ik zou je drugsgebruik ook wel als ongezond bestempelen. Simpelweg te veel en te vaak denk ik zo.
Shady zei:Ik zou graag wille wete of ik bove het gemiddelde zit zegmaar.
Natuurlijk bestaat er een gemiddelde...maar of het ook al uit is gerekend is maar de vraag. Al ga ik er vanuit dat je dat soort informatie gewoon bij het Trimbos Instituut of bij Unity drugs kan krijgen.*.exe zei:Shady zei:Ik zou graag wille wete of ik bove het gemiddelde zit zegmaar.
Zou zo'n gemiddelde bestaan denk je?
hehehe preciesIvoos zei:Puur het feit dat je de geruststelling nodig hebt dat er mensen zijn die meer dan jou gebruiken zegt eigenlijk al genoeg, niet?
Shady zei:Nou ik blow eigenlijk om rustig te blijven, als ik dit niet doe dan word ik "para".
Shady zei:graag wil ik weten of sos op wekelijke basis echt schadelijk is.
En je stelt je ook geen vragen of het geen verband houdt met je druggebruik...?Shady zei:nou para bedoel ik met onrustig, achtervolgingswaan, geen normaal gesprek kunne voeren etc etc


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."