#1
Je bent toch zo'n koerier die met hun racefiets door de stad heen razen?
Shady zei:Yoo, im back![]()
Ik heb alles vdaag een beetje rustig doorgelezen, Here i comes![]()
ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Het smoken tijdens et rijen is bullshit dat je et niet meer kan, stap maar is in en ik zal et late zien. Ik ben verminderd met de sos, en een beetje met smoken. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is![]()
Shemano, Greets Shady

Shady zei:P.S. Waarom krimpt me pik van cocaine?![]()
Deranged zei:Ik vind je drugsgebruik minder erg als dit topic, dat staat sowieso vast. Met de inhoud ben ik verder niet bekend.
Shady zei:ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is![]()
Sommige mensen zijn nou eenmaal te dom om te poepen. Die leren alleen kwaadschiks. Ik hoop echt serieus dat Shady de auto van zijn baas eens lekker tegen een boom parkeert, hij een drugstest krijgt en zijn baas naar het verzekeringsgeld kan fluiten omdat ie onder invloed was. Daar leer je misschien van, voordat je iemand anders kapot rijdt.crackistegek zei:Shady zei:ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is![]()
Dus het feit dat jouw gebruik ontzettend schadelijk voor jou is doe je simpel af met een absurde vergelijking? En in plaats van coke gebruik je nu speed en pillen?![]()


Ik liet het staan, maar de mod na mij blijkbaar niet. Ik vind het ook onverantwoord en ik geef je gelijk. Dit was niet iemand persoonlijk aanvallen, maar kritiek geven op zijn manier van doen.kiekert zei:Misschien dat zoiets je laat nadenken, maar dat mag ik dus niet zeggen op dit forum.. Ongelooflijk.
kiekert zei:^^ Ik mag dus niet zeggen dat ik liever heb dat je jezelf kapot rijdt tegen een boom, dan dat je een kind kapot rijdt.
Misschien dat zoiets je laat nadenken, maar dat mag ik dus niet zeggen op dit forum.. Ongelooflijk.
kiekert zei:Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Nee, dat ligt niet aan de persoon of wat ie op heeft. Drugs en verkeer moeten gewoon een heel eind van elkaar afstaan.DrippTone zei:kiekert zei:Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
kiekert zei:Nee, dat ligt niet aan de persoon of wat ie op heeft. Drugs en verkeer moeten gewoon een heel eind van elkaar afstaan.DrippTone zei:kiekert zei:Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Het risico alleen al durven te nemen, is voor mij al genoeg om iemand een goede gevangenisstraf te geven ofzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."