Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind je van mijn drugsgebruik?

Wat vind je van mijn drugsgebruik?

82 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bent toch zo'n koerier die met hun racefiets door de stad heen razen?
D
DesarguesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shady zei:
Yoo, im back :stoned:

Ik heb alles vdaag een beetje rustig doorgelezen, Here i comes :sunglasses:

ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Het smoken tijdens et rijen is bullshit dat je et niet meer kan, stap maar is in en ik zal et late zien. Ik ben verminderd met de sos, en een beetje met smoken. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is :kots:

Shemano, Greets Shady
Klik om te vergroten...

Misschien moet je eens in gedachten nemen dat de bijna alle huisvrouwen en werkende vaders in Nederland ( en andersom :P) helemaal niets gebruiken. Vaak niet eens weten wat een joint nou precies is, waar dat uit bestaat en hoe het gemaakt wordt. Behalve dan natuurlijk dat het iets met wiet en drugs te maken heeft. Deze mensen drinken misschien wat alcohol, maar verder dan dat zal het nooit gaan.

Bij jou valt het dus allemaal wel helemaal niet mee.....

Persoonlijk zou ik zeggen stop voorlopig eens met harddrugs, want je zegt dat pillen je nu trekken, daar wordt je gemoedstoestand al helemaal niet beter van, als je na 3 keer al je serotine verbruikt hebt en daar gaat je hoofd zeker weten stuk van.

Blowen is prima, maar achter het stuur vind ik inderdaad belachelijk. Het gaat me zoals iedereen hier niet om jou ( eigen keuze), maar om de personen die jij ongelukkig kan maken door je daden en wat niet hun eigen keuze was. Daarbij komt dat je het jezelf nooit zult vergeven, vraag me toch af hoe para je dan wordt :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind je drugsgebruik minder erg als dit topic, dat staat sowieso vast. Met de inhoud ben ik verder niet bekend.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
P.S. Waarom krimpt me pik van cocaine? :confused::(
Klik om te vergroten...


Je moet je pik ook geen coke geven, als je coke wilt doen moet je het snuiven door je neus.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Ik vind je drugsgebruik minder erg als dit topic, dat staat sowieso vast. Met de inhoud ben ik verder niet bekend.
Klik om te vergroten...

+1 :tearsofjoy:
c
crackistegekLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shady zei:
ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is :kots:
Klik om te vergroten...

Dus het feit dat jouw gebruik ontzettend schadelijk voor jou is doe je simpel af met een absurde vergelijking? En in plaats van coke gebruik je nu speed en pillen? :tearsofjoy:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
crackistegek zei:
Shady zei:
ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is :kots:
Klik om te vergroten...

Dus het feit dat jouw gebruik ontzettend schadelijk voor jou is doe je simpel af met een absurde vergelijking? En in plaats van coke gebruik je nu speed en pillen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Sommige mensen zijn nou eenmaal te dom om te poepen. Die leren alleen kwaadschiks. Ik hoop echt serieus dat Shady de auto van zijn baas eens lekker tegen een boom parkeert, hij een drugstest krijgt en zijn baas naar het verzekeringsgeld kan fluiten omdat ie onder invloed was. Daar leer je misschien van, voordat je iemand anders kapot rijdt.

Je blijft een idioot en ik hoop dat je er zelf ook ooit achterkomt, topicstarter.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Drugs gebruik

Ik zou je drugsgebruik ook wel als ongezond bestempelen. Simpelweg te veel en te vaak denk ik zo.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je onder invloed achter t stuur kruipt mogen ze je van mij een nekschot geven, en t liefst doe ik het zelf. Fucking grafmongolen. Triangeljosti's.
S
ShadyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Drugs gebruik

Nuchter genieten gaat wel, maar het duurt langer voordat je aan het genieten bent. En trouwens als je stoned / zat / doorgesnoven bent lijken de mensen ook veel interessanter, ik ben niet echt een prater snappie :smoke:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Drugs gebruik

ohhhhhh, ja dan is het inderdaad beter om gewoon lekker door te blowen, snuiven en zuipen. have fun :beer:

als koerier hoef je trouwens niet echt sociaal te zijn toch? zo wel...wat dacht je van cocaine snuiven in de koeriers wagen, krijg je misschien meer fooi als je een pakketje moet wegbrengen.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Drugs gebruik

Over je gebruik begin ik niet eens, je weet zelf al dat het teveel is. Maar dat je de hele dag stoned achter het stuur zit, vind ik nog veel erger.

[modbreak]gescheld weggehaald[/modbreak]

Echt, sommige mensen zijn zo dom. En nu weet ik dat hier wel weer mensen komen zeggen 'ja met wiet op rij ik 10x geconcentreerder', opbokken met die kutexcuusjes.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Drugs gebruik

^^ Ik mag dus niet zeggen dat ik liever heb dat je jezelf kapot rijdt tegen een boom, dan dat je een kind kapot rijdt.

Misschien dat zoiets je laat nadenken, maar dat mag ik dus niet zeggen op dit forum.. Ongelooflijk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Drugs gebruik

kiekert zei:
Misschien dat zoiets je laat nadenken, maar dat mag ik dus niet zeggen op dit forum.. Ongelooflijk.
Klik om te vergroten...
Ik liet het staan, maar de mod na mij blijkbaar niet. Ik vind het ook onverantwoord en ik geef je gelijk. Dit was niet iemand persoonlijk aanvallen, maar kritiek geven op zijn manier van doen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Drugs gebruik

kiekert zei:
^^ Ik mag dus niet zeggen dat ik liever heb dat je jezelf kapot rijdt tegen een boom, dan dat je een kind kapot rijdt.

Misschien dat zoiets je laat nadenken, maar dat mag ik dus niet zeggen op dit forum.. Ongelooflijk.
Klik om te vergroten...

Dat mag je gerust zeggen, maar je vergeet te melden wat er nog in die zin stond. We gaan users hier niet persoonlijk aanvallen door ze klootzak te noemen e.d. Lees de forumregels nog maar eens door.

Als je hier nog meer op te zeggen hebt, PM. En nu weer ontopic.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Drugs gebruik

kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Drugs gebruik

DrippTone zei:
kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Klik om te vergroten...
Nee, dat ligt niet aan de persoon of wat ie op heeft. Drugs en verkeer moeten gewoon een heel eind van elkaar afstaan.
Het risico alleen al durven te nemen, is voor mij al genoeg om iemand een goede gevangenisstraf te geven ofzo.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Drugs gebruik

man man je bent vet slecht bezig je verdoet duizenden euro's in een jaar
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Drugs gebruik

kiekert zei:
DrippTone zei:
kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Klik om te vergroten...
Nee, dat ligt niet aan de persoon of wat ie op heeft. Drugs en verkeer moeten gewoon een heel eind van elkaar afstaan.
Het risico alleen al durven te nemen, is voor mij al genoeg om iemand een goede gevangenisstraf te geven ofzo.
Klik om te vergroten...

Eens, het ligt zeker niet aan de persoon! Verder is er ook maar een heel klein beetje alcohol nodig om ons reactievermogen al flink te beinvloeden. Ook al is iemand normaal gesproken nog zo verstandig en voorzichtig, met een slok op achter het stuur is die zelfde persoon levensgevaarlijk voor zichzelf en voor anderen! Alcohol maakt namelijk ontzettend overmoedig en dat is nou net waarop het al vele malen verkeerd is afgelopen op de (snel)weg. :(

Ondanks dat er al een heleboel campagnes over alcohol in het verkeer zijn geweest, lijkt een deel van onze bevolking de boodschap nog steeds niet te snappen. Zwaardere straffen vind ik ook helemaal niet erg!
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Drugs gebruik

Wat wil je weten? Of je meer gebruikt dan de gemiddelde nederlander/belg? uiteraard
of je meer gebruikt dan de occasionele gebruiker? ja
of je meer gebruikt dan de verstokte blowers? waarschijnlijk wel
of je meer verdoet aan drank dan de gemiddelde cafehanger? ja
of er mensen zijn die meer gebruiken? ja, een heel pak zelfs, deze noemen we junks en alcoholiekers.

wat denk je nu zelf, 50€ coke en 70€ drank per week. prijs van weed weet ik niet. maar je zit al aan meer dan 500€ per maand zo... of 6000€ per jaar

hoezo, problematisch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."