#1
3970 zei:Iedere koerier die stoned achter het stuur zit, zou zijn/haar rijbewijs voorlopig in moeten leveren, verplicht eens een aantal weken in een revalidatiecentrum meedraaien, en nooit geen koerier meer mogen zijn.
Ik hoop echt dat ze je een keertje pakken, voor je 1 van mijn kinderen, of van iemand anders, aanrijdt...Je bent een grote loser, zoek hulp als je niet zonder drugs kunt functioneren.
lol, waarom zou je niet kunnen rijden als je stoned bent.. Dan doe je toch gewoon lekker rustig aan rijden.. lay-low hahahaha
