#1
Shady zei:Yoo, im back![]()
Ik heb alles vdaag een beetje rustig doorgelezen, Here i comes![]()
ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Het smoken tijdens et rijen is bullshit dat je et niet meer kan, stap maar is in en ik zal et late zien. Ik ben verminderd met de sos, en een beetje met smoken. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is![]()
Shemano, Greets Shady
O, je hebt mensen leren kennen die er nog veel erger aan toe zijn en dà à rom valt het bij jou mee? Dat zeg je, letterlijk.
En over dat smoken en rijen, ik geloof best dat je het kan, en dat het tot nu toe goed gegaan is. Maar op een gegeven moment heb je één klein momentje waarop het niet gaat, en dat kan je niet voorspellen. En als je dà n een overstekend kind aanrijdt, dan zal je zien hoe diep de gaten van je ziel zijn.
Je bent echt niet goed bezig, en dat weet je zelf ergens ook.

