Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat vind je van mijn drugsgebruik?

Wat vind je van mijn drugsgebruik?

82 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Shady zei:
Yoo, im back :stoned:

Ik heb alles vdaag een beetje rustig doorgelezen, Here i comes :sunglasses:

ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Het smoken tijdens et rijen is bullshit dat je et niet meer kan, stap maar is in en ik zal et late zien. Ik ben verminderd met de sos, en een beetje met smoken. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is :kots:

Shemano, Greets Shady
Klik om te vergroten...

O, je hebt mensen leren kennen die er nog veel erger aan toe zijn en dààrom valt het bij jou mee? Dat zeg je, letterlijk.
En over dat smoken en rijen, ik geloof best dat je het kan, en dat het tot nu toe goed gegaan is. Maar op een gegeven moment heb je één klein momentje waarop het niet gaat, en dat kan je niet voorspellen. En als je dàn een overstekend kind aanrijdt, dan zal je zien hoe diep de gaten van je ziel zijn.
Je bent echt niet goed bezig, en dat weet je zelf ergens ook.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent toch zo'n koerier die met hun racefiets door de stad heen razen?
D
DesarguesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shady zei:
Yoo, im back :stoned:

Ik heb alles vdaag een beetje rustig doorgelezen, Here i comes :sunglasses:

ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Het smoken tijdens et rijen is bullshit dat je et niet meer kan, stap maar is in en ik zal et late zien. Ik ben verminderd met de sos, en een beetje met smoken. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is :kots:

Shemano, Greets Shady
Klik om te vergroten...

Misschien moet je eens in gedachten nemen dat de bijna alle huisvrouwen en werkende vaders in Nederland ( en andersom :P) helemaal niets gebruiken. Vaak niet eens weten wat een joint nou precies is, waar dat uit bestaat en hoe het gemaakt wordt. Behalve dan natuurlijk dat het iets met wiet en drugs te maken heeft. Deze mensen drinken misschien wat alcohol, maar verder dan dat zal het nooit gaan.

Bij jou valt het dus allemaal wel helemaal niet mee.....

Persoonlijk zou ik zeggen stop voorlopig eens met harddrugs, want je zegt dat pillen je nu trekken, daar wordt je gemoedstoestand al helemaal niet beter van, als je na 3 keer al je serotine verbruikt hebt en daar gaat je hoofd zeker weten stuk van.

Blowen is prima, maar achter het stuur vind ik inderdaad belachelijk. Het gaat me zoals iedereen hier niet om jou ( eigen keuze), maar om de personen die jij ongelukkig kan maken door je daden en wat niet hun eigen keuze was. Daarbij komt dat je het jezelf nooit zult vergeven, vraag me toch af hoe para je dan wordt :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind je drugsgebruik minder erg als dit topic, dat staat sowieso vast. Met de inhoud ben ik verder niet bekend.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
P.S. Waarom krimpt me pik van cocaine? :confused::(
Klik om te vergroten...


Je moet je pik ook geen coke geven, als je coke wilt doen moet je het snuiven door je neus.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Ik vind je drugsgebruik minder erg als dit topic, dat staat sowieso vast. Met de inhoud ben ik verder niet bekend.
Klik om te vergroten...

+1 :tearsofjoy:
c
crackistegekLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shady zei:
ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is :kots:
Klik om te vergroten...

Dus het feit dat jouw gebruik ontzettend schadelijk voor jou is doe je simpel af met een absurde vergelijking? En in plaats van coke gebruik je nu speed en pillen? :tearsofjoy:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
crackistegek zei:
Shady zei:
ik heb voortaan ook speed en xtc gebruikt, ik heb wat mensen lere kenne die 25pillen op 1 dag op knagen dus bij mij valt et allemaal wel mee. Kvind pille wat interessanter geworden, mede omdat me linkerneusgat niet meer de volle 100% is :kots:
Klik om te vergroten...

Dus het feit dat jouw gebruik ontzettend schadelijk voor jou is doe je simpel af met een absurde vergelijking? En in plaats van coke gebruik je nu speed en pillen? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Sommige mensen zijn nou eenmaal te dom om te poepen. Die leren alleen kwaadschiks. Ik hoop echt serieus dat Shady de auto van zijn baas eens lekker tegen een boom parkeert, hij een drugstest krijgt en zijn baas naar het verzekeringsgeld kan fluiten omdat ie onder invloed was. Daar leer je misschien van, voordat je iemand anders kapot rijdt.

Je blijft een idioot en ik hoop dat je er zelf ook ooit achterkomt, topicstarter.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Minimaal een keer per week weed, eigenlijk iedere (avond) wel een stuk of 2/3. Coke zo'n 1 keer in de maand, mits mijn rekening het toelaat... Nu heb ik het wel weer even gezien ermee, dus voorlopig niet meer. XTC is super, maar veel teveel troep in de omloop dus ik koop het voorlopig gewoon niet meer. Speed is maar ranzig smerig rotspul, dat gaat mijn neus niet snel in.

LSD wat lastig te krijgen hier, paddo's nog steeds te lui om een growsetje te halen en zelf te kweken helaas :) Alcohol niet zo kapot van, al komt het er toch bijna ieder weekend wel van.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
En ik ben dun, ik weeg 200 kg maar kwam vandaag iemand tegen die 210 kg woog dus ben ik niet dik.

Verder ga ik hier geen woorden vuil aan maken, aangezien de TS het intellect van een krop sla heeft en de woorden van meer dan twee lettergrepen die ik gebruik waarschijnlijk niet begrijpt.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
geniale bump van één van de minst geniale topics ooit :tearsofjoy:
Verder ga ik hier geen woorden vuil aan maken, aangezien de TS het intellect van een krop sla heeft en de woorden van meer dan twee lettergrepen die ik gebruik waarschijnlijk niet begrijpt.
Klik om te vergroten...
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ewie zei:
Minimaal een keer per week weed, eigenlijk iedere (avond) wel een stuk of 2/3.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je onder invloed achter t stuur kruipt mogen ze je van mij een nekschot geven, en t liefst doe ik het zelf. Fucking grafmongolen. Triangeljosti's.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Drugs gebruik

kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Drugs gebruik

DrippTone zei:
kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Klik om te vergroten...
Nee, dat ligt niet aan de persoon of wat ie op heeft. Drugs en verkeer moeten gewoon een heel eind van elkaar afstaan.
Het risico alleen al durven te nemen, is voor mij al genoeg om iemand een goede gevangenisstraf te geven ofzo.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Drugs gebruik

man man je bent vet slecht bezig je verdoet duizenden euro's in een jaar
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Drugs gebruik

kiekert zei:
DrippTone zei:
kiekert zei:
Dat is geen persoonlijke aanval, in het algemeen ben je gewoon echt een grote klootzak als je met drugs op achter het stuur stapt. Klaar.
Klik om te vergroten...

Licht ook aan de persoon zelf, en wat ie op heeft, en hoeveel. Maar je hebt gelijk, het is onverantwoord en zou heel erg moeten worden afgestraft.
Klik om te vergroten...
Nee, dat ligt niet aan de persoon of wat ie op heeft. Drugs en verkeer moeten gewoon een heel eind van elkaar afstaan.
Het risico alleen al durven te nemen, is voor mij al genoeg om iemand een goede gevangenisstraf te geven ofzo.
Klik om te vergroten...

Eens, het ligt zeker niet aan de persoon! Verder is er ook maar een heel klein beetje alcohol nodig om ons reactievermogen al flink te beinvloeden. Ook al is iemand normaal gesproken nog zo verstandig en voorzichtig, met een slok op achter het stuur is die zelfde persoon levensgevaarlijk voor zichzelf en voor anderen! Alcohol maakt namelijk ontzettend overmoedig en dat is nou net waarop het al vele malen verkeerd is afgelopen op de (snel)weg. :(

Ondanks dat er al een heleboel campagnes over alcohol in het verkeer zijn geweest, lijkt een deel van onze bevolking de boodschap nog steeds niet te snappen. Zwaardere straffen vind ik ook helemaal niet erg!
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Drugs gebruik

Wat wil je weten? Of je meer gebruikt dan de gemiddelde nederlander/belg? uiteraard
of je meer gebruikt dan de occasionele gebruiker? ja
of je meer gebruikt dan de verstokte blowers? waarschijnlijk wel
of je meer verdoet aan drank dan de gemiddelde cafehanger? ja
of er mensen zijn die meer gebruiken? ja, een heel pak zelfs, deze noemen we junks en alcoholiekers.

wat denk je nu zelf, 50€ coke en 70€ drank per week. prijs van weed weet ik niet. maar je zit al aan meer dan 500€ per maand zo... of 6000€ per jaar

hoezo, problematisch?
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Drugs gebruik

pandalicious zei:
wat denk je nu zelf, 50€ coke en 70€ drank per week. prijs van weed weet ik niet. maar je zit al aan meer dan 500€ per maand zo... of 6000€ per jaar

hoezo, problematisch?
Klik om te vergroten...
Kijk, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Ga niet alles laten, en dan lekker gezond zijn en lekker heel oud worden en dan terug denken en je eigen afvragen hoe vaak je wel niet iets leuks hebt overgeslagen..

Gewoon genieten, genieten kost nou eenmaal geld. en of je nou elke dag iets gaat ondernemen wat leuk is, concert, filmpje, dierentuin noem maar op of je snuift of zuipt of blowt 't maakt geen verschil. Het enige verschil is dat naar de dierentuin gaan niet slecht is voor je gezondheid (mits er geen mensapen ontsnappen en je nek willen breken)

Dood gaan we toch, en ik zie me persoonlijk niet echt nog met mijn 80 en mijn grijze haren helemaal geen benul meer van wat er in de wereld om gaat elke dag een beetje dood voor je uit staren nog langzamer kunnen lopen als een slak. als 't zover zou komen denk ik dat ik dagelijks aan de pep zou gaan want dan zou het medicinaal zijn imho
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Drugs gebruik

Shady zei:
Ik zit het meeste met de alcahol en sos.
Klik om te vergroten...

Ik zou juist denken dat je het meest overdrijft met de weed.
Een grammeke sos en goe zuipen int weekend is best te doen. Maar 6 joints per dag lijkt me echt veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."